Gå til innhold

Hjeeelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ble jeg forvirret. Flyet mitt som skulle gå fra Torp til Trondheim 20.10 er forsinket. På http://www.torp.no står det på Avgang: "Flyet gikk 00.30".

Hvorfor står det at det gikk da, og ikke at det er beregnet til å gå da..?

Det er avgang jeg skal se på, sant?

Fikk litt panikk da jeg så at Sandefjord stod på samme liste. Flyet går da ikke fra Sandefjord til Sandefjord. Skal jeg se på Ankomst eller Avgang?

Blir helt stressa jeg nå.

Kan noen hjelpe meg å finne ut når flyet som skulle gå fra Torp til Trondheim kl 20.10 faktisk drar fra Torp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå ble jeg forvirret. Flyet mitt som skulle gå fra Torp til Trondheim 20.10 er forsinket. På http://www.torp.no står det på Avgang: "Flyet gikk 00.30".

Hvorfor står det at det gikk da, og ikke at det er beregnet til å gå da..?

Det er avgang jeg skal se på, sant?

Fikk litt panikk da jeg så at Sandefjord stod på samme liste. Flyet går da ikke fra Sandefjord til Sandefjord. Skal jeg se på Ankomst eller Avgang?

Blir helt stressa jeg nå.

Kan noen hjelpe meg å finne ut når flyet som skulle gå fra Torp til Trondheim kl 20.10 faktisk drar fra Torp?

skal sjekke

Skrevet (endret)
skal sjekke

2010? hvilken dag? klokka er jo mye senere enn det nå...

Endret av jannamor
Skrevet
2010? hvilken dag? klokka er jo mye senere enn det nå...

I dag... Veldig forsinket... Flyet som skulle til Trondheim kl 17, ble forsinket og kom avgårde 20.30-21.00. Det skulle ta med passasjerer fra Trondheim igjen, og så er det min og de andre som skulle reist 20.10 sin tur....

Skrevet

Kanskje best å dra dit nå, så det ikke blir noe stress. Men har allerede vært der i to timer, og tenkte det var bedre å være hos venninnen min som bor litt vekk fra Torp.

Og hvis det blir enda mer forsinket er det leit å bli sittende på flyplassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...