Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

I kveld kl. 21:30 viser NRK1 "Hvem er redd for Virginia Woolf" med Anne Krigsvoll som Virginia. Alle som har sett (og likt) "The Hours" bør få med seg denne forestillingen.

Minnie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal jeg få med meg, får låne datamaskinen min til sambos sønn så de har hver sin. (Er her på besøk) Fint at du minner meg på det, ser nesten ikke på tv, er jo mest serier nå.

Forresten Minnie - jeg har skrevet noen ord til deg under kropp og helse... :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Forresten Minnie - jeg har skrevet noen ord til deg under kropp og helse...  :D

Innlegget ditt er besvart.

Minnie

Gjest gjest1
Skrevet

Jo, altså, nå sitter jeg og ser på denne forestillingen. Men jeg skjønner ikke hva den har med Virginia Woolf å gjøre. Rent bortsett fra denne sangen de synger på.

Er det noe jeg har gått glipp av da? (Liker forresten ikke denne Anne Krigsvoll-damen. Så... vulgær, liksom.)

Gjest Mere Te
Skrevet

Jeg var borte i går kveld, men fikk noen til å tape forestillingen. Gleder meg til å se den! Har stor sans for både Virginia Wolf og for Anne Krigsvoll.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Dette stykket har egentlig ikke noe med Virginia Woolf som person å gjøre i det hele tatt, sangen er bare ett gjennomgangstema gjennom stykket som også er kalt "Nachspielet fra helvete".

Jeg synes Anne Krigsvoll stråler i rollen som Martha og jeg storkoste meg foran skjermen i går. Tok det opp også så jeg har det i samlingen min av teaterstykker sendt på tv. Skulle virkelig ønske at NRK kunne sende slikt mye oftere.

Minnie

Gjest Jamila
Skrevet

Noen som vet om dette kommer i reprise? Skulle gjerne fått det med meg

Skrevet

Hvorfor ikke likegjerne se "klassikeren" av dette stykket. Nemlig filmversjonen "Who's afraid of Virginia Woolf?" med Elizabeth Taylor og Richard Burton fra 1966. Stort bedre enn det, blir det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...