Gjest Qlio Skrevet 20. april 2003 #1 Skrevet 20. april 2003 For ca. 3 mnd siden var ikke min rygg ett vakkert syn..... men nå skal jeg ut i sola og vise min rygg, uten og være flau! Hva jeg har gjort? Jeg har vasket ryggen 2 ganger per dag med MD Formulations Peeling og smurt den 2 ganger om dagen med MD Body Lotion. I tillegg har jeg gått til fruktsyrepensling hos hudpleier. Først en gang per uke, nå 2 ganger per uke (siden huden nå tåler mer). Ansiktet er heller ikke til å kjenne igjen. Riktignok kommer det fortsatt en kvise eller flere, noe annet ville sjokkert meg (siden jeg fortsatt er meget gravid og meget preget av hormonene som dertil hører til). Porene er blitt mindre (ekstremt lett og se på nesa som før hadde både store porer og sorte prikker). Her bruker jeg bare MD Facial Cleanser og MD Glycocare Lotion til daglig. I tillegg bruker jeg en god fuktighetskrem (viktig og sørge for at huden får det den trenger av næring etter behandlingen) som blir anbefalt av min hudpleier. Ansiktet blir også penslet 2 ganger per uke nå. Snart kommer jeg til å ta "sommerferie" fra pensling og annen type spesialbehandling i salong. Vanlig dyprens kommer jeg til å fortsette med, i tillegg til MD produktene jeg bruker til daglig nå. Jeg har igjen 2 fruktsyrepenslinger før kuren på 10 ganger er ferdig. Jeg håper og starte krystallsliping til høsten (pga. solen skal huden min slippe dette nå). Så tusen takk til alle KG's brukere som oppmuntret meg til å starte denne behandlingen. Det funker!
Gjest care Skrevet 20. april 2003 #2 Skrevet 20. april 2003 Så herlig å høre at det har hjulpet deg. Lykke til. :blunke:
bare meg 79 Skrevet 21. april 2003 #3 Skrevet 21. april 2003 Kjempe bra at du er blitt bedre da kan du kose deg i sola (uten og irritere deg over kvisene)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #4 Skrevet 21. april 2003 *Ett spark i rompa til alle dem som mener at kviser er naturlig og ikke skal "tukles med"* Fint at du har blitt bra igjen Qlio. Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå