Gå til innhold

Bok til mann i 20-årene

Anbefalte innlegg

Gjest leseglad
Skrevet

Skal kjøpe en bok til en mann i 20-årene til jul. Da jeg kikket i bokhandelen fant jeg flere som så bra ut. Har dere noen råd om hvilken jeg bør velge? Jeg ønsker å gi en bok av en norsk forfatter. Her er mine forslag, men kom gjerne med andre :)

Lund, Thure Erik: Inn

Dahl, Niels Fredrik: I fjor sommer

Bringsværd, Tor Åge: Pudder? Pudder!

Fossum, Marita: Å drepe en drage

Kristensen, Mirjam: En ettermiddag om høsten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt Erlend Loe. Jeg ser han også har kommet ut med ny bok nå.

Skrevet

"Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson. Kjøpte den i gave til noen i år, og er en kritikerrost krimbok og ble kåret til skandinavias beste kriminalroman i 2006.

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg vil anbefale Doppler av Erlend Loe. Hvis han har humor.

Gjest leseglad
Skrevet

Erlend Loe hadde jeg helt glemt å skrive opp. Tenkte på Tatt av kvinnen, men var litt usikker. Doppler har jeg ikke lest. Det er den som ser ut som en melkekartong?

Menn som hater kvinner har han allerede...

Tusen takk for tilbakemeldingene. Kom gjerne med flere :)

Gjest puselabb
Skrevet
Erlend Loe hadde jeg helt glemt å skrive opp. Tenkte på Tatt av kvinnen, men var litt usikker. Doppler har jeg ikke lest. Det er den som ser ut som en melkekartong?

Den som ser ut som en melkekartong ja. Samboeren min er i 20-årene, og synes den var veldig morsom. Det synes jeg også.

Skrevet

Jeg vil anbefale Carl Frode Tiller. "Innsirkling" kom ut i år, og ellers er også "Skråninga" veldig bra. Han har fått masse priser, og skriver veldig bra.

Hvis du heller vil gi noe humoristisk er jo Erlend Loes bøker fine. Eller Are Kalvø.

Gjest leseglad
Skrevet

Takk for tipsene! I denne omgang ble det Erlend Loe. Men kommer helt sikkert til å benytte meg av flere av tipsene fremover :) Kanskje jeg kjøper noen til meg selv også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...