Gjest Solsikke Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hva pleier dere å lage til middag i jula? Noen som har oppskrifter eller tips?
Tabris Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg vet mange spiser nøttestek eller vegetarversjon av viltgryte til jul. Det er også noen som kjøper vegetarburgere, maler dem opp og tilsetter "julekrydder" og andre ingredienser og lager sin egen stek av det.
Rainbow Brite Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Jeg vet mange spiser nøttestek eller vegetarversjon av viltgryte til jul. Det er også noen som kjøper vegetarburgere, maler dem opp og tilsetter "julekrydder" og andre ingredienser og lager sin egen stek av det. Hva i all verden er vitsen med det? Da kan man jo bare kjøpte vägefarse isteden?! :klø: Hva er forresten julekrydder? Til ts: Gå inn i middagstråden for vegetarianere, så ser du en del oppskrifter på nøttestek
salsera Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Vi har ikke noen fast tradisjon, vi lager rett og slett det vi har aller mest lyst på og som vi ikke har laget på en stund. I morgen blir det risottofylte tomater på en seng av spinat og pinjekjerner.
Tabris Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Jeg tror de gjør det fordi de liker vegetarburgere veldig godt, og den er jo allerede tilsatt krydder og slikt. Med julekrydder tenkte jeg på ting som nellik, kardemomme, einer og grov pepper. Litt vagt begrep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå