Gulphild Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Og jeg blir utrolig irritert. Føler det er smålig av meg, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg blir utrolig provosert. Hun har jo sin egen oppvaskbørste. Jeg trenger andres synspunkter! :gråte:
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hvorfor har dere hver deres? Er du redd for at den skal bli slitt og ødelagt? Vask den en runde i oppvaskmaskina! (OK, dere har kanskje ikke oppvaskmaskin når dere har hver deres oppvaskbørste.) Kjøp en ny en i julegave til henne - så tar hun kanskje hintet.
Gulphild Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Kjenner henne knapt, og hun har brukt den flere ganger for det er bare den som står mest "fremme" i den korgen med oppvaskbørster. Vi har ikke vaskemaskin, nei. Trodde man skulle ha respekt for andres ting .................................................
Wildy Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 eh.... det er en oppvaskbørste? Har dere forskjellige dobørster også?
Antagonist Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hadde det nå vært tannbørste, slik jeg først trodde det stod... Det er en oppvaskbørste. Hun ser sikkert ikke på det som en big deal, men det er selvsagt uansett viktig når man bor sammen med folk og avklare hvor grensene går med henhold til bruk av hverandres ting. Dersom dette er en reell situasjon, høres det ut som om du ikke burde bo sammen med noen. Jeg bodde engang sammen med en jente som sa til meg direkte at "du må bare ha besøk", og når jeg så hadde noen hjemme på middag ble det klaging over at jeg hadde noen på besøk... Samme jenten ble også hysterisk hvis man gikk på do om natten. Endret 21. desember 2007 av Antagonist
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg om at en som bodde på samme kollektiv brukte min oppvaskbørste. Så lite irriterer jeg meg ikke over. Hadde det vært shampoo og balsam hadde jeg reagert
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Hvis det er det største problemet du har med dine medbeboere, ville jeg kalle det for en suksess. Hilsen en som har hatt sine bitre erfaringer i kollektiv.
Gjest Gjest_Trulta_* Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Herregud... flytt for deg selv !!!!
Aurela Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Hva med å sette din børste bakerst i kurven??
*Pepperkake* Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Hva med å sette din børste bakerst i kurven?? Eller ta den ut av kurven? :klø:
Aurela Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Eller ta den ut av kurven? :klø: glemte at det var en mulighet
Gjest goldlion Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 (endret) . Endret 28. august 2021 av goldlion
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 Herregud... flytt for deg selv !!!! Enig!
Gjest Silmarill Skrevet 21. desember 2007 #14 Skrevet 21. desember 2007 Å huffda, det er det mest horrible jeg har hørt Noe så utrolig frekt gjort For å være ærlig så er ikke dette noe stort problem. Si til henne at den er din da vel, har du ikke gjort det? Kanskje hun tror at det er felleseie Om du ikke vil nevne det til henne har du jo en mulighet for å fjerne den, merke den med ditt navn (vannfast tusj eller nøkkelring med ditt navn på) eller du kan kjøpe ny å si til henne at hun kan få din gamle men at denne (nye) er din! Skjønner at det er prinsippet du sikter til altså, men en oppvaskbørste koster ca. kr.10; på OBS
Snuppa 81 Skrevet 21. desember 2007 #15 Skrevet 21. desember 2007 Vet hun i det hele tatt at man skal ha hver sin oppvaskbørste ?
Gjest Pupsilure Skrevet 21. desember 2007 #16 Skrevet 21. desember 2007 Høres ut som ei jeg bodde sammen med i studentbolig. Hun brukte brødfjøla mi heeele tiden, og ikke vasket hun den heller. Det var så utrolig irriterende. Det var en stor brødfjøl fra IKEA, som tok hele "min plass" av kjøkkenbenken. Tilslutt kjøpte jeg meg en ny en og gav den gamle til henne. Hun ble ikke spesielt glad for den engang. Og det hendte fortsatt at hun brukte min hvis hennes var full av alt mulig annet. Hun var ekstremt rotete! Skjønner du blir irritert, selv om det egentlig ikke er så farlig med en oppvaskbørste. Tror jeg ville laget et nytt system med f.eks hver deres kurv med oppvaskbørste og klut, og skrevet navn på.
Gulphild Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. desember 2007 Har skrevet navnet mitt på oppvaskbørsten og alt :gråte: Det er 3-4 andre børster der, som jeg ALDRI bruker. Æsj? Hadde syntes det var flaut om noen fersket meg med deres oppvaskbørste. Er det bare penger det går på? De som koster 10 kr er som regel ELENDIGE og går i stykker med en gang, de fra jordan koster 35 kr tenker jeg. er ikke bare bare. Vil ikke ha hennes basselusker på mine ting!
Paradokset Skrevet 21. desember 2007 #18 Skrevet 21. desember 2007 Dette kan bare bety en ting - KRIG!
Gjest Frøken Titt Skrevet 21. desember 2007 #19 Skrevet 21. desember 2007 Dette kan bare bety en ting - KRIG! Nemlig.
Kosemose Skrevet 21. desember 2007 #20 Skrevet 21. desember 2007 Hennes baskelusker er vel uansett på dine ting all den tid dere deler kjøkken? Kjenner jeg ikke skjønner meg helt på frustrasjonene her, oppvaskbørster og brødfjeler. Men hvis det er et problem så for gudsskyld: Si fra til henne!!!!!!!!!!!!!! Si til henne at: "Jeg er nok litt sær og spesiell, men jeg liker ikke at andre bruker min oppvaskbørste" Også smiler du pent til henne. Kan godt hende hun syns du er litt smålig da, men sikkert ikke mer enn at hun hever seg over det så lenge du sier fra på en pen og hyggelig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå