Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #1 Del Skrevet 20. april 2003 Del det i to på midten med en skarp kniv, legg det på ett lite fat og nyyyyyt. Nå er det tid for Påskegodt Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gigi Skrevet 20. april 2003 #2 Del Skrevet 20. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 20. april 2003 #3 Del Skrevet 20. april 2003 Mh... tror hun mener marsipanegg med sjokolade og krymmel utenpå... Kjempegode er de! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. april 2003 #4 Del Skrevet 20. april 2003 Godt men farlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. april 2003 #5 Del Skrevet 20. april 2003 Nei, det er Påskeeggene med sjokolade som har krem inni som er lykken. :blunke: *spise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gigi Skrevet 20. april 2003 #6 Del Skrevet 20. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #7 Del Skrevet 20. april 2003 Vet ikke hva "krymmel" er heller, jeg :oops: Krymmel er kakestrø. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 21. april 2003 #8 Del Skrevet 21. april 2003 ENIG med Minnie - kolibriegg er NYDELIG! (Selv spiser jeg stort sett aldri godter - æ'kke så glad i det. Men har kjøpt meg noen sånne egg i løpet av påsken, ja...) MEN - enda bedre er kolibripinnene, eller hva de heter. De har gul marsipan inni, er ca. 5 cm. lange og tynne, like utenpå som eggene. De selges nå i poser sammen med sjokoladefigurer og rene marsipanegg, som jeg ikke er no' glad i... Før var det noe som het 'kolibriposen' som var fylt med bare slike stenger... *mimre* Jaja - nok om det - får nesten vann i munnen her! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 21. april 2003 #9 Del Skrevet 21. april 2003 Hva har skjedd med påskemarsipanposene? de vi har hatt i år, har bare hatt kolibripinner uten strøssel på?! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. april 2003 #10 Del Skrevet 21. april 2003 Kolibriegg og marsipanbrød er den eneste marsipanen jeg liker. Liker best SKIKKELIG marsipan jeg, ikke sånt juks om finnes i godteposer. Men eggene deles ikke med kniv... de skal spises på en helt spesiell måte, fra en ende til den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. april 2003 #11 Del Skrevet 21. april 2003 :o må på butikken etter denne tråden...bare må ha sjoko...påskesnop..marsipan..sjoko...må ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 21. april 2003 #12 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg vil nå si lykken er ferdig oppfyllt påskeegg fra mamma og pappa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 21. april 2003 #13 Del Skrevet 21. april 2003 Glemte å si, men med kolilbriegg i, selvsagt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2003 #14 Del Skrevet 21. april 2003 Kolibriegg er absolutt lykken i disse påsketider.....Skal kjøpe meg ett idag jeg, får jo vann i munnen av dette....(og hva skjer når marsipan kommer til halv pris etter påske - det er da de blir farlige ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 21. april 2003 #15 Del Skrevet 21. april 2003 Det har du jammen rett i! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå