Gå til innhold

overfladiske kg-ere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er skrevet 25000 innlegg på velvære-siden og 5000 på aktuelt-forumet. For hver engasjerte kg-er som diskuterer på aktuelt, er det altså fem stykker som diskuterer silikonpupper og botox på velvære-forumet. herregud... snakk om overfladisk samfunn vi lever i,. om dette gjenspeiler virkeligheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du vil finne samme fordeling i såkalte kvinneblader også. Etter min erfaring så tror jeg dessverre det gjenspeiler en del av virkeligheten, ja. Men det kommer nok også an på hvilket miljø man er i.

Skrevet

skremmende... tallene gjelder forøvrig emner og ikke antall innlegg. Det er bare dobbelt så mange botox-innlegg som det er innlegg på aktuelle saker.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det er dessverre mulig at det gjenspeiler samfunnet hvis man ser alle innleggene under ett. Men hvis man ser en bruker som har mesteparten av sine innlegg under Velvære, trenger det ikke nødvendigvis bety at denne ene personen er mer opptatt av velvære enn av krig og fred og sånt. Kanskje KG er et sted hvor noen slapper av, hvor de ikke orker de store diskusjonene fordi de har dem i virkeligheten. Man kan ha forskjellige behov, uten at svarene man skriver trenger å gjenspeile hele personen man er.

Skrevet

Aktuell og generell debatt ble vel strengt tatt nærmest ødelagt av en bruker som spammet ned hver eneste tråd med rasistiske og sosialistkommunistiske meninger.

Så lenge han får herje fritt, tror jeg nok det er flere som poster på velvære enn på de to nevnte foraene.

Skrevet (endret)
Det er skrevet 25000 innlegg på velvære-siden og 5000 på aktuelt-forumet. For hver engasjerte kg-er som diskuterer på aktuelt, er det altså fem stykker som diskuterer silikonpupper og botox på velvære-forumet. herregud... snakk om overfladisk samfunn vi lever i,. om dette gjenspeiler virkeligheten.

Jeg tror du vil finne samme fordeling i såkalte kvinneblader også. Etter min erfaring så tror jeg dessverre det gjenspeiler en del av virkeligheten, ja. Men det kommer nok også an på hvilket miljø man er i.

Jeg elsker å diskutere politikk og andre aktuelle begivenheter .. men det er etter min mening stor forskjell på å diskutere med venner, familie og kollegaer og å diskutere med noen man ikke aner hvem er .. ikke aner om de lyver eller forteller sannheten .. Jeg er lei av å "perfekte" bedrevitere som til og med ofte må logge seg ut for å tørre si sin mening .. eller for å slenge litt dritt .. det er jo festlig :ler:

Nei, Kvinneguiden er blitt mer eller mindre ubrukelig når det gjelder seriøse diskusjoner .. og egner seg stort sett kun som tidsfordriv og når jeg trenger noen tips vedr. sminke, hund, hus og hage .. Men til og med der har jeg sett folk lyve for å virke interessante .. dermed er liksom den største gleden ved dette borte vekk ..

Nei, skikkelige diskusjoner velger jeg andre arenaer til ... i den virkelige verden.

Endret av Tulipa
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg vil bare legge til at diskusjonene blir litt hva man gjør dem til selv også. De blir ikke noe mer seriøse av at oppegående mennesker ikke vil delta. Når man klager på KG, er man selv en av dem som har muligheten til å endre.

Skrevet

Er det så fantastisk bra å diskutere f. eks. Palestina-politikk som aldri vil ha noen som helst innflytelse på noen? Hvorfor er det ikke minst like bra å diskutere barn og graviditet og forholdet man er i daglig?

Skrevet
Er det så fantastisk bra å diskutere f. eks. Palestina-politikk som aldri vil ha noen som helst innflytelse på noen? Hvorfor er det ikke minst like bra å diskutere barn og graviditet og forholdet man er i daglig?

Gi nå faen i Palestina og de Israelerne, men har du sett de nye Prada klokkene?

Skrevet
Gi nå faen i Palestina og de Israelerne, men har du sett de nye Prada klokkene?

:hoho:

Skrevet (endret)
skremmende... tallene gjelder forøvrig emner og ikke antall innlegg. Det er bare dobbelt så mange botox-innlegg som det er innlegg på aktuelle saker.

er det så rart når man er på et kvinneforum???????

lag en diskusjon da. gå som forbildet til disse kvinnene trådstarter :)

Endret av LilleCanCan
Skrevet

Hm, så om dette var et manneforum så ville det kanskje være noen forskjell? Som f. eks. hvor mange tråder/svar man finner om en eller annen ny bil? Siste fotballkamp?

Skrevet
Jeg er lei av å "perfekte" bedrevitere som til og med ofte må logge seg ut for å tørre si sin mening .. eller for å slenge litt dritt .. det er jo festlig :ler:

Nei, Kvinneguiden er blitt mer eller mindre ubrukelig når det gjelder seriøse diskusjoner .. og egner seg stort sett kun som tidsfordriv og når jeg trenger noen tips vedr. sminke, hund, hus og hage ..

Dette kan jeg skrive under på.

Skrevet

På KG er det liksom enten Tabris' ekstreme radikalisme der matrester skal spares til naboen til botox og silikon og gruppesex med gangbanging.

Det er kun ekstreme ytterpunkter her.... :popcorn:

Skrevet

jeg diskuterer svært sjelden noe som helst på KG

det foretrekker jeg å gjøre i andre settinger -

altfor mange er ute etter bråk og tull, så det gidder jeg ikke

men det er mye flott jentefellesskap her da,

og det setter jeg pris på når jeg skal slappe av

jeg tror de fleste bare viser en liten side av seg selv her inne -

Skrevet

Enig med siste taler. De alvorlige diskusjonene tar jeg helst IRL. KG bruker jeg til avkopling og "jenteprat".

Skrevet
jeg diskuterer svært sjelden noe som helst på KG

det foretrekker jeg å gjøre i andre settinger -

altfor mange er ute etter bråk og tull, så det gidder jeg ikke

men det er mye flott jentefellesskap her da,

og det setter jeg pris på når jeg skal slappe av

jeg tror de fleste bare viser en liten side av seg selv her inne -

Jeg tror de fleste viser alt av seg her. Kvinnefellesskap er ikke bra. Håper det vil strømme på med menn!!!!!!!!!!!!! :rope:

Skrevet
Aktuell og generell debatt ble vel strengt tatt nærmest ødelagt av en bruker som spammet ned hver eneste tråd med rasistiske og sosialistkommunistiske meninger.

Så lenge han får herje fritt, tror jeg nok det er flere som poster på velvære enn på de to nevnte foraene.

Det kommer an på hvordan man ser det. En diskusjon blir jo mer interessant dersom den også har aspekter man selv ikke klarer å se logikken i. Er det noe vits i å diskutere dersom alle har de samme PK-meningene?

Jeg diskuterer i hvert fall gjerne med slike som han.

Ellers tror jeg kanskje at velværeforumet har en større andel yngre jenter, uten at jeg vet det for sikkert, og da er gjerne slike ting ganske viktige.

Skrevet
Det kommer an på hvordan man ser det. En diskusjon blir jo mer interessant dersom den også har aspekter man selv ikke klarer å se logikken i. Er det noe vits i å diskutere dersom alle har de samme PK-meningene?

Jeg diskuterer i hvert fall gjerne med slike som han.

Ellers tror jeg kanskje at velværeforumet har en større andel yngre jenter, uten at jeg vet det for sikkert, og da er gjerne slike ting ganske viktige.

Spam, rasisme eller ensidige sosialistkommunistiske meninger helt uten relevans til hva tråden handler om lærer man ikke annet av enn at det finnes mennesker uten tanke for annet enn seg selv.

Skal man lære noe, så fordrer det også at folk kan noe.

Men du og han kunne jo kanskje hatt deres eget forum?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...