monja Skrevet 22. desember 2007 #1 Del Skrevet 22. desember 2007 Bruker dere glitter på treet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. desember 2007 #2 Del Skrevet 22. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #3 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, synes det blir for glorete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 22. desember 2007 #4 Del Skrevet 22. desember 2007 Glitter må vi ha, ja. Men det skal gå rundt og rundt, ikke henge rett nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #5 Del Skrevet 22. desember 2007 Bruker dere glitter på treet? Aldri i livet. Det er det styggeste jeg ser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. desember 2007 #6 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei. Dette er første året jeg har eget tre siden jeg bodde hjemme. Da hadde vi alltid glitter, men nå syns jeg det blir for voldsomt. Hvis jeg skulle hatt, måtte det blitt noen veldig tynne remser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. desember 2007 #7 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, men i beskjedne mengder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. desember 2007 #8 Del Skrevet 22. desember 2007 Har tynne remser som er 30 cm lange og 2 millimeter brede. De henger over "hver" gren. Minner meg om min barndoms jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 22. desember 2007 #9 Del Skrevet 22. desember 2007 Vi har glitter i sølv på tradisjonelt vis. Jeg syns absolutt det er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 22. desember 2007 #10 Del Skrevet 22. desember 2007 Synes det er fint med glitter på treet .. men jeg bruker det ikke selv. Har valgt å bruke lange perlekjeder istedet - og da blir det litt for mye om jeg skal ha glitter i tillegg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 22. desember 2007 #11 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja! Jeg bruker glitter på treet. Forbinder ikke det med glorete, men med tradisjon og barndommens juletre. Jeg er lite pretensiøs når det kommer til juletrepynting gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 22. desember 2007 #12 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, synes ikke det er så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 22. desember 2007 #13 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, synes ikke det er så fint. Er heller ikke vant til det hjemmefra. Da jeg var lita, syntes jeg derimot at glitter på treet var det aller, aller fineste i hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. desember 2007 #14 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 22. desember 2007 #15 Del Skrevet 22. desember 2007 glitter-remsene er stjernens stråler fra treets topp til treets fot , og er symbol på lyset fra himlen som vel er besunget i de fleste julesanger .. og skal som således henge fra stjernen i toppen og strakt nedover (mot jorden) .... men for all del - bruk julesymboler som det passer deg det som får hjertet i stemning er riktig, uansett og med liten skrift: slutt stresset; det blir jul alikevel - GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #16 Del Skrevet 22. desember 2007 Har ikke glitter nå ettersom ejg kjøpte alt for lite, men skal nok ha det neste år ja. Elsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 23. desember 2007 #17 Del Skrevet 23. desember 2007 Etter mange år med stille protest mot glitter, lot jeg meg omsider overtale til å kjøpe gullglitter. Syns det passer best til alle gullkulene jeg har på treet. Men jeg bruker ikke norske flagg...der går grensen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 23. desember 2007 #18 Del Skrevet 23. desember 2007 Glitter må vi ha, ja. Men det skal gå rundt og rundt, ikke henge rett nedover. Klart! det skal gå rundt ja, ligge som snø på greinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 23. desember 2007 #19 Del Skrevet 23. desember 2007 glitter-remsene er stjernens stråler fra treets topp til treets fot , og er symbol på lyset fra himlen som vel er besunget i de fleste julesanger .. og skal som således henge fra stjernen i toppen og strakt nedover (mot jorden) .... GOD JUL! GOG JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. desember 2007 #20 Del Skrevet 23. desember 2007 Nei, vi droppet glitter i år. Hadde for lite og ikke passet det inn heller med sølvglitter til pynt i rødt og gull. Men det kan godt hende det blir glitter neste år, for det er jo det jeg det jeg mest vant til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå