Gå til innhold

noe majoneslignende

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Navnet er noe lignende malankolevitt. Det er noe majoneslignende.

Noen som vet hva dette er? eller bare vet det eksakte navnet, så kan jeg søke selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være Menkomel whipping eller Menkomel husholdningshvitt du tenker på? Det er en slags erstatning for fløte, den som heter whipping kan altså piskes til krem.

Gjest Blondie65
Skrevet
Kan det være Menkomel whipping eller Menkomel husholdningshvitt du tenker på? Det er en slags erstatning for fløte, den som heter whipping kan altså piskes til krem.

Men det er jo ikke majonesaktig - det er fløteaktig.

Gjest Catwoman
Skrevet

Lurte først på det selv - men denne personen som spurte om det mente bestemt at det het det det het.

Bare at jeg husker ikke det eksakte ordet han sa. Ble litt nysgjerrig, for det er sjelden jeg er borti matvarer/ingredienser som jeg absolutt aldri har hørt om før.

Gjest snazaroo
Skrevet

Jeg tenkte på aioli jeg, men det er vel ikke riktig kanskje?

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er jo ihvertfall et totalt ulikt ord.

Men det kan jo selvfølgelig være at det jeg leter er det det samme som Aioli, bare at det heter noe annet.

Skrevet

kan det være Miracle Wip du er på "jakt" etter? Det er veldig majoneslignende - men litt "lettere" i konsistensen om jeg ikke husker feil. Og litt mer smak i enn den majonesen vi kjenner fra Mills. Fås på glass i velassorterte dagligvareforretninger, typ: Ultra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...