Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor velger så mange kvinner å være uten øyenbryn??? Er helt på det rene med at alle ikke er utrustet med like mye hår der fra naturens side, men likevel! Vi skriver 2007 nå og det er veldig mange muligheter nå som gir mye bedre utseendet enn å være uten øyenbryn, og likevel ser jeg kvinner overalt med dette merkelige utseendet! Hva er grunnen? Er folk uvitende om at det er mulig å gjøre noe med dette eller gir de bare f... i utseendet sitt???

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Eh ...

De aller fleste som er uten øyenbryn er det fordi de har nappet det bort. Det er således noe de gjør fordi de bryr seg om utseendet. Jeg har aldri forstått at tegnede streker er penere enn naturlige øyenbryn da, men de er tydeligvis av en annen mening.

Skrevet

vel... det tok tid før jeg turte å ta steget å begynne å farge.. dvs, gjorde det først for lenge siden, og ble redd da jeg så meg selv etterpå; mørke, markerte bryn var ikke meg , og veldig stor overgang og så ikke pent ut følte jeg.. følte meg ikke vel.

men så tok jeg tilslutt mot til meg igjen, og holdt meg unna folk de første dagene, for så å aldri la de blekne igjen. nå synes jeg selv det er pyton å se "før-bilder" av meg selv..

så det jeg prøver å si, var at det for min del var litt skummelt;)

Skrevet

Jeg hadde aldri turt å nappe vekk hele øyenbrynet, men napper jo til vanlig ellers da.. Men ikke alt ;)

Skrevet
Jeg hadde aldri turt å nappe vekk hele øyenbrynet, men napper jo til vanlig ellers da.. Men ikke alt ;)

:Nikke:

Skrevet

Jeg tror ikke det er mange som napper bort alle brynene da. Det har jeg aldri sett som hudterapeut i alle fall...

Men jeg er fra naturens side veldig sparsommelig utstyrt når det kommer til bryn. De stakkars hårene jeg ble tildelt er helt hvite, og selv om jeg farger brynene er det ikke stort å skryte av.

Jeg løste problemet med tatovering. Og tegner innimellom også.

Det å si at tegnede streke rikke er pent er vel sant, men om man kan å tegne brynene slik de er naturlig kan det blir veldig pent om man bruker riktig farge.... ;)

Skrevet
Det å si at tegnede streke rikke er pent er vel sant, men om man kan å tegne brynene slik de er naturlig kan det blir veldig pent om man bruker riktig farge.... ;)

Det er mye som er pent,-på avstand. Tegnede bryn er forferdelig stygt,-på nært hold.

Skrevet
Det er mye som er pent,-på avstand. Tegnede bryn er forferdelig stygt,-på nært hold.

Da har nok ikke du sett bryn tegnet av noen som kan det. Dvs å fade ut og å bruke riktig farge og metning på fargen. Jeg vet bare at folk i min nære krets ikke visste at jeg tegnet eller var tatovert på en lang lang stund. Så at det ikke ser naturlig ut det stemmer ikke alltid...

Skrevet

Det jeg mente her var ikke kvinner som nappet bort brynene, men som hadde veldig lyse eller "dunete" bryn som knapt er synlige på avstand. Men synes faktisk at det er penere å nappe brynene tynne enn å ikke trimme i det hele tatt. Det er kun de aller færreste som ser bra med kraftige bryn.

Mine bryn er mørkebrune, men ikke så fyldige som jeg ønsker dem, derfor farger jeg hos hudpleier og fyller inn med selv med kajal eller mørk øyenskygge. Men ser at tatovering også gir veldig gode resultater. Vi legger ofte bare merke til skrekk-eksemplene som ser tegnede ut, men idag kan dette gjøres på mange måter så det ser helt naturlig ut og ikke er mulig for andre å se, til og med på nært hold.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Renate_*
Skrevet

Ærlig talt! Vet det er lenge siden dette forumet ble laget, men jeg må bare få si at det er utrolig dårlig gjort å si at det er stygt med lyse øyenbryn! Vi kan ikke noe for at vi ikke er så heldige som dere andre. Som har nydelige fyldige mørke øyenbryn!

