Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til hva slags stylingprodukter man kan bruke for å holde panneluggen litt på plass? Har for første gang i mitt liv pannelugg (en ganske lang og skrå en, riktignok), og har ikke helt fått teken på hvordan jeg kan style den for at den skal ligge der den skal og ikke måtte flyttes på i ett sett. Nå driver jeg og drar den bort fra øynene hele tiden, og det gjør at det håret jeg børster vekk først blir fort fett pga håndkrem. Er altså ute etter noe som gir hold, men uten at det gjør at luggen ser veldig stylet ut (og ihvertfall ikke fettete - serum er ikke noe for mitt hår sånn sett). Ser for meg at det må finnes en eller annen form for "myk" hårgele...? (Dvs en som ikke gjør håret stivt!)

Alle pannelugg-tips tas forøvrig imot med takk! Er helt tydelig at jeg ikke er vant med sånt noe ennå. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør bruke fast voks! Bruk bare littegrann, ellers ser det fett ut. Ta litt i håndflaten og gni ut/varm det opp. Så stryker du bare veldig lett over "overflaten" på håret - både luggen og resten av håret. Ikke gni det inn på noen måte! Da vil luggen bli mye lettere for deg å forme når du stryker den til side, og den vil holde seg der lengre.

Gele og spray egner seg ikke så godt, det blir fort dårlig resultat av det fordi det blir så stivt. Med litt voks ser luggen naturlig ut :) .

Skrevet

Jeg har en veldig kort lugg som er runda opp på sidene (sånn gammel pin-up-lugg), og den krever voldsomt med stell for å se bra ut. Må alltid fønes etter vask. Det som funker til meg er masse hårspray, men husk å bruke en uten for mye hold, da blir helt stiv og også hvit, hvis du sprayer for nærme. Bruker BigSexyHair, og da holder luggen seg på plass=)

Gjest Gjest_lissi_*
Skrevet

Jeg syns tørrspray funker best, f.eks en fra kms med medium hold, en liten spritz på luggen og den holder seg på plass.. :)

Skrevet

Takk for tips, alle tre! Jeg skjønner at jeg må prøve meg litt frem og finne ut hva jeg synes er best, rett og slett. :) Fant meg en form for gele-serum i en nettbutikk som jeg har bestilt, så får vi se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...