Lady Lovelylocks Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hva heter det forskjellige styrkene på indisk mat? Og hva er rekkefølgen?
Grissini Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Er du sikker på at noe sånt system eksisterer? Jeg har hvertfall aldri hørt om det, og jeg er veldig glad i indisk mat.
Lady Lovelylocks Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 Er ikke 100% sikker. Men det var en mann som bestilte mat etter meg idag. Han sa at han ville ha madras; og det var styrken på maten. Er vel noe som heter vindaloo også tror jeg...
Latee Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 "Indisk mat har fem styrkegrader: mild, medium, madras, vindaloo og tendaloo. Mild er myk start for begynnere og barn. Medium er allerede en anelse sterkt for begynnere. Madras er sterkt og godt. Vindaloo er meget sterkt. Tendaloo er ekstra sterkt".
Kristin Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 (endret) Skal det ikke være sterk også? Den er imellom medium og madras... Mener å ha sett det når jeg har vært ute og spist... Endret 22. desember 2007 av Titti73
Gjest Tweek Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Når jeg har bestilt har jeg styrkegrad 3 :klø:
Lady Lovelylocks Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2007 "Indisk mat har fem styrkegrader: mild, medium, madras, vindaloo og tendaloo. Mild er myk start for begynnere og barn. Medium er allerede en anelse sterkt for begynnere. Madras er sterkt og godt. Vindaloo er meget sterkt. Tendaloo er ekstra sterkt". Da skjønner jeg hvorfor maten var så sterk. Jeg bestilte mild, men på "pakken" sto det madras. Mannen som bestilte etter meg ble vel skuffet tenker jeg... Hehe.
Latee Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Skal det ikke være sterk også? Den er imellom medium og madras... Mener å ha sett det når jeg har vært ute og spist... Jeg vet ikke.. Er ikke vindaloo det samme som sterkt da.. Madras er jo ikke så sterkt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå