StSol87 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Uff, er berre 5 dager inn i juleferien og det har vore tunge dager... Har ein kjæreste eg har budd ilag med i knappe 3 måneder, og vi har kjent kvarandre ei god stund - følte meg veldig sikker på å flytte inn ilag med han, og gleda meg veldig til det. Var klar over hans interesse for data då eg flytta inn, vi har i lengre tid måtte finne oss i at vi bur 10 timar med buss ifrå kvarandre, så vi har ikkje hunge rundt nakken på kvarandre kvar dag før vi flytta ilag... Men så, vi flytta ilag, og det synest å gå veldig bra - inntil dagen berre bestod av jobb (han jobber, eg studerer), middag (hvilket eg lager), og data - BERRE data! Og det som eg synest er absurd, er at han bruker meir tid foran dataskjermen og vennane sine, enn på meg - er det rett???????? Greit nok, vennane hans har mykje å sei, men eg får vondt imagen når eg ser han snakke med venninner heile kvelden, og eg må gå til sengs og veeente (!) til han er ferdig å snakke med venninnene sine... Eg har rett nok påpeika dette mange gonger, men han ser ikkje noke gale i det. Ein anna vankelig ting som eg har måtta svelge tungt, er ein anna nettaktivitet eg oppdaga ein kveld han skulle ut på fest - eg festar ikkje særleg mykje, iallefall ikkje uten grunn. Han hadde latt dataen stå på, på eigen brukar - han har vel og merke oppretta eigen brukar for meg og han, hvilket gjer meg ein smule redd for at han har noko å skjule - uansett, eg skulle ganske enklet sjekke noko på internett og opna nettlesaren, og der stod det nokre faner frå før han gjekk, opne... eg tok meg sjølv i å ta ein titt på kvar av dei - den siste var ganske rystande, og eg ringte han straks. Det var intime detaljar, ei kvine hadde teke kontakt med han over nettet og tilbydd han seksuelle tjenester ved at dei skulle møtest og bli venner, for så å bygge videre (........). Han hadde svart! Lagt ut fullt namn, og beskrive i detalj kva denne kvinna skulle få oppleve - ho hadde svart, men lenger gjekk det ikkje, og dette var ferskt materiale! Eg vart så satt ut som eg aldri har vore før, og han måtte pent komme heim og forklare seg - for å sei det sånn, eg tykkjer forklaringane hans var vage... Så dette har sutte i bakhaudet sidan, og eg skal innrømme at eg føler meg ikkje heilt trygg. Før eg reiste på ferie var det lange debattar om julegåver, han ville ikkje kjøpe noko til meg!! Han har riktignok kjøpt leilighet og alt, men har penga nok til øl(!) Og då eg oppdaga, på facebook, at han skulle kjøpe presang til ei venninne vart eg temmelig lang i maska! Det endte med ein stor krangel kvelden før eg skulle reise, og då avslørte han store planar for neste dag - han hadde heldigvis tenkt så lang at han burde faktisk kjøpe julegåve til meg og, men det eg e usikker på e om det va ett resultat av eige initiativ, eller mi misnøgd. Så, eg reiste for fem dagar sidan - og det virkar som om han har tenkt å la dagane gå UTEN å snakke i det heile!! eg ser for meg han sitte i leiligheta kveld etter kveld å snakke med sine respektive venninner, som har fått svært fin omtale både på den eine og den andre nettsida av han sjøl - og lever livets gode dager, uten meg... Eg har halvveis innsett at dette kjem ikkje til å gå, men det er bittert, for han veit å sette pris på meg til tider.. berre for å ha sagt det så har eg ringt han gjentatte ganger dei siste dagane, for berre å komme til svar som - jaaaaa, ka det e?? som om det e unaturlig for et kjærestepar å snakke sammen når dei er på ferie...... Dette var berre ett frustrasjonsutbrudd frå mi side, men det hadde vore fint om nokon kunne gitt ei lita tilbakemelding - ka ville du gjort?? eg veit ikkje heilt...
Gjest Frk Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Off, for en dust!! Sorry meg..men det du fant på nettet, at han faktisk har avtalt med en annen dame, og kanskje møte henne for og få/utføre seksuelle saker? Kom deg vekk imens du kan du..det hadde jeg gjort! Lettere sagt en gjort ja, men når det er slikt i bilde hadde jeg stukket uansett hva han hadde sagt. Du såg jo med egne øyne hva de hadde skrevet om.....Håper du finner ut av det iallefall, og får en GOD start på året!
venus* Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Aj aj aj, kom deg ut av dette! Ikke kast bort mer tid på han, det vil du bare angre på i ettertid. Han er tydeligvis ikke klar for et forhold. Hva hadde du tenkt hvis dette var kjæresten til en venninne av deg? Nemlig..
Gjest barelillemeg Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Dette forholdet er vel ikke verdt å bruke krefter på. Han viser jo ingen interesse for å ta tak i problemene engang, så her er det nok ingenting å hente. Du vil virkelig ikke deg selv så vondt...
Tusenfryd Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 han har tatt sitt valg - og det er dessverre ikke deg... leit og vondt, men dette forholdet kommer ikke til å være noe hyggelig for deg fremover. Bruk tiden på en som vil ha deg!
sommerglede Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Løøøøøøøøøøp fortere...... jo fortere jo bedre.....
Gjest Dolce Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Må bare si meg enig med de andre: Løp!
Cata Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Henger meg på: Løøøøøp! Nettaktivitetene er nå en ting, men det at han overhodet ikke gir lyd fra seg når han er vekk ville jeg ikke likt (og da mener jeg ikke at menn skal ha meldeplikt altså, men en gang i blant kan de jammen la høre fra seg når en av partene er bortreist.)
Gjest lillebøll Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 Løp? Nåja..Hadde vel ikke løpt noen vei, men kutta han ut hadde jeg nok.
Gjest Heloise Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Uff, er berre 5 dager inn i juleferien og det har vore tunge dager... Har ein kjæreste eg har budd ilag med i knappe 3 måneder, og vi har kjent kvarandre ei god stund - følte meg veldig sikker på å flytte inn ilag med han, og gleda meg veldig til det. Var klar over hans interesse for data då eg flytta inn, vi har i ...... Du har fått en haug advarsler i fanget, run away!! Er best å komme seg ut nå før det kanskje blir mer alvorlig eller før han sårer deg mer. Han er tydeligvis ikke klar for å leve livet sammen med deg, etter min mening... brudd er aldri noe gøy, men du kan få så mye bedre behandling enn det her! Go go!
Gjest Blondie65 Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde ikke orket å leve sammen med en mann som jeg var så lavt på priotireingslisten hos. Jeg forstår at man kan bli enige om å ikke kjøpe julegave til hverandre pga økonomien, men da er jo forutsetningen at det virkelig ikke går, ikke fordi man ikke har råd fordi man har en haug venninner man skal kjøpe til. Og når det gjelder nettsex og nettvenninner? Det er i grunnen bare toppen av kransekaken. Han her er ikke klar for å være i et seriøst forhold. Du må selv vurdere om det er rom for forbedring fra hans side, men det virker som du først er blitt ordentlig kjent med han etter at dere flyttet sammen, og de sidene som du nå nevner hadde jeg ikke akseptert.
W. Wallace Skrevet 22. desember 2007 #15 Skrevet 22. desember 2007 Er enig med alle overnevnte. Sidenote: Hva har vi lært? Samboerskap uten å virkelig kjenne sin partner er en risikosport. Stop it immediately!
Pokahonta Skrevet 22. desember 2007 #16 Skrevet 22. desember 2007 Løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøp! Fort og gale! Her tror jeg vi enes alle mann!
Gjest Lille L Skrevet 22. desember 2007 #17 Skrevet 22. desember 2007 Dette var trist lesning. Jeg føler med deg. Vondt å begynne jula med dette. skulle ønske jeg på en eller annen måte kunne få deg til å forstå at det fins noe annet og bedre som venter på deg hvis du tør å stenge denne døren.. Jeg har vært i nærheten av der du er, brukte altfor lang tid å komme meg videre.
Gjest Indo Skrevet 22. desember 2007 #18 Skrevet 22. desember 2007 for en premie-dust. Han er nok ikke mann nok til å ende dette forholdet på en voksen og normal måte, og det virker på meg som om han vil at du skal gjøre det slutt slik at han slipper bryderiet. Enten det, eller så driter han fullstendig i deg og bare antar at du alltid vil være der..Uansett grunn, kom deg vekk fra ham! Du fortjener bedre enn dette. Lykke til
Gjest snazaroo Skrevet 22. desember 2007 #19 Skrevet 22. desember 2007 Enig med Indo. Han virker som om en feiging som ikke har baller til å ende forholdet, han lar deg heller lide lenge, for så å dumpe ham. Utrolig egoistisk og respektløst. Håper du finner ut at du forthener bedre enn dette!
StSol87 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 22. desember 2007 Dette var trist lesning. Jeg føler med deg. Vondt å begynne jula med dette. skulle ønske jeg på en eller annen måte kunne få deg til å forstå at det fins noe annet og bedre som venter på deg hvis du tør å stenge denne døren.. Jeg har vært i nærheten av der du er, brukte altfor lang tid å komme meg videre. Tusen takk for omtanken, prøva å sjå det - ikkje lett, og har mest av alt lyst å stikke av frå heile juleferien og låse meg inne heilt for meg sjøl i leiligheta og la berre tårene renne heile ferien igjennom - det her e det verste eg har vore borti...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå