Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. desember 2007 #1 Del Skrevet 21. desember 2007 Er lei av hu Valla dama, dukker opp overalt. Var nettop på senkveld! og hun fortalte at det kansje skulle lages en film fra boken hennes!! Og hun ville helst spille hovedrollen selv!! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ski.glad Skrevet 22. desember 2007 #2 Del Skrevet 22. desember 2007 Enig med deg. Hva er vitsen med all denne oppmerksomheten når hun er så dårlig likt fra før? kanskje et desperat forsøk på å bli bedre omtalt igjen !? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. desember 2007 #3 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja jeg tror nok hun er desperat etter oppmerskomhet, hun mener jo for alvor at hun er "ofret" i en maktkamp, og at "folk får ta henne som hun er". Eh ... nei Gerd Liv, vi tåler deg ikke. Finn på noe annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grissini Skrevet 22. desember 2007 #4 Del Skrevet 22. desember 2007 Må si meg enig. Jeg byttet kanal i går. Jeg syntes hun virker forferdelig usympatisk...Fikk ikke med meg hele rabalderet tidligere i år fordi jeg var på backpacking, men syntes hun fremstår som en kald fisk i samtlige intervjuer jeg har sett henne i i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå