Kira27 Skrevet 20. april 2003 #1 Skrevet 20. april 2003 Hei :D Noen som vet om en bra salong i Oslo som utfører voksing av legger, hva det koster, er det vondt, og hvor lang tid tar det før hårene vokser ut igjen ?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #2 Skrevet 20. april 2003 Da var da fælt så mange tråder om voks som dukker opp om dagen. www.allesbeautyclinique.com Her kan du laste ned prislitsen i pdf-format. Hårene holder seg borte i 4-6 uker avhengig av din hårkvalitet. Minnie
Gjest Liten Skrevet 20. april 2003 #3 Skrevet 20. april 2003 Det er da vel ikke så rart, Minnie - sol og varmt og på tide å lufte leggene uten strømper!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #4 Skrevet 20. april 2003 Det er da vel ikke så rart' date= Minnie - sol og varmt og på tide å lufte leggene uten strømper! Hm... fjerner ikke folk håret på bena om vinteren da? Eller gror de "vinterpels"? Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2003 #5 Skrevet 20. april 2003 http://home.online.no/~s-lar/prisliste.cfm Du kan også få det gjort her, :D det er ikke veldig vondt, men du kjenner det jo litt varer ca 4 uker .
Kira27 Skrevet 21. april 2003 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2003 Takk for alle svarene :D Skal bli deilig å slippe å bruke barberhøvelen og nuppene som følger...
Kira27 Skrevet 21. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2003 Forresten...holder hårene seg HELT borte i 4-6 uker...ingen hårtuster som stikker fram før den tid ?
Gjest hårfagre Skrevet 21. april 2003 #8 Skrevet 21. april 2003 Fjernet hårene i salong før, men da de vokste svært fort ut igjen, ga jeg det opp. Hårene var jo på vei ut etter 14 dager på meg. Trodde ikke jeg hadde noe spesielt sterk hårvekst, men jeg vet ikke helt når jeg ser dere skriver 4 uker. Kostet hvertfall formye for meg (kr.280) pr. gang, når det vokste så fort ut. Bareberer meg selv nå, synes det er like greit. Fikk også en del hår som vokste innover etter voksingen, men det kan jo også skje ved barbering. Var litt vondt til å beynne med, men jo oftere du vokser desto mer blir du vant til det.
Fru Fomle Skrevet 24. april 2003 #9 Skrevet 24. april 2003 Jeg har vokset leggene i salong en gang. Jeg fikk en reaksjon noen dager etterpå og begynte og klø vanvittig på leggene. Det ble nupper og sår, skikkelig lekkert gitt :blunke: Så det prøver jeg ikke igjen...
Gjest Starya Skrevet 24. april 2003 #10 Skrevet 24. april 2003 Hm... fjerner ikke folk håret på bena om vinteren da? Eller gror de "vinterpels"? Minnie Du vet, enkelte holder leggene sine helt og holdent for seg selv om vinteren, og synes kanskje ikke det er så nøye da...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå