Gå til innhold

Voksing av legger i salong

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :D

Noen som vet om en bra salong i Oslo som utfører voksing av legger, hva det koster, er det vondt, og hvor lang tid tar det før hårene vokser ut igjen ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Da var da fælt så mange tråder om voks som dukker opp om dagen.

www.allesbeautyclinique.com

Her kan du laste ned prislitsen i pdf-format. Hårene holder seg borte i 4-6 uker avhengig av din hårkvalitet.

Minnie

Skrevet

Det er da vel ikke så rart, Minnie - sol og varmt og på tide å lufte leggene uten strømper! :briller:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Det er da vel ikke så rart' date= Minnie - sol og varmt og på tide å lufte leggene uten strømper! :briller:

Hm... fjerner ikke folk håret på bena om vinteren da? Eller gror de "vinterpels"?

Minnie

Skrevet

Takk for alle svarene :D

Skal bli deilig å slippe å bruke barberhøvelen og nuppene som følger...

Skrevet

Forresten...holder hårene seg HELT borte i 4-6 uker...ingen hårtuster som stikker fram før den tid ?

Gjest hårfagre
Skrevet

Fjernet hårene i salong før, men da de vokste svært fort ut igjen, ga jeg det opp. Hårene var jo på vei ut etter 14 dager på meg. Trodde ikke jeg hadde noe spesielt sterk hårvekst, men jeg vet ikke helt når jeg ser dere skriver 4 uker. Kostet hvertfall formye for meg (kr.280) pr. gang, når det vokste så fort ut. Bareberer meg selv nå, synes det er like greit. Fikk også en del hår som vokste innover etter voksingen, men det kan jo også skje ved barbering. Var litt vondt til å beynne med, men jo oftere du vokser desto mer blir du vant til det.

Skrevet

Jeg har vokset leggene i salong en gang. Jeg fikk en reaksjon noen dager etterpå og begynte og klø vanvittig på leggene. Det ble nupper og sår, skikkelig lekkert gitt :blunke: Så det prøver jeg ikke igjen...

Gjest Starya
Skrevet

Hm... fjerner ikke folk håret på bena om vinteren da? Eller gror de "vinterpels"?

Minnie

Du vet, enkelte holder leggene sine helt og holdent for seg selv om vinteren, og synes kanskje ikke det er så nøye da...? :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...