Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere i forhold som har vart en stund, ikke dere nyforelskede....naturlig nok :fnise:

Tror det er kanskje opp til et halvt år siden jeg og min mann virkelig klinte. Selv under sex er det minimalt med kyssing. Det er jo trist da siden jeg egentlig synes det å kline er veldig godt og intimt.

Er det flere der ute som har lagt tungekyss helt på hyllen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gal ;)

Kliner fortsatt vi etter 5 år og godt voksne.

Skrevet

Ja :jepp:

Vi har vært sammen i fire år og vi kliner enda, dog ikke like mye som før...

Han synes det er veldig festlig å gi tungekyss når jeg forventer meg et kjappt kyss på munnen :fnise:

Skrevet

Kliner like heftig som vi gjorde da vi traff hverandre for fire år siden.. mmmmm

Skrevet

Vi kliner vi også, både under sex, mens vi koser på sofaen eller lager mat. :) Vi har bare vært sammen i litt over 1 år, men nyforelskelsen har definitivt lagt seg.

Skrevet

Her runder vi snart 10 år, og det er ytterst lite klining.

Blir noen "vanlige" kyss da, men god gammeldags klining skjer nok max 1 gang i året...

Gjest barelillemeg
Skrevet

Prøver å passe på at vi ikke 'glemmer' det, og bytter det ut med kun småkyss... Vi har en liten 'avtale' om å bruke ventetid best mulig, så vi finner alltid til til et kort eller lengre kyss når vi står i rulletrapper...Passer så greit i forhold til høyden vår... Og så sier jeg at vi gjerne kan kysse mens vi står i kø og venter på å betale i butikker!! Samboeren synes det er litt klammere, så det blir mest klemming!

Skrevet

Vi har vært sammen i snart ni år, og det er mindre klining enn tidligere, men det blir nå noe allikevel :) Vi kysser noen ganger om dagen og kliner vel minst en gang i uken. Ute blant folk er det ikke klining, men et lite kyss. Liker å kysse mannen min, så det får han bare tåle! :)

Skrevet

Vi har vært sammen i 12 år og kliner lite, egentlig bare når vi har sex og ikke alltid da heller. Men vi er flinke til å nusse, klemme og ta på hverandre :love:

Skrevet

Vi har vært sammen i to år, og det har dabbet av.. Men i det siste har jeg blitt mer oppmerksom på det, så i går ble det litt klining på kinoen..

Og til Bare lille meg, så er det fint at dere gjør det i "pauser" men personlig liker jeg ikke å kine forran andre, da blir det heller flere nuss :kys_2:

Har en "plan" på å ikke glemme det, eller, altså ingen plan, men det er jo ikke så dumt å kline litt i "pauser" som når man venter på at maten skal bli ferdig eller når det er reklame på tv'en ;)

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år, og kliner like mye nå som før. :klemmer:

vi finner alltid til til et kort eller lengre kyss når vi står i rulletrapper...Passer så greit i forhold til høyden vår...

Samme her. :fnise: Han er 25cm høyere enn meg, så det er greit sånn.

Skrevet

Vi har vært sammen i to år og det har aldri vært mye klining og jeg savner det! Kliner omtrent ikke under sex engang. Han er nok rett og slett ikke så glad i det. Han er flott på alle måter ellers, men jeg elsker å kline så jeg synes det er synd. Han avviser meg ikke når jeg tar initiativ til det, men han er ikke noe særlig entusiastisk så da blir det ikke så spennende heller. Kyssing er det derimot mye av. Han er forresten 55 år, så kanskje det har noe med alderen å gjøre?

Skrevet

Nei det har vi sluttet med. Bare normal kyssing som sjelden utvikles til noe mer. :fnise:

Skrevet
Til dere i forhold som har vart en stund, ikke dere nyforelskede....naturlig nok :fnise:

Tror det er kanskje opp til et halvt år siden jeg og min mann virkelig klinte. Selv under sex er det minimalt med kyssing. Det er jo trist da siden jeg egentlig synes det å kline er veldig godt og intimt.

Ikke så mye sex lengre men opptil flere tungekyss om dagen. Vi har vært sammen i over 9 år.

Skrevet

Har vært sammen i fire år og vi kliner masse :fnise:

Skrevet

Over 5 år her og kliner/kysser mye. Vi råkliner vel heller skjeldent, men det er fordi vi ikke liker det så godt som "vanlig" klining og lengre kyss.

Vi kysser/kliner om morningen, når vi tar avskjed, når vi kommer hjem, når vi ser tv/film sammen, når en har lyst og kommer bort for suss, når vi lager mat sammen, når vi legger oss, når vi har sex... Og sånn har det holdt seg gjennom alle 5 årene i både gode og mindre gode tider..

Skrevet

Kliner hver dag:O)

Skrevet

Ja, det gjør vi fremdeles hver dag etter 8½ år sammen. :)

Gjest Helen Parr
Skrevet

Etter tretten år sammen forekommer det aldri at en dag forløper uten skikkelig klinings. :lur:

Skrevet

Vi kysser også alltid i rulletrapper :ler:

Skikkelig klining er vi ikke like flinke til som vi har vært tidligere. Men det går sjelden mer enn et par dager imellom. Jeg elsker å kline!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...