Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangler fremdeles julegave til en venninne og fikk ut av henne tidligere idag at hun gjerne vil ha noen leppegreier fra Kiss Me Minerals.

Sjekket nettopp nettsiden og ser at de tok ferie fra idag så det jeg lurer på nå er følgende.

Ville dere reagert hvis dere fikk en konvolutt med feks bilde av en lipgloss og selve glossen på nyåret? Synes ikke selv det ville være noe big deal men er redd for at venninnen min vil synes det er tacky?

På toppen av det hele er det salg noe som gjør det ekstra fristende å bare kjøre på med lapper. Er dette helt bak mål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er så ille jeg. Ville ikke reagert negativt på det :)

Eller du kan si at gaven kommer senere?

Skrevet

Jeg gjorde det engang, men aldri igjen. Og følte meg egentlig veldig dum når vedkommende åpnet pakken med lappen i og fikk se ansiktsutrykket... De andre runft meg så også rare ut.. :fnise: Så heretter ligger tingen faktisk under treet.. :ler:

Skrevet

Synes det er helt greit med ting som faktisk ikke KAN skaffes i tide.

Bedre å få det man vil ha litt sent enn å få noe man ikke trenger?

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jeg ville synes det var helt greit å få en lapp om at gaven kommer senere. Spesielt siden det er noe denne venninnen sin ønsker seg, og som det ikke er så enkelt å få tak i på dagen.

Skrevet

Men hun ønsker seg jo dette, og hvis hun nettopp har sagt til deg hva hun ønsker seg. Så kan du gå for det, pakken lappen sammens med en sjokolade eller no.

Er du kjempeheldig så kanskje du får pakken på julaftaen! Har blitt overrasket over posten i det siste, jeg sendte et brev med pakke sist tordag, sendte den rundt halv fem, og mottakeren hadde fått pakken på fredag, dagen etter! Og det samme skjedde når hun sendte til meg!

Skrevet
Men hun ønsker seg jo dette, og hvis hun nettopp har sagt til deg hva hun ønsker seg. Så kan du gå for det, pakken lappen sammens med en sjokolade eller no.

Er du kjempeheldig så kanskje du får pakken på julaftaen! Har blitt overrasket over posten i det siste, jeg sendte et brev med pakke sist tordag, sendte den rundt halv fem, og mottakeren hadde fått pakken på fredag, dagen etter! Og det samme skjedde når hun sendte til meg!

Takk for mange svar.

Ser at de fleste er ganske positive så da går jeg for lappen :Nikke:

Får heller legge ved en ekstra gloss eller noe.

Gjest puselabb
Skrevet

Hvis du lager et litt søtt og morsomt kort (ikke bare en lapp) og legger ved bilde av lipglossen hadde jeg bare syntes det var morsomt. Gå for det!

Skrevet

Jeg synes det er greit. Har en venninne som kommer fra samme sted som meg, og nå bor vi i samme by på en annen kant av landet. Som regel reiser vi begge hjem til jul. Et år fikk jeg en stor og veldig knuselig gave fra henne, men da hadde hun bare tatt bilde av gaven og lagt det inni et kort. Synes det var en veldig grei løsning, for da slapp både hun og jeg å reise med en veldig skjør gave i kofferten.

Skrevet (endret)

Det må da være greit?

Men jeg er altså så glad i greier at jeg heller vil ha flere greier kjøpe på salg, enn færre greier under treet...

Endret av Tigress
Skrevet

Jeg fikk et bilde av en gave til jul et år fordi gaven ikke hadde rukket frem i tide. Jeg synes bare det var morsomt, og ble KJEMPEglad!!

Skrevet

Jeg bestilte noe på onsdag, det fikk jeg i dag, så det blir jo ikke så lenge etter, hvis du fikk bestilt i går :)

Skrevet

Jeg fikk en slik lapp under treet i 1994. Jeg har fremdeles ikke fått selve gaven. Jeg hadde ikke gitt bort en lapp. Ikke med mindre det er en hundrelapp.

Skrevet

Datteren min får en lapp i gave i år pakket inn i en eske.

Hun får noe som hun virkelig ønsker seg, men siden det er utallige farger å velge mellom og at den er kjempestor så blir det lapp så at hun kan gå å kjøpe seg den selv i romjula.

Skrevet

Jeg ville i allefall lagt ved en sjokolade eller noe annet.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
jeg ville hatt gaven, og ikke en lapp.

Høres ganske utakknemlig ut..

Skrevet
Jeg ville i allefall lagt ved en sjokolade eller noe annet.

Gjest her som skal gi lappegave til datteren min.

Esken blir fylt opp med ananasbokser som hun elsker. :fnise:

Skrevet

Jeg har gitt bort bilde av tingen og sånn cirka forventet dato når den kommer når det ikke har vært mulig å skaffe det i tide til jul. Og det har blitt veldig godt mottatt. Går jo ann å gjøre litt utav det med en eske og litt snop el, slk at det blir noe å pakke opp, det blir kanskje litt kjipt med en lapp i en konvolutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...