Gjest leseglad Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Skal kjøpe en bok til en mann i 20-årene til jul. Da jeg kikket i bokhandelen fant jeg flere som så bra ut. Har dere noen råd om hvilken jeg bør velge? Jeg ønsker å gi en bok av en norsk forfatter. Her er mine forslag, men kom gjerne med andre Lund, Thure Erik: Inn Dahl, Niels Fredrik: I fjor sommer Bringsværd, Tor Åge: Pudder? Pudder! Fossum, Marita: Å drepe en drage Kristensen, Mirjam: En ettermiddag om høsten
Tabris Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg liker godt Erlend Loe. Jeg ser han også har kommet ut med ny bok nå.
Gjest Tnita Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson. Kjøpte den i gave til noen i år, og er en kritikerrost krimbok og ble kåret til skandinavias beste kriminalroman i 2006.
Gjest puselabb Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg vil anbefale Doppler av Erlend Loe. Hvis han har humor.
Gjest leseglad Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Erlend Loe hadde jeg helt glemt å skrive opp. Tenkte på Tatt av kvinnen, men var litt usikker. Doppler har jeg ikke lest. Det er den som ser ut som en melkekartong? Menn som hater kvinner har han allerede... Tusen takk for tilbakemeldingene. Kom gjerne med flere
Gjest puselabb Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Erlend Loe hadde jeg helt glemt å skrive opp. Tenkte på Tatt av kvinnen, men var litt usikker. Doppler har jeg ikke lest. Det er den som ser ut som en melkekartong? Den som ser ut som en melkekartong ja. Samboeren min er i 20-årene, og synes den var veldig morsom. Det synes jeg også.
pilutta Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Jeg vil anbefale Carl Frode Tiller. "Innsirkling" kom ut i år, og ellers er også "Skråninga" veldig bra. Han har fått masse priser, og skriver veldig bra. Hvis du heller vil gi noe humoristisk er jo Erlend Loes bøker fine. Eller Are Kalvø.
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Må det være skjønnlitteratur? Jeg ønsker meg "Revolver - en skarpladd plateguide til rockhistorien" av Asbjørn Bakke. Hvis han er musikkinteressert, kan den kanskje være noe. Jeg vet ikke hvilket prisnivå du tenker på da - denne er litt dyr (499,-).
Gjest leseglad Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Takk for tipsene! I denne omgang ble det Erlend Loe. Men kommer helt sikkert til å benytte meg av flere av tipsene fremover Kanskje jeg kjøper noen til meg selv også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå