Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 måned, og har enda ikke truffet vennengjengen hans. Dagen før nyttårsaften reiser han og vennegjengen på hyttetur, og blir der til første nyttårsdag. Jeg har fått invitasjon til å være med, men er litt i tvil...... Som sagt, jeg har aldri truffet denne gjengen og får litt angst av tanken på å være på ei hytte i tre dager uten å kunne trekke seg tilbake om man føler for det. Jeg hadde satt pris på en kveld med vennene hans, men alt er så fersk og nytt, og da føler jeg kanskje tre dager blir for mye. Synspunkter? Hva hadde dere gjort? Det kan forresten nevnes at jeg til tider kan være litt sjenert i slike situasjoner der alle kjenner alle, så det er kanskje det som holder meg litt igjen også.
MiniMjau Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hva slags vennegjeng? Er det fylletur med guttevennene hans, eller er det sammen med vennepar og litt "roligere" former?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Det er tre par (inkl. oss), og to-tre single. Både gutter og jenter, altså. Hører rykter om at enkelte skal "ta litt av" på nyttårsaften, men at noen også skal ta det litt mer med ro.
Bex Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Har du ikke møtt noen av vennene hans før?? I så fall, kan du ikke be kjæresten din introdusere dere nå, så du hvertfall kjenner en eller to? Min erfaring er at hyttetur alltid er moro! Men ville uansett sagt fra til kjæresten om hva du tenker om turen. Han kjenner jo sin egen vennegjeng, og vet om den har en tendens til å bli veldig klikkete og intern, eller om de er mer åpne. Det er jo veldig koselig at du er invitert, er ikke alle gjenger som inviterer nykommerne med!
FantasDick Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Forrige jul hadde jeg og kjæresten vært sammen i 2 mnd, og vennegjengen hans skulle dra på tur for å feire nytårsaften. Jeg ble med, og det ble en rølpetur uten like med 20-30 gutter, meg og ei jente til. Skummelt, ja, men artig! Jeg er vel ikke typen til å drikke fra morgen til kveld, men for hans del så gjorde jeg det. Var fyllesyk i dagesvis etterpå.. *mimre* Go for it!
ski.glad Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg tror jeg ville vurdert det etter hvordan kjæresten oppfører seg. Skyver han deg bort når han er sammen med venner? Eller holder han deg i hånden og passer på at du ikke blir alene? Siden du ikke har møtt hans venner så kan du jo riktig nok ikke svare på disse spørsmålene da. Men jeg tror jeg ville droppet turen hvis jeg hadde et annet koselig alternativ. Er dette det eneste valget ville jeg nok bare tatt sjansen og gledet meg til turen. Endret 21. desember 2007 av ski.glad
Cienna Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Jeg ville vært med...ingenting gir deg et bedre innblikk om hvordan kjæresten din er enn hvordan han oppfører seg med vennene sine, samt om hvordan han ta vare på deg...når det blir en så intm setting med ikke så mange mennesker så blir det lettere for deg å bli kjent med dem også
LilleLy Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Jeg ville reist, men er nå ikke akkurat så veldig beskjeden heller..
Gjest Roxie Hart Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Jeg ville reist, og jeg er ganske sjenert
Gjest Heloise Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 måned, og har enda ikke truffet vennengjengen hans. Dagen før nyttårsaften reiser han og vennegjengen på hyttetur, og blir der til første nyttårsdag. Jeg har fått invitasjon til å være med, men er litt i tvil...... Som sagt, jeg har aldri truffet denne gjengen og får litt angst av tanken på å være på ei hytte i tre dager uten å kunne trekke seg tilbake om man føler for det. Jeg hadde satt pris på en kveld med vennene hans, men alt er så fersk og nytt, og da føler jeg kanskje tre dager blir for mye. Synspunkter? Hva hadde dere gjort? Det kan forresten nevnes at jeg til tider kan være litt sjenert i slike situasjoner der alle kjenner alle, så det er kanskje det som holder meg litt igjen også. Å, som jeg kjenner meg igjen her! :D jeg hadde nok forhørt meg litt med vennene mine og hørt hva de skulle, og kanskje familien min, før jeg bestemte meg. Men hadde sikkert blitt med han... Selvom vennegjengen hans er litt ny og skummel for meg enda Jeg hadde sikkert også hatt behov for å trekke meg tilbake, og i slike situasjoner stikker jeg bare av til sengen og legger meg nedpå litt... Om du har den muligheten så funker jo det litt da
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Trådstarter her. Tror jeg satser på å reise, selv om det er litt skummelt. Har ei venninne som vil ha meg med på fest på nyttår, så jeg tenker litt på det også, men det blir nok til at jeg reiser. Og litt over her, du som var litt overrasket over at jeg ikke har truffet vennene hans, så studerer de andre steder i landet og har nettopp komt hjem for julen.
W. Wallace Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Nei, jeg hadde nok ikke blitt med. Ikke fordi det er skummelt eller noe sånn, det hadde sikkert vært utrolig morro. Jeg hadde uansett prioritert mine venner gjennom hele livet fremfor en jeg hadde vært sammen med en liten måned.
Gjest Gasse Skrevet 23. desember 2007 #15 Skrevet 23. desember 2007 Jeg ville ikke dratt. Jeg har sett altfor mye rart på slike hytteturer når noen av gutta har hatt med sin siste flamme. Som regel er problemet at den som introduserer en ny person i venneflokken blir nervøs og stresset for at gjengen ikke skal like kjæresten og vice versa. Hvis det er mye alkohol inni bildet, kan helt uventede situasjoner oppstå. Jeg ville heller tatt det rolig og ikke testet forholdet etter bare en måned.
Gjest Catwoman Skrevet 23. desember 2007 #16 Skrevet 23. desember 2007 Jeg ville nok ikke blitt med - men så er ikke jeg noe glad i slike hytteturer, og ihvertfall ikke når jeg ikke kjenner noen av menneskene og ikke aner hvordan de er. Hadde det vært snakk om en fest bare en kveld, hadde jeg vært med uten tvil.
Gjest Reka Skrevet 24. desember 2007 #17 Skrevet 24. desember 2007 Jeg ville reist!! (Da får du jo også en sjans til å bli litt kjent med hans venner og slikt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå