Gå til innhold

Kjolehjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest**Katta
Skrevet

Jeg skal gå med en slags lys gullfarga 60-talls brokade-kjole på en tilstelning i morgen. Problemet er at denne er superkort, viss jeg bøyer meg ned vil mye rart synes bakfra...iiik! Det som passer best å ha under er lys brun transparent strømpebukse, men vil jo føle meg litt naken siden kjolen er så kort..

Tights passer jo heller ikke så godt under, eller hva tror dere?

Tips, anyone? Kan jeg bruke kjolen som tunika med bukse under? evt hva slags bukse? Eller tights? Eller bare tynn strømpis?

For et verdensproblem :-D

Hjelp/tips tas i mot med stor takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Beige tights? Eller beige tykk strømpebukse da. Ellers vil jeg tro at det går helt fint å ha bukse under, - hva med en sånn blank en?

Skrevet

Kan du ikke bruke svarte tights som rekker til kneet ca under? Det vil passe med 60-tallsstilen - evt finne deg et par veldig søte gullfargede underbukser (shorts) og bruke dem og ikke bry deg om at noen ser dem ;)

Gjest Gjest**Katta
Skrevet
Kan du ikke bruke svarte tights som rekker til kneet ca under? Det vil passe med 60-tallsstilen - evt finne deg et par veldig søte gullfargede underbukser (shorts) og bruke dem og ikke bry deg om at noen ser dem ;)

Ja, har faktisk leita etter det på butikkene, men fant det dessverre ikke ;)

Men takk for forslag!

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde gått for et par opaque strømpebukser i svart - de vil nok se stussen din, men den vil være svart :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...