Gå til innhold

Skinnvotter, hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger gode varme skinnvotter (til meg, altså dame, ikke barn). Noen som vet om butikker i Oslo som selger dette? Alle tips mottas med takk :)

Forresten, om det finnes skinnvotter for barn i store nok størrelser som ikke ser barnslige ut, hadde nok det fungert også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte skinnvotter på Morris på Gunerius for et par år siden, i lammeskinn med lammeull inni. Vil tro de har fremdeles. Ellers ville jeg prøvd andre veskebutikker og hanskeavdelingen på Steen&Strøm. :)

Skrevet

De hadde noen veldig fine på Intersport i Bogstadveien, den jaktavdelingen, over gata for hovedbutikken (så dem der forrige lørdag). De var varme og gode, og litt sporty. De fikk hvertfall jeg lyst på :)

Skrevet

Tusen takk for tips! Jeg var helt blank på hvor jeg skulle begynne. Tenker å dra innom disse butikkene i ettermiddag. Hvis noen har flere forslag i løpet av dagen, er det bare å si fra :)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_silje_*
Skrevet
Tusen takk for tips! Jeg var helt blank på hvor jeg skulle begynne. Tenker å dra innom disse butikkene i ettermiddag. Hvis noen har flere forslag i løpet av dagen, er det bare å si fra :)

Prøv også nettbuttikken www.timeimport.no. De har skinnvotter, men de har visst vært så populære så de har blitt tomme, men det kommer inn flere. Trygg handel rett i postkassa!

Skrevet

nei gud ikke gå med det da :S det er døde dyr jo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...