Gjest Tnita Skrevet 20. desember 2007 #1 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen som så gårsdagens "Date my mom" på tvnorge? Er det reality eller er det fake? Jeg tenkte at det der må bare være fake da han dateren datet mora til Adam. (i gårsdagens Date my mom) Hun var så spak hele tiden og var så forknytt og sløv og da hun ble spurt om hva hun syns om han, så sa hun at han var litt vel stiv...! Holdt på å le meg ihjel da, det der bare MÅ være fake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Del Skrevet 20. desember 2007 Hun med lyst hår? Hun virka dopet... Men ja, det er nok ganske manus og fake det de driver med. Veldig opplagt, synes jeg... Mens andre mener at det er ekte. Se nøye på dagens episode (13.40 på TV Norge) og skriv hva dere tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 20. desember 2007 #3 Del Skrevet 20. desember 2007 Har sett det før, høres jo ut som om de leser opp replikkene sine fra et manus. Det er så teit på slutten, når de står på stranda og har valgt sin utkårede. Da løper de bortover stranda, og før kameraet får zoomet bort, så ser du at det løpende paret stopper opp. Mon tro om det kommer noen varige forhold ut av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 20. desember 2007 #4 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, akkurat! Hun virka helt dopet! Men det gjorde sønnen også! Gikk glipp av dagens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 #5 Del Skrevet 20. desember 2007 Så to i forrige uke, og ble enig med meg selv om at alt må være fake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa 81 Skrevet 20. desember 2007 #6 Del Skrevet 20. desember 2007 Det mååå være fake... Og jeg hater virkelig det programmet.. irriterer meg over alt de sier og gjør....likevel ser jeg på det når jeg switcher "forbi" Det mest idiotiske er måten de løper, alle tre, ut som stranda.. Herreguud :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 20. desember 2007 #7 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, og alle de teite tingene mødrene sier like før elimineringen! Liksom, "hvis du ikke velger dattera mi skal jeg..." ditt og datt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 #8 Del Skrevet 20. desember 2007 Og at de alltid legger ut om alle mulige negative sider om sine døttre. Ville de gjort det om det var "for real"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 20. desember 2007 #9 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Har vært syk i tre dager nå og har derfor fått med meg dette på dagtid, knipser innom og klarer ikke knipse videre. Så også et par av de på MTV i en periode MTV var den eneste engelske kanalen jeg hadde. Min teori er at det er passe arrangert, det lykkelige paret får seg en heftig date med påfølgende ONS og det er det... Dette gjelder igrunn alle MTVs sjekkeprogrammer tror jeg. Endret 20. desember 2007 av _Leela_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 20. desember 2007 #10 Del Skrevet 20. desember 2007 Og at de alltid legger ut om alle mulige negative sider om sine døttre. Ville de gjort det om det var "for real"?? De har alltid en sånn peptalk på forhånd der mor får beskjed om hva hun ABSOLUTT ikke må si.. Selvsagt kommer det frem på daten.. Smålig ironisk Latterlig konsept, men synes det er artig fordet om... Innrømmer det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 20. desember 2007 #11 Del Skrevet 20. desember 2007 det er fake alt sammen, men likevel ser jeg det og blir irriteret over hvor dumme amerikanere fremstår der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolce Skrevet 22. desember 2007 #12 Del Skrevet 22. desember 2007 det er fake alt sammen, men likevel ser jeg det og blir irriteret over hvor dumme amerikanere fremstår der. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #13 Del Skrevet 22. desember 2007 "Here comes the limo!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. desember 2007 #14 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvordan sitter de inne i den limoen egentlig? Hva om den jenta som sitter i midten blir eliminert først? da må hun klatre over de andre og ut... ! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 22. desember 2007 #15 Del Skrevet 22. desember 2007 Sitter de ikke i hver sin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. desember 2007 #16 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror de sitter i hver sin, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 27. desember 2007 #17 Del Skrevet 27. desember 2007 Date My Mom må være et av de dummeste realityprogrammene som går. Virker ikke ekte de replikkene deres, høres ut som om de leser opp fra et manus. Er så dårlig...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. desember 2007 #18 Del Skrevet 27. desember 2007 Kan godt være at de leser fra manus, men de må da skrive det selv. Ingen profesjonell hadde skrevet sånn dr*tt. Beklager ordbruk, men det må da være noe av det teiteste jeg har sett. Men på andre måter, jeg hadde ikke vært helt overrasket hvis det hadde vært ekte. Utrolig mye rare folk finnes det der i USA.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille My Skrevet 27. desember 2007 #19 Del Skrevet 27. desember 2007 Ingen kan komme med slike replikker, høres så latterlig ut og finne seg i noe slikt (hallo, ville du virkelig gått ut med noen din mor dasket på rompen og hvor de begge "la an" på hverande, før han går ut med deg?) uten at det er totalt fake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 28. desember 2007 #20 Del Skrevet 28. desember 2007 Date my Mom er hysterisk dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå