Gå til innhold

Glitter på treet?

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Nei. Dette er første året jeg har eget tre siden jeg bodde hjemme. Da hadde vi alltid glitter, men nå syns jeg det blir for voldsomt. Hvis jeg skulle hatt, måtte det blitt noen veldig tynne remser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tynne remser som er 30 cm lange og 2 millimeter brede. De henger over "hver" gren. Minner meg om min barndoms jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint med glitter på treet .. men jeg bruker det ikke selv. Har valgt å bruke lange perlekjeder istedet - og da blir det litt for mye om jeg skal ha glitter i tillegg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg bruker glitter på treet. Forbinder ikke det med glorete, men med tradisjon og barndommens juletre.

Jeg er lite pretensiøs når det kommer til juletrepynting gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Nei, synes ikke det er så fint. Er heller ikke vant til det hjemmefra.

Da jeg var lita, syntes jeg derimot at glitter på treet var det aller, aller fineste i hele verden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glitter-remsene er stjernens stråler fra treets topp til treets fot , og er symbol på lyset fra himlen som vel er besunget i de fleste julesanger ..

og skal som således henge fra stjernen i toppen og strakt nedover (mot jorden) ....

men for all del - bruk julesymboler som det passer deg

det som får hjertet i stemning er riktig, uansett

og med liten skrift: slutt stresset; det blir jul alikevel -

GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter mange år med stille protest mot glitter, lot jeg meg omsider overtale til å kjøpe gullglitter. Syns det passer best til alle gullkulene jeg har på treet.

Men jeg bruker ikke norske flagg...der går grensen.... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glitter-remsene er stjernens stråler fra treets topp til treets fot , og er symbol på lyset fra himlen som vel er besunget i de fleste julesanger ..

og skal som således henge fra stjernen i toppen og strakt nedover (mot jorden) ....

GOD JUL!

:Nikke:

GOG JUL!

:nissekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi droppet glitter i år. Hadde for lite og ikke passet det inn heller med sølvglitter til pynt i rødt og gull. Men det kan godt hende det blir glitter neste år, for det er jo det jeg det jeg mest vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...