Det er heller ikke så lett å gjøre noe med! Ofte når man har lyse øyenbryn, er de uryddige og med veldig lite hår. Så da hjelper det ikke å farge de! Tatovering eller permanent makeup er vel det eneste valget vi har brotsett fra å tegne de! Det er heller ikke så morsomt for disse kvinnene du snakker om å gå å tatovere seg, det er et stort skritt å ta.

Jeg tegner de selv nå, men har planer om å ta permanent makeup.

Du får bestemme selv da..... Om du synes jeg er stygg...... :fnise: Ser det ikke så godt her da... Var det eneste bilde jeg fikk lagt inn...

Gjest Gjest_Renate_*
Skrevet
Ærlig talt! Vet det er lenge siden dette forumet ble laget, men jeg må bare få si at det er utrolig dårlig gjort å si at det er stygt med lyse øyenbryn! Vi kan ikke noe for at vi ikke er så heldige som dere andre. Som har nydelige fyldige mørke øyenbryn!

Det er heller ikke så lett å gjøre noe med! Ofte når man har lyse øyenbryn, er de uryddige og med veldig lite hår. Så da hjelper det ikke å farge de! Tatovering eller permanent makeup er vel det eneste valget vi har brotsett fra å tegne de! Det er heller ikke så morsomt for disse kvinnene du snakker om å gå å tatovere seg, det er et stort skritt å ta.

Jeg tegner de selv nå, men har planer om å ta permanent makeup.

Du får bestemme selv da..... Om du synes jeg er stygg...... :fnise: Ser det ikke så godt her da... Var det eneste bilde jeg fikk lagt inn...

Hey! Hvor ble det av bildet mitt a? Ja ja, gå på denne siden:

http://www.123hjemmeside.no/nageldahl/14879965?i=17020713

Gjest Trinelin
Skrevet

Ehh.... Det er det dummaste eg har høyrt! Sjølvsagt kan vi sei at det er stygt. Du synes jo sjølv det er stygt!! Ellers hadde du vel ikkje teikna på deg dei jumbobryna??

Skrevet
Ehh.... Det er det dummaste eg har høyrt! Sjølvsagt kan vi sei at det er stygt. Du synes jo sjølv det er stygt!! Ellers hadde du vel ikkje teikna på deg dei jumbobryna??

Sa ikke noe om at dere ikke kunne si det. Synes bare det var veldig dårlig gjort! Og hva mener du med jumbobryna? Tenk om jeg skulle sagt at det var stygt at du har fregner hvis du hadde hatt det... Du kan ikke noe for det hvis du har det??? Kan du vel?

Jeg synes jeg ser bedre ut med med mørke øyenbryn, derfor tegner jeg på meg de "jumbobryna", men hvis alle skal fikse de lyse øyenbryna sine for deg, hva foreslår du da??? Du synes tydeligvis at det ikke er noe pent med påtegna øyenbryn, og ikke pent med lyse... Hmmmmmmm, skikkelig gåte dette her assa.... :ler:

Skrevet
Lyse øyebryn kan farges. Vips.
Skrevet
Lyse øyebryn kan farges. Vips.

Hehe, hadde du lest nøyere i innleggene så snakker vi om kvinner med lyse øyenbryn og lite, spredt hårvekst... Litt vanskeligere å bare vips, farge de...... :roll:

Gjest Gjest_Bærta_*
Skrevet
Hehe, hadde du lest nøyere i innleggene så snakker vi om kvinner med lyse øyenbryn og lite, spredt hårvekst... Litt vanskeligere å bare vips, farge de...... :roll:

Så slutt å napp da :gjeiper:

Skrevet

Det er jo bare å tatovere dem da. Man kan få tatovert helt nydelige øyenbryn nå som ser ekte ut. Men det kommer jo selvfølgelig an på om man bryr seg noe om det selv. Jeg sier bare at det finnes muligheter for å fikse opp i dem. Selv har jeg stusselige, lyse bryn med bare noen hår her og der, men med øyenbrynsskygge (mineralsminke) ser det bra ut.

Skrevet

tattuer og farg resten... farg eller tegn så naturlig som mulig! vanskligerer er det ikke. hvis du selv syntes lyse øyebryn er fint så behold de sånn...jeg tror dette er det merkligste temaet jeg har vært borti her, utenom rompesleiking usj

• 4 måneder senere...
Skrevet
Så slutt å napp da :gjeiper:

Er snakk om at det ikke er noe å nappe...... Naturlig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...