Gå til innhold

Positiv eggløsningstest onsdag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ebba_*
Skrevet

Jeg hadde positiv eggløsningstest på onsdag, og den var negativ i går og i dag. Vi hadde sex onsdag og torsdag og jeg tenkte at det sikkert holder, men så er det en liten stemme inni meg som sier at vi burde ta en liten runde i dag også. "Problemet" er at vi har julegjester og jeg er sliten og har ikke videre lyst, men jeg har heller ikke lyst til å gå rundt og tenke at vi ikke gjorde alt vi kunne denne måneden. Er det noen vits i å ha sex i dag i det hele tatt egentlig? Jeg har hørt at med positiv EL-test (fra billigetester.com) så har man eggløsning innen 12-24 timer, dermed burde det være for sent nå, men kan det være egget slipper litt senere likevel? Og så lever det jo et døgn i tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig vil ikke påfyll i dag ha noe å si for om du blir gravid eller ikke. Eggløsningstest viser at du har eggløsning ca 12-36 timer etter positiv test, og egget lever i inntil ett døgn. SKulle dere hatt flere runder burde disse heller vært før positiv eggløsningstest da sæd lever i 2-5 døgn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...