Gå til innhold

Selge ubrukt brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryllupsplanene er endret derfor sitter jeg igjen med en splitter ny brudekjole som jeg ikke en gang har rukket å prøve.

Den er i 100% silke, ikke sydd i, lappene henger på, det er en 2007 pronovias modell, og den er i liten størrelse.

Jeg betalte 13 000 kr for den.

Slik ser den ut.

Har dere noen formening om hvor mye jeg skal prøve å få solgt den for?

Er ikke interssert i å selge den dersom jeg ikke får igjen noe særlig, da kan den heller henge i skapet også får jeg satse på at jeg får tilbake min gamle kroppsform etter gravidieten slik at jeg faktisk kan bruke den i bryllupet vårt.

Tenkte det var bedre å selge den nå som det er en "ny" modell i stede for å selge den dersom jeg ikke lengre passer i kjolen etter graviditeten, for da er jo kjolen plutselig et par år gammel. (blir jo da en 07 modell til salgs for 09 bruder)???

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve på 10 da...?

Skrevet
Du kan jo prøve på 10 da...?

Takk for svar:)

Tror du noen gidder å betale så mye for en kjole de ikke henter i butikken da?

Men kan jo prøve og så heller sette ned prisen senere..

Skrevet

Saken er jo at den er sydd til deg, det betyr at uansett den som kjøper den må sy den om, men du kan jo være heldig å få solgt den uten for stort tap hvis du finner en som gjerne vil ha en ny kjole og akkurat den så klart. For meg personlig betyr det ingenting om den hadde vært brukt engang, så derfor er den ikke ny for meg ettersom den ikke er sydd til meg. Hvis du skjønte hva jeg mente ;-) Men prøv det skader jo ikke. Tror ihvertfall det markedet er vanskelig uansett ny eller brukt jeg. Gratulerer med baby.

Og hvis det er noe trøst så får du sikkert tilbake kroppen din i mer eller mindre lik grad :-)

Skrevet
Saken er jo at den er sydd til deg, det betyr at uansett den som kjøper den må sy den om, men du kan jo være heldig å få solgt den uten for stort tap hvis du finner en som gjerne vil ha en ny kjole og akkurat den så klart.

Den er ikke sydd til meg. Den er i standar str.

Skrevet

ok, da stiller det seg jo litt anderledes, men du må bare forsøke så får du se om du er heldig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk tilbud om 9 000kr for den. Så lurer på om jeg ikke skal slå til slik at jeg ikke blir sittende med den.

Skrevet
Fikk tilbud om 9 000kr for den. Så lurer på om jeg ikke skal slå til slik at jeg ikke blir sittende med den.

Jeg tror ikke du kan regne med å få noe mer enn det, så hvis du ikke ønsker å ha den hengende i skapet slik at du kanskje kan bruke den senere så ville jeg slått til på det.

Skrevet

Jeg også synes du skal slå til, så slipper du å ha den hengende.

Skrevet

Takk for svar. Spørs nok om jeg ikke burde slå til ja. Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle få solgt en kjole i str 32-34.

Skrevet

Det er ikke så veldig mange som er så små og nette når de er i gifteklar alder. ;) Ergo liten kundemasse.

Så hvis du bestemmer deg for å selge: Gratulerer med salget. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...