eximus Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 I dag har jeg gitt mine to katter av denne for meg nye typen ormekur.. Gikk helt greit... Noen som har brukt dette og har synspunkter? Virker det? Og jeg klarte heller ikke lese meg til om behandlingen skal gjentas... noen som vet?
NovaFlare Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Regner med at du ga Stronghold? Uansett, det finnes sikkert mange merker. Men de som du drypper i nakken, holder med en gang, ja. Hvis pusen din er utekatt bør den få hver 3 mnd, altså 4 ganger i året. Er den innekatt bør den få 2 ganger i året. Innekatter får også orm, pga dritt vi tar inn med sko, de fanger insekter osv. Jada, det virker
Gjest Tweek Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 En av kattene vi passet på for DB fikk sånn pg.a den var så liten. Da sa hun at vi ikke måtte ta der hun hadde dryppet på en døgn. Husker ikke helt hvorfor, men mener det hadde noe med stoffet i kuren å gjøre.
la Flaca Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Såvidt jeg vet er det bare Profender som brukes av den sorten i Norge, Stronghold er heftige greier og brukes mest i utlandet. Jeg ble tipset om at orale ormekurer virker best av vetrinæren min. Men pleier å variere litt mellom ulike merker, piller og dråper.
eximus Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 I dag kjenner jeg at kattene er helt klissete i pelsen i nakken.... Litt ekkelt :/ Kan kanskje vaske dem nå som det er gått ett døgn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå