Gjest frossen Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Trenger gode varme skinnvotter (til meg, altså dame, ikke barn). Noen som vet om butikker i Oslo som selger dette? Alle tips mottas med takk Forresten, om det finnes skinnvotter for barn i store nok størrelser som ikke ser barnslige ut, hadde nok det fungert også...
Gjest itla Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg kjøpte skinnvotter på Morris på Gunerius for et par år siden, i lammeskinn med lammeull inni. Vil tro de har fremdeles. Ellers ville jeg prøvd andre veskebutikker og hanskeavdelingen på Steen&Strøm.
Bex Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 De hadde noen veldig fine på Intersport i Bogstadveien, den jaktavdelingen, over gata for hovedbutikken (så dem der forrige lørdag). De var varme og gode, og litt sporty. De fikk hvertfall jeg lyst på
Gjest frossen Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Tusen takk for tips! Jeg var helt blank på hvor jeg skulle begynne. Tenker å dra innom disse butikkene i ettermiddag. Hvis noen har flere forslag i løpet av dagen, er det bare å si fra
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Tusen takk for tips! Jeg var helt blank på hvor jeg skulle begynne. Tenker å dra innom disse butikkene i ettermiddag. Hvis noen har flere forslag i løpet av dagen, er det bare å si fra Prøv også nettbuttikken www.timeimport.no. De har skinnvotter, men de har visst vært så populære så de har blitt tomme, men det kommer inn flere. Trygg handel rett i postkassa!
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 nei gud ikke gå med det da :S det er døde dyr jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå