Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har vært i parfymeri å luktet på parfymer til dama mi, har da sortert ut noen alternativer, men har vanskelig for å bestemme meg. Hva synes dere andre jenter om: -pure poison fra Dior -alien fra thierry m -flowerbomb Ho er 31 år
Saeria Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 De er i utgangspunktet ikke min type parfyme (jeg kler dem rett og slett ikke), men av de tre foretrekker jeg nok Alien.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Det kommer nok litt an på hva slags type hun er.... Poison er veldig tung, og med Alien liker jeg bedre flakongen enn duften. Armani har de mest sexy parfymene både til kvinner og menn, Chanel's er virkelig gode og glamorøse, spesielt de nyeste. Mange liker godt Gucci og Dior's parfymer.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Var å kikket i dag men har ikke bestemt meg enda. Men så at de har pure poison i en utgave som heter elexir, mulig den er bedre enn den vanlige pure poison, hun damen i parfymeriet mente det. Hva synes dere jenter på kg om den?
Rexina Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hva med Euphoria fra Clavin Klein? Har den selv og har en venninne som har den også. Og det virker som om de fleste liker den og kan bruke den. Den er behagelig, varm, sexy og elegant:) Endret 22. desember 2007 av Rexina
Gjest Morgan le Fay Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 (endret) Pure Poison er en av de aller verste parfymene jeg vet om, og jeg er ikke så begeistret for de andre, heller. Generelt ville jeg ikke kjøpt parfyme i gave hvis jeg ikke var 100% sikker på mottagerens smak, for det er lettere å feile enn å få det rett. Parfyme må testes på huden først, og selv om noe er veldig populært, er det ikke ensbetydende med at hun vil like det, heller. Hva med et gavekort i parfymeri, heller? Endret 22. desember 2007 av Morgan le Fay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå