Gå til innhold

gutters orgasme

Gjest Gjest_lille my_*

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men her var det vel snakk om orgasme uten utløsning og utløsning uten orgasme. Og ingen her sier jo noe om at de har opplevd orgasme uten utløsning? Kun utløsning uten det helt store. Det kommer ann på situasjonen osv..Det er jo det samme med kvinner. Vi opplever jo også stoor forskjell på orgasmene våre! En kjedelig sexakt gir liten orgamse med ikke noe nytelse, mens er du dritkåt og lar hemningeen fare uten å måtte forholde deg til ditt og datt, så blir de jo sterkere her også. Men at menn har slike orgasmer uten utløsning og virce versa, det har jeg visst i flere år, men nå har jeg jo levd en stund også da :ler:

Men jeg er veldig enig i Jalp når det kommer til dette presset menn har i dag til å gi kvinnen orgasme. Dette vil jo selvsagt virke inn på kåtheten til mannen som igjen fører til dårlig orgasme for han!

Dette er jo veldig turn off på meg også..når mannen begynner og skal bare gi og gi og ikke få nyte selv, for at jeg skal få komme først!! What the fuck?

Ødelegger jo hele stemningen og orgasmen for min del..og vite at han liksom forventer av seg selv å må gi meg en orgasme før han aller nådigst kan komme selv! Da er jo spontaniteten og kåtskapen selvsagt borte!! Iallefall når den første forelskelsen er gått over og hverdagen kommer.

Nei jeg synes at det er veldig positivt at mannen får fokus igjen

Jeg får orgasmer uten utløsning hvis jeg vil. De blir etter hvert mye sterkere enn vanlige orgasmer selv om de i begynnelsen kan virke mindre. Det er essensielt med god kontroll over knipemuskulaturen, at man lærer seg å "trekke den seksuelle energien oppover i kroppen" og at man lærer seg å "synke inn i orgasmen". Dette hørtes selvfølgelgi diffust og rart ut, men dere kan lese om det i Mantak Chias bøker the multiorgasmic couple og the multiorgasmic man. Hvis dere skal lære dere dette så vit at det tar en del tid for de flest. Det bese er nok at dette er noe mannen øver på når han onanerer før man begynner å bringe det noe særlig inn i selve sexen. Bruk 10-20 minutter på å øve 4-5 ganger i uken så bør det fungere etter ett par uker eller noen måneder. Uansett er det vel verdt prisen. orgasmene er av en annen verden. Jeg mener at dette er så basic at gutter burde lært om det på skolen i seksualundervisningen.

HVis dere skal lære dette så må dere passe på å ha noen utløsninger innimellom. Hvis dere begynner å føle dere litt forstyrret må dere gjøre teknikene i det multiorgasmic couple som er til å bruke hvis man opplever bivirkninger av teknikken. Noen få mennesker blir mentalt forstyrret av teknikken hvis de begynner å oppleve trykk i hodet og ikke gjør disse teknikkene.

Aneros heter et sexleketøy som gir lignende orgasmer analt, men som gjør det uten at man må mestre disse teknikkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har skjønt at utløsning uten orgasme er ok men ikke det store.

men er orgasme uten utløsning godt da?

Kommer ann på. Når man lærer seg teknikken i begynnelsen så føles det mindre, men etter hvert som man blir flinkere så blir disse orgasmene mange, mange, mange ganger sterkere enn de man er vant til og de kan vare i minutter av gangen og komme flere etter hverandre.

Skrevet (endret)
har alltid visst at gutters orgasmer også varierer fra de mindre til de ekstreme; har bare alltid også trodd at utløsning eller det å komme betydde å få orgasme.

har forhørt meg med venninner for å høre om jeg var fullstendig fjern, men dret viste seg at flestepartenn av de heller ikke visste om det. (og vi er faktisk oppegående damer :))

nå skal jeg aldri mer kalle kjæreste for ego dersom han får blowjobs uten å gjøre gjengjeld, eller dersom han tar en hurtig en med meg for å få de orgasmene som sender Ham til himmels selv om jeg ikke blir tilfredsstilt akkurat da.

jeg blir sendt til himmels alle de andre gangene uansett (anser meg som heldig på det området)

har nok meg selv å skylde på her, ørene lukkes, gidder ikke å lytte, for man 'Vet' jo åssen det er.

kanskje tidligere erfaringer med menn hvor det fysiske så ut til å være hovedelementet i forholdet har fått meg til å tro at alle menn er slik; kjør på, jeg er fantastisk, og de har det oh so great always.

yeah.

:sjenert:

TAKK for denne siden!!

multiorgasmer for menn hørtes ut som et interessant prosjekt å prøve seg på! :)

Jeg har en følelse av at både kunnskapen om, og håndteringen av, menns orgiastiske potensialer blant folk flest er omtrent der den var for de tilsvarende kvinnelige potensialene for 70-80 år sida. Jeg husker mormora mi engang fortalte at hun var blitt over 40 år før hun første gang hørte om ei kvinne som gledet seg til at mannen kom hjem... ;)

Erkjennelsen av at især(!) mannlig seksualitet er noe som må utvikles sitter fortsatt langt inne, blant begge kjønn, og undersøkelsene det er referert til indikerer jo også at noen av de mennene som skriver i denne tråden, og har ting klart for seg både i forståelse og i praksis, foreløpig er et ganske lite mindretall. Kanskje litt som pionerene innenfor kvinnelig seksualitet? Men det er et kjempeframskritt at mange begynner å ta det alvorlig. Jeg husker jeg skreiv en artikkel om dette i Cupido i ca 1995, og jeg opplevde tausheten som øredøvende, også blant bekjente. Tror nok mange opplever at mannlig seksualitet er ukontrollerbar nok som den er, og er litt redde for at det skal bli enda verre om den utvikles videre! :)

Og utviklingen av seksualiteten i et forhold er et felles ansvar. Punktum. Ingen kan forutsette at partneren veit og skjønner hvordan ting best kan gjøres uten at en sier ifra, det kreves innsats og kommunikasjon fra begge. Det er også ganske dødfødt å forutsette at alt skal være like symmetrisk hele tida, det kan ofte være litt fint å kunne være 'ego' etter tur. Men begge må si fra! For min del, gjør det som regel ingen ting om jeg driver med cunnilingus i opptil flere omganger uten gjengjeld. Jeg sier fra hvis det er noe jeg ønsker. Det jeg ikke har sagt nok fra om hittil, er hva som skal til for at jeg sjøl skal utvikle mer av mine potensialer. For det er et litt større prosjekt, og det blir gjerne lagt til side. Ikke minst må jeg gjøre 'leksene' sjøl først, finne en arbeidsmåte og en vei.

Og på noen måter kan vi men kanskje være våre egne verste fiender, verken sexatleter eller slikkmunner er noen norm for hva mannlig seksualitet kan være, og både pikkefokus og slikkefokus kan være avsporinger.

Multiorgasmer for menn kan være et kjempeinteressant prosjekt ja!!! Men ikke forvent at framdrifta blir så rask alltid...

Endret av Landstrykern
Gjest nobilian
Skrevet
Jeg vet mye mer om mannekroppen og - seksualiteten enn noen av partnerne mine har visst om kvinnekroppen og - seksualiteten. Svært få visste faktisk hvor klitoris er. Finnes det noen kvinne som ikke vet hvor penis er? Min nåværende partner er derimot svært interessert i kvinnekroppen, han har lest seg til det meste, samt at han utforsker på meg, og jeg kan ikke akkurat klage.

Det kan være greit å ha mer enn ett eksempel å vise til før man påstår at noen "avviser konsekvent forskning og undersøkelser".

Svært få visste hvor klitoris er?? Da, kjære deg, da har du vært for ukritisk til hvem du har delt seng med.

Skrevet

Jøss. Nå lærte jeg noe nytt. Har hatt samme partner i mange, mange år, og har alltid hatt inntrykk av at utløsning = orgasme. Han har gitt uttrykk for det. Vi har fungert veldig bra sammen seksuelt, selv om han nok hadde lyst oftere enn meg.

Nå har jeg en ny fersk partner, og det funker egentlig ganske dårlig. Han sier at han har er lei av sex, at sex er oppskrytt, at han har hatt sin dose av å skulle tilfredsstille damer. Det virker nærmest som om han er uinteressert i sex pga tidligere erfaringer, han har mistet lysten. Når vi først er i gang, er han evindelig utholden, det går omtrent kun på inn-ut og jeg blir så sår..... Vi kan holde på i en evighet, men ingenting skjer, jeg kan evt få en svak orgasme men forsøker å holde ut videre. Han sier at han lite følsomhet i penis og at det "skal litt til" før han kjenner noe. Misjonærstillingen har ingen virkning på ham.

ANer ikke hva jeg skal gjøre jeg. Vi har hatt sex kanskje bare 6-7 ganger og han har hatt utløsning (orgasme??) bare en eneste gang. Og da måtte han hjelpe til selv på tampen.

Kan han virkelig ha mistet helt lyst og følsomhet for sex, etter å ha hatt følelsen av å skulle jobbe så mye for kvinners orgasme?

Skrevet
Kan han virkelig ha mistet helt lyst og følsomhet for sex, etter å ha hatt følelsen av å skulle jobbe så mye for kvinners orgasme?

Generellt er det vel en av drivkraftene for ONS og uforpliktene sex, - der man ikke har planer om å jobbe for andre enn seg selv, uten behov for å gjøre max intrykk seksuellt.

Slår meg at det kan være noe av grunnen til at mange menn syns ONS funker bra, mens mange kvinner føler seg snytt :ler:

Skrevet
Generellt er det vel en av drivkraftene for ONS og uforpliktene sex, - der man ikke har planer om å jobbe for andre enn seg selv, uten behov for å gjøre max intrykk seksuellt.

Slår meg at det kan være noe av grunnen til at mange menn syns ONS funker bra, mens mange kvinner føler seg snytt :ler:

Hva er "det" som er en av drivkraftene for ONS? Jeg skjønte ikke hva du mente. Jeg skjønte ikke hvorfor du relaterte det med ONS til spørsmålet mitt... :klø:

(Det var altså meg som skrev 20.18)

Skrevet (endret)
Hva er "det" som er en av drivkraftene for ONS? Jeg skjønte ikke hva du mente. Jeg skjønte ikke hvorfor du relaterte det med ONS til spørsmålet mitt... :klø:

(Det var altså meg som skrev 20.18)

Det var bare en generell kommentar til tema "jobbe for kvinnens orgasme", ikke relatert til din situasjon. :)

Endret av caso
Skrevet
Det var bare en generell kommentar til tema "jobbe for kvinnens orgasme", ikke relatert til din situasjon. :)

Ok, ettersom du brukte et sitat fra meg, relaterte jeg det til det jeg sa. :)

Skrevet
Ok, ettersom du brukte et sitat fra meg, relaterte jeg det til det jeg sa. :)

Skjønner den.. egentlig derfor jeg starta hele innlegget med "generellt er det..." , men det ble litt diffust.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg får orgasmer uten utløsning hvis jeg vil. De blir etter hvert mye sterkere enn vanlige orgasmer selv om de i begynnelsen kan virke mindre. Det er essensielt med god kontroll over knipemuskulaturen, at man lærer seg å "trekke den seksuelle energien oppover i kroppen" og at man lærer seg å "synke inn i orgasmen". Dette hørtes selvfølgelgi diffust og rart ut, men dere kan lese om det i Mantak Chias bøker the multiorgasmic couple og the multiorgasmic man. Hvis dere skal lære dere dette så vit at det tar en del tid for de flest. Det bese er nok at dette er noe mannen øver på når han onanerer før man begynner å bringe det noe særlig inn i selve sexen. Bruk 10-20 minutter på å øve 4-5 ganger i uken så bør det fungere etter ett par uker eller noen måneder. Uansett er det vel verdt prisen. orgasmene er av en annen verden. Jeg mener at dette er så basic at gutter burde lært om det på skolen i seksualundervisningen.

HVis dere skal lære dette så må dere passe på å ha noen utløsninger innimellom. Hvis dere begynner å føle dere litt forstyrret må dere gjøre teknikene i det multiorgasmic couple som er til å bruke hvis man opplever bivirkninger av teknikken. Noen få mennesker blir mentalt forstyrret av teknikken hvis de begynner å oppleve trykk i hodet og ikke gjør disse teknikkene.

Aneros heter et sexleketøy som gir lignende orgasmer analt, men som gjør det uten at man må mestre disse teknikkene.

Jeg tror ikke at det kan være bra å lære slike teknikker for å holde tilbake utløsningen. Er det ikke gjerne da slik at det ikke er bra i lengden å ikke får utløsning? Leste engang at de kan risikere og få problemer med utløsning senere om de praktiserer dette ofte og at tilslutt så kan utløsningen forsvinne??

Skrevet
Jeg tror ikke at det kan være bra å lære slike teknikker for å holde tilbake utløsningen. Er det ikke gjerne da slik at det ikke er bra i lengden å ikke får utløsning? Leste engang at de kan risikere og få problemer med utløsning senere om de praktiserer dette ofte og at tilslutt så kan utløsningen forsvinne??

Det finnes en del teknikker for å gjøre dette som fungerer sånn halveis, men som egetnlig ikke er hverken gode eller sunne. Taoistenes teknikk (Chia) fungerer derimot glimrende og er trygg. Mna kan få inntrykk av at dette dreier seg om en form for tvangsmessig prestasjonskontroll, men det er ikke riktig. Det dreire seg egentlig om å øke sensitiviteten og har elementer av meditasjon i seg. Anspente prestasjonsfokuserte menn blir, når de skjønner poenget, endelig tillatt å nyte fritt og slippe løs. Det blir litt vanskelig å forklare men må heler leses grundig om.

Praktiserer du teknikken til taoistene kan du altid velge om du vil få utløsning eller ikke. Evnen forsvinner ikke. Alikevel er det en del som går i måneder og år uten å få utløsning. Grunnen til det er at selve orgasmen øker energinivået i kroppen, mens utløsningen svekker den sterkt. Med multiorgasmeteknikken blir ikke menn sliten og trøtte etter orgasme, men energiske. Over tid øker energinivået mere for hver gang man ikke får utløsning og kan etter hvert bli så høyt at man opplever en form for trykk i hodet som kan destabilisere deg mentalt. Det er derfor en fordel å få en utløsning i blant for å ikke bli overbelstet.

Disse teknikkene er blitt brukt av munker i Asia i årevis. De legger også grunnlaget for en "yogisk" teknikk som lar deg transformere den seksuelle energien til en ikke seksuell energi som de så bruker til spirituell utvikling i meditasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...