Maxine Grey Skrevet 27. desember 2007 #21 Skrevet 27. desember 2007 det må gjerne regne menn her, i bøtter og spann bare ingen av dem forteller meg hva jeg skal gjøre eller vise av meg selv - jeg er så gammel at jeg klarer å finne ut det selv, takk men for all del, sett i gang diskusjoner selv da vel!
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #22 Skrevet 27. desember 2007 det må gjerne regne menn her, i bøtter og spann bare ingen av dem forteller meg hva jeg skal gjøre eller vise av meg selv - jeg er så gammel at jeg klarer å finne ut det selv, takk men for all del, sett i gang diskusjoner selv da vel! Men hva hjelper det, når han spammer ned hver eneste tråd uansett? Men vi er vel forskjellige, du omtalte jo til og med vedkommende som søt mens han herjet som verst. Men nå har dere fått det som dere vil, KG er dødt når det gjelder samfunnsaktuelle diskusjoner.
Maxine Grey Skrevet 27. desember 2007 #23 Skrevet 27. desember 2007 det er mulig det er seint på kvelden eller at jeg er gammal og glemsk .. jeg aner ikke hvem ellr hva du snakker om kan du minne meg på eller dokumentere det jeg ser ut til å ha glemt?
mysan Skrevet 27. desember 2007 #24 Skrevet 27. desember 2007 Spam, rasisme eller ensidige sosialistkommunistiske meninger helt uten relevans til hva tråden handler om lærer man ikke annet av enn at det finnes mennesker uten tanke for annet enn seg selv. Skal man lære noe, så fordrer det også at folk kan noe. Men du og han kunne jo kanskje hatt deres eget forum? Jada, what ever Han er ikke alene om meningene sine andre steder enn her på KG. Han har ikke laget de meningene selv, men han sier ting som er skrekkelig upopulært å si og som viser ham som en egoist uten medfølelse når han heller vil redde "sine egne" enn kriminelle aspekter vi har vært så uheldige å importere utenfra i vår gode ånd. Jeg skjønner godt hva han mener selv om jeg også forstår at verden ikke er sort-hvit og aldri kan bli det. Det går fint an å diskutere dette med ham, selv om man ikke kan endre hans meninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå