Gjest snazaroo Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 I stedet for å "kuppe" tråden om bordplassering tidligere her, lager jeg en ny nå. Håper det er ok. I lys av den forrige tråden, begynte jeg å tenke litt på dette med bordplasseringen. Har igrunn ikke tenkt så mye på det enda, det er 8 mnd til, men det er forsåvidt litt å tenke på i våre store familier. Kanskje noen her inne som har noen tips? Min far er død, min mor er samboer med ny mann. Min manns mor og far er skilte, begge foreldrene har nye partnere, ingen av de, er gift. Jeg ville trodd det skulle blitt slik, vi skal sitte i en "T" form; Brudgommens far-Brudgommens mor-Brudgom-Brud-Brudens (ste)far-brudens mor. Er det helt feil det da? Brudgommens foreldres nye partnere, hvor skal de sitte? Og hvordan er det med forlovere da? Hvor skal de sitte? Er kankje mer å tenke på enn jeg har satt meg inn i.... Godt jeg har dere da
Saeria Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Tradisjonell plassering: http://www.bryllupsweb.no/bordplassering.html Du kan jo plassere din stefar, hvor din far skulle ha vært om det føles rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå