kitekatt Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har kjøpt meg 3 trinnssystemet til Clinique, men er så fornøyd med dagkremen jeg bruker fra før. Guinot long lasting moisturizer cream. Den gjør ikek huden min blank i løpet av dagen, men gir allikevel nok fukt. men...siden denne tre trinnsserien inneholder ting som skal være på huden, som den gule kremen...blir det da gæærnt å bruke noe fra et annet merke oppå der? Har testet Superdefence kremen til Clinique...den gjæør meg blank utover dagen og den antioxidant kremen er ikke rik nok :S...så da blir jeg tørr. Alle prod. er for tørr kombinasjonshud.
Saeria Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Det burde ikke være noe problem. Selv bruker jeg f.eks. rens fra MD, dagkrem fra Babor med oil control lotion fra Dermalogica over, på utvalgte steder. Nattkremen og øyekremen er fra Exuviance. Dette opplegget funker like bra som da jeg brukte alt fra Excuviance.
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Bare så du vet det så er toneren i den serien veldig uttørkende og har veldig mye alkohol i seg.
Gjest Gjest_karianne_* Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Bare så du vet det så er toneren i den serien veldig uttørkende og har veldig mye alkohol i seg. Eg tykkjer ikkje den tørker ut huda. Syns heller at den renser huda og gjer den rein og fin etter rens. Eg bruker Hemp dagkrem frå Body Shop etter 3-trinnssystemet til Clinique. Det fungerer veldig bra. Tykjer ikkje huda vert meir tørr med dette enn med vanlig ansiktsvask, sjølv om det er mykje alkohol i tonicen. Eg er veldig fornøgd med produktene.
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Bare så du vet det så er toneren i den serien veldig uttørkende og har veldig mye alkohol i seg. jeg kjøpte den uten alkohol for sensitiv hud
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Eg trur heller ikkje det er noko problem å bruke ein annan dagkrem.
Gjest glamhudpleier Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Det er ikke noe problem å bruke en annen dagkrem etter 3trinns systemet til Clinique. Bruk den gule kremen med engang etter rensen, som et slags serum. Bruk veldig lite, som en ert ca- for deretter å bruke ønsket dagkrem over. Til deg som skriver at den er alkohol i den: ja det er det, men den er ikke virker ikke uttørkende på huden. Den balanserer. Men det man skal være obs på ved bruk av tonic vannet til Clinique er at det er ganske eksfolierende så bruk den kun 1 vei, og ikke opp og ned.. Hvis dere skjønner. Ikke gni liksom.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Ansiktsvannet til Clinique finnes jo i 4 styrker, der 1 er for sensibel hud, 2-3 for blandingshud og 4 for veldig fet hud. De er ikke uttørkende så lenge du bruker det ansiktsvannet som passer akkurat din hud. Syns faktisk huden er mere glatt og mettet av fukt når jeg bruker Clinique ansiktsvann - tror at siden ansiktsvannet er eksfolierende, så trekker fuktighetskremmen bedre inn.... Uansett hvilken fuktighetskrem man bruker....
Wonders Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 (endret) etter 3 trinn, med den gule kremen, så hender det jeg sminker meg, og da holder huden seg fin hele dagen. Men uten sminke bruker jeg 3 trinn som vanlig og når det er gått ca halvtime el no, bruker jeg den tykke til NIVEA, OXO på kvleden. Helt herlig. http://images.google.no/images?svnum=10&am...p;q=nivea+creme Endret 27. desember 2007 av Wonders 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå