mia83 Skrevet 21. desember 2007 #1 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det noen som vet om Hjemme Alene 1 eller 2 går på TV i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 21. desember 2007 #2 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg har nå sett den på en reklamesnutt for julens filmer, men jeg husker ikke hvilken. En norsk kanal i alle fall. Endret 21. desember 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. desember 2007 #3 Del Skrevet 21. desember 2007 Den går på tv3 på lille julaften tror jeg. (eneren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. desember 2007 #4 Del Skrevet 21. desember 2007 Både 1, 2, 3 og 4 går på TV i julen i år. Jeg vet nr 1 (som er den eneste jeg vil se) går på lille julaften, TV3 tror jeg. De andre husker jeg dessverre ikke, sannsynligvis samme kanal utover i romjulen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamhudpleier Skrevet 21. desember 2007 #5 Del Skrevet 21. desember 2007 Ja den går på tv3 heldigvis! http://www.tv3.no/index.php?option=com_azp...-23&Itemid= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvorfor i heiteste huleste har TV3 tatt over??? Selvfølgelig har jo ikke jeg Tv3 da... Før var det jo TV2 som sendte dem!!! :gråte: Får vel kjøpe dem på DVD til neste år så jeg kan se dem likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå