usikker_ Skrevet 22. desember 2007 #1 Del Skrevet 22. desember 2007 spørsmålet er vel ganske tydelig.. har du fått julestemning?? hadde julestemning fram til helgen å nå er den plutselig borte:( så det kunstige juletreet og borte ble den:D hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. desember 2007 #2 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, jeg har ikke det. Ute er det åtte plussgrader og null snø, skikkelig høstvær med andre ord. Jeg har prøvd å sette på julemusikk og pakke julegaver, men er ikke helt i mål enda... Håper stemninga kommer snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 22. desember 2007 #3 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei... Men det har jeg ikke hatt siden jeg var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 22. desember 2007 #4 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja det har jeg. Ingen snø her heller, men det er i alle fall kaldt og opphold. Inne lukter det grantre og jeg kjenner at jeg gleder meg noe innmari til julaften. Nå skal jeg avgårde og kjøpe fingensere til ungene, som jeg plutselig kom på jeg hadde glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. desember 2007 #5 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er Usikker jeg altså Men tro'kke jeg har hatt julestemning siden jeg var barn altså - helt ærlig :klø: usikker_ - du har stjålet nicket mitt :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. desember 2007 #6 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, nå kan klokkene kime. Det er rim over alt, fullmåne, julemusikk, fullt kjøleskap m masse godt, gaver under treet, mottat masse julekort. Kongerøkelsen legger en vidunderlig duft i huset i det rene huset. Jeg har pen-tøyet på, ladet opp kamera, og i morgen synger jeg inn julen i kirken... Nå kan klokkene virkelig kime. Først skal jeg på kino en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spardame Skrevet 23. desember 2007 #7 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, etter jeg så Love Actually kicket julestemningen inn! Fine filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rikkerikke Skrevet 23. desember 2007 #8 Del Skrevet 23. desember 2007 Julestemningen har ikke helt funnet veien til meg. Rim på trærne, stearinlys, julepynt, ribbelukt og røkelse hjalp heller ikke. Har en samboer som misliker julen sterkt, så det legger en depmper på det hele i grunnen. Skal også jobbe i morgen, og det gjør vel sitt til at roen ikke senker seg helt. Får se litt tv i kveld og satse på litt julemusikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dagdrømmeren Skrevet 23. desember 2007 #9 Del Skrevet 23. desember 2007 Nei ikke ennå, men satser på at den kommer nå i kveld når jeg kommer hjem til familie og julepyntet hus. Og ute er det snøøøøø, kan ikke huske sist det var hvit jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 23. desember 2007 #10 Del Skrevet 23. desember 2007 Vel, det er både og. Så lenge jeg er inne i min egen julepyntede stue, har jeg julestemning. Men når jeg går ut, og det er varmegrader og ingen julesnø, da er julestemningen borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. desember 2007 #11 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, det har jeg. Her er det sne. Vi har sett Alene Hjemme mens vi gomlet julekaker. Treet er nettopp pyntet og har spredt god julelukt i hele stuen. Og nå skal vi straks samles rundt bordet og spille brettspill sammen. Så julestemningen har absolutt kommet hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2007 #12 Del Skrevet 24. desember 2007 Julestemningen kom da jeg sto opp i dag. Fikk ikke pyntet i går og orket ikke å holde på med juletreet. I dag da jeg sto opp var det ferdigpyntet. Flotte unger Merker at de er større og hjelper til. Ute er det kaldt, hvitt på bakken og rim på trærne. Nå har jeg ordnet julestrømpe til mine voksne barn og som vanlig så finner jeg ikke alt gotteriet. Faktisk det viktigste. Hmm. Tror jeg må lete litt til eller ta meg en tur i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. desember 2007 #13 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja, så mye som jeg kan ha som voksen egentlig. Har kommet krypende den siste uka som vi har pyntet og jeg har puslet endel på kjøkkenet. Har også sett noen julefilmer de siste dagene og det hjalp på stemningen. Og i går kveld når jeg sank ned i sofaen med godis og fyr i peisen og så på lille julaften programmet på NRK, da kom julestemningen for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 24. desember 2007 #14 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja det har jeg. Har hatt julestemning siden slutten av november, mistet den litt for en uke siden, men den kom tilbake for fullt da jeg kjøpte de siste julegavene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TristJente Skrevet 24. desember 2007 #15 Del Skrevet 24. desember 2007 Nei, ingen julestemning. Pappa drakk og sovnet, så her sitter jeg alene. Griner. Pappa sa at vi kunne åpne gaver klokken 6. Så han ryddet litt og satt seg foran TV'n. Han var full. Gjett hvem som sovnet foran TV'n... Etter en stund vekket jeg han. Så satt han seg i en stol. Jeg leverte ut gaver. Jeg fikk 1 gave av broren min = Gavekort 1 gave av søsteren min = Toalettveske Av pappa fikk jeg to dvd'er og et smykke. Jeg kjøpte masse til han. Ikke for å være grisk, det er ikke det det handler om, men det virket ikke som om han brydde seg om det han fikk. Han fikk mange gaver av broren og søsteren min. Jeg fungerte som ryddehjelp. La gaver på plass og ryddet papiret. Nå la han seg på sofaen, og sovnet igjen.. Hvorfor selger de alkohol sa du? Heldigvis har jeg en mor som jeg feiret jul med på forskudd. Så har fått flere julegaver der, og en skikkelig julaften istedenfor denne drittkvelden. Oj, ble litt langt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 24. desember 2007 #16 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) nei. jula er bare noe materalistisk dritt. nå sitter jeg hjemme hos familien og "heldigvis" slapp jeg unna med bronkitt i år også. så hva annet kan jeg gjøre enn å sitte her, spise, se på tv. pakker og alt det der gir meg så lite. gleder meg til i morgen når jeg våkner. da er det 364 dager igjen til neste kjør. tror jeg reiser bort jeg. god jul hilsen grinchen. Tristjente: Det er synd med all denne alkoholen i jula. Fint at du har fått feiret julen ordentlig med moren din i allefall. Du vet folk med alkoholproblemer bryr seg, men ikke når de er ruset. De ruser jo seg ofte av dårlig samvittighet. god jul. jeg ville dratt til moren din jeg. Endret 24. desember 2007 av LilleCanCan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2007 #17 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei, ingen julestemning. Pappa drakk og sovnet, så her sitter jeg alene. Griner. Pappa sa at vi kunne åpne gaver klokken 6. Så han ryddet litt og satt seg foran TV'n. Han var full. Gjett hvem som sovnet foran TV'n... Hvorfor selger de alkohol sa du? Heldigvis har jeg en mor som jeg feiret jul med på forskudd. Så har fått flere julegaver der, og en skikkelig julaften istedenfor denne drittkvelden. Oj, ble litt langt men.. Det var ingen god julaftenen for deg. Du høres ung ut. Hvorfor feire jul hos en som bare ødelegger. Du har ingen forpliktelser selv om det er faren din. Kom deg hjem til moren din og få noen gode dager. Jeg har fått alle ungene hjem nå til jul, men det er ingen selvfølge at de faktisk kommer til meg. Vil bare gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 25. desember 2007 #18 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har null julestemmning. Det forsvant vel i 13-14 års alderen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå