moi80 Skrevet 20. april 2003 #1 Skrevet 20. april 2003 Jeg lurer på om noen har noen gode merker å anbefale til hud som er ganske fet, men også sensitiv? Blir veldig lett rød, iallefall! Jeg har prøvd MYE av Decleor og Elizabeth Arden, i tillegg til "billigmerker" som Nivea Visage og Laboratoires Garnier. Nå er huden min svært fet, og for øyeblikket bruker jeg Bio-Calmille fra Yves Rocher, men jeg er egentlig ikke så veldig fornøyd... Har noen erfaring med Rene Guinot, Biotherm og Clinique? Lurer litt på dem... Jeg prøver ikke mer Decleor på en stund, for hudpleieren min har nemlig ikke funnet min riktige (?) hudtype før nå, og pga av prøving og feiling der har jeg brukt over 5000 på Decleor i løpet av 4 mnd!!! :oops: Dermed "boikotter" jeg den hudpleieren en stund, og går til noen andre... Vel, har dere noen gode merker å anbefale? Blir glad for tips!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #2 Skrevet 20. april 2003 Gå til en hudpleier som bruker Dermalogica eller MD Formulations. Bor du i Oslo anbefaler jeg Cosmopolitana i Skovveien 11. Minnie
Junebug Skrevet 20. april 2003 #3 Skrevet 20. april 2003 Har selv vært hos hudpleier og fått tips om produkter som passer for meg. Det ble en del produkter fra bla. Decleor og hudpleieren sa at hvis jeg ikke var fornøyd med produktene/ reagerte på dem/ de ikke virket, så kunne jeg returnere dem å få pengene tilbake. Dette var på Clinic 81 i Oslo - men jeg fikk inntrykk av at det var vanlig praksis. Synes du burde skifte hudpleier.
Gjest Katarina, østfold Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Kan anbefale fleur de jouvance til alle med problemhud. En kjempefin serie med noe for alle hudtyper. Og har faktisk 90 dagers garanti!! Er man ikke fornøyd, får man alle pengene tilbake!
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #5 Skrevet 30. april 2003 Kan anbefale fleur de jouvance til alle med problemhud. En kjempefin serie med noe for alle hudtyper. Og har faktisk 90 dagers garanti!! Er man ikke fornøyd, får man alle pengene tilbake! Har prøvd ansiktsmaskepulveret og nattkremen i den serien, og er kjempefornøyd. Ikke er den dyr heller!! Kan anbefales på det sterkeste!!!!!!!!
Gjest M-ling Skrevet 30. april 2003 #6 Skrevet 30. april 2003 Jeg er godt fornøyd med Shiseido og Dermalogicas produkter. Shiseido er et rimeligere alternativ, men jeg liker nesten disseproduktene enda bedre. Eneste er at de kommer i krukke. Ellers har jeg prøvd litt av La Prairie (dyrt), men er ikke imponert.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #7 Skrevet 6. mai 2003 hvor kan man kjøpe fleur du jouvance?det er jo en masse anbefalinger om merket her inne men ingen skriver hvor man får kjøpt det. er virkelig interressert. er det mulig å få kjøpt det i bergen tro?
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #8 Skrevet 6. mai 2003 hvor kan man kjøpe fleur du jouvance?det er jo en masse anbefalinger om merket her inne men ingen skriver hvor man får kjøpt det. er virkelig interressert. er det mulig å få kjøpt det i bergen tro? Søk på "fleur de jouvance" på google så finner du ut hvor du kan kjøpe. Det ser ut som dette er et produkt som selges via nettverkssalg. I så fall finner du det ikke i butikker.
Cilla Skrevet 6. mai 2003 #9 Skrevet 6. mai 2003 Beklager men jeg blir litt skeptisk når flere gjester etter hverandre anbefaler og skryter et produkt opp i skyene, spesielt et som bare selges på nettet.... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå