Gå til innhold

Din....?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerfuglen
Skrevet

Vi forlovet oss den 7 april og nå skal vi kjøpe ringene... :D Det er ett problem jeg vet ikke hva jeg skal skrive i ringene? Ikke forloveden min heller. Har tenkt litt på "Evig din"så navn og dato.. Vi har tenkt å bruke ringene når vi gifter oss fordi de er veldig fine tradisjonelle og brede. "Din" blir altfor kjedelig.. :-?

jeg trenger sårt noen tips om hva man kan skrive i ringene!

Hva skrev dere? :)

Takker alle for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tennkte oss "Evig din navn - dato" eller "Din for alltid navn - dato"

Skrevet

i våre forlovelsesringer (som vi også skal bruke som gifteringer) står det: "for evig din /navn/ + /dato/

Skrevet

Evig din + (navnet) slik har vi det, men dere kan jo lage deres egen variant. Det som er så dumt at plassmangel er en begrensing som ofte gjør at du ikke kan skrive noe uorginalt og mer romantisk.

Skrevet

I min forlovelsesring står det Din ***** + dato

Hva vi skriver i gifteringene våre har vi ikke bestemt ennå men det blir ikke noe voldsomt......

Navn og dato kanskje...

Skrevet

I våre står det For ever your **** fordi frieriet skulle opprinnelig vært i USa, men så klarte han ikke holde seg... :ler:

Men det er jo det samme som for alltid din ****, det var det jeg ville ha opprinnelig!

Klem fra Magnhild :ler:

Skrevet

I våre ringer står det "Din xxxx + dato". Synes dette sier det meste, selv om det er tradisjonelt. Betydningen av ordet blir jo ikke borte fordi om mange har brukt det før......

Skrevet
I våre ringer står det "Din xxxx + dato". Synes dette sier det meste, selv om det er tradisjonelt. Betydningen av ordet blir jo ikke borte fordi om mange har brukt det før......

-Som om jeg skulle ha sagt det selv! (Så derfor gadd jeg ikke skrive det en gang til...)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hos oss står det også "Din navn og datoen".

Vi synes det fortalte alt.

Skrevet

I min står det: "Hans navn :hjerte: 5. juli 2003", i hans står det: "Mitt navn :hjerte: 5. juli 2003". Ble veldig fornøyd med det :)

Skrevet

Vi har lagd en logo som går igjen på invitasjon, bordkort m.m så vi hadde tenkt å få gravert inn logo + dato i begge ringene. Denne logene har vi selv laget og gjelder kun for denne dagen og derfor hadde det vært morsomt også å ha gravert inn i ringene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...