Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg vurderer ny TV for nå har digitaltv kommet til blokka vår også. Og da duger ikke den gode gamle rundskjermen lenger! Men det er ikke mye å velge i hvis jeg vil ha 26" eller mindre skjerm. Og det vil jeg for jeg vil ikke fylle opp stua med en fæl diger TV. Noen som har tips til meg om hva jeg skal kjøpe hvor?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Det er veldig mange tv-er på 15 - 25". Et raskt søk på Elkjøp viser 31 tv-er i den kategorien, så tror ikke det er noe problem å finne en bra og rimelig tv. Men hvilken du bør kjøpe, det vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har akkurat kjøpt ny tv på Elkjøp og der var det mange mindre tver. Burde være nok å velge mellom når det gjelder størrelse og pris.
Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Ja ganske mye å velge i på nettsidene til Elkjøp også når jeg ser bort fra tv'er med lav oppløsning eller 4:3 format. Jeg må nok innom en forretning å sjekke nærmere, forstår jeg! Nå har jeg kun vært innom en Expert-butikk og der var det ikke mye, kun noen få innerst i et hjørne. Så syntes jeg også at bildekvaliteten så dårligere ut enn på de store skjermene som var utstillt, så jeg fikk inntrykk av at produsentene satser på lavere "kjøkkenkvalitet" på tv'er mindre enn 32 tommer. Så det nytter ikke å fabulere om 100 hertz, Full HD og topp bildebehandlingsteknologi nei. Stakkars meg! Kjøpte tidligere i år TV for moren min, en 26 " fra Samsung, 8000 kr kostet den og jeg må innrømme at jeg foretrekker min gamle CRT tv, syntes den er behageligere å se på og har bedre lydkvalitet. Stuen vi har tv i har ikke nok veggplass og er i minste laget til stor skjerm. Selv om store lcd-skjermer har bedre bildekvalitet så hjelper det lite hvis den er så nær inntil at man må vri hodet fra side til side for å se hele tv-bildet! Dessuten vil så stor tv ta rotta på resten av rommet selv når den ikke er skrudd på. Så liten Tv må det bli Jeg får heller gå og plage ekspeditørene på Elkjøp, jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå