Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Er det noen som har tips til hva jeg kan putte i julestrømpa til ei jente på 1 1/2 år. Har kjøpt farvestifter og spenner til henne, men trenger tips til et par ting til ?
Gjest Mayamor Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Nissesjokolade ? Rosiner ? Kakemann med sjokolade på bena og luen ? Til et lite barn på 1,5 år ville jeg ikke puttet oppi en liten julebrus, men ville gjort det til eldre barn. En så liten trenger heller ikke så mye.
Grooo Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Min 1 1/2 åring får ingen julekalender eller julestrømpe med ekstra gaver, vi har heller ikke kjøpt noen gave til henne fra oss. Hun har fått åpne et par gaver fra mormor allerede, gleden for henne blir mye større om hun får åpne en gave nå og en da, enn å åpne 15 gaver på julaften. Så mitt tips er at du hører med noen av besteforeldre eller lignende om de har lyst til at gaven fra dem kan ligge i strømpa. Kanskje en fin leke eller noe, så får hun den å leke med hele lange dagen på julaften.
Gjest Gjest_inka_* Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg puttet en pose med plast-dyr (feks griser, kuer), rosiner og nissesjokolader. (slike med luft inni). Plast-dyra fikk masse oppmersomhet utover hele dagen! God jul!
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Er det noen som har tips til hva jeg kan putte i julestrømpa til ei jente på 1 1/2 år. Har kjøpt farvestifter og spenner til henne, men trenger tips til et par ting til ? siden hun er så ung enda behøver jo ikke strømpen være den største heller... men i tåen på min julestrømpe var det alltid en mandarin. det var standard hvert år! og selv om sjokoladen ble spist opp først var det veldig deilig men en mandarin også! min mamma sa at ideen med julestrømpen er at barna skla holde seg opptatt slik at foreldrene kan sove litt lengre... så jeg antar noe som hun kan aktivisere seg selv med. finnes fine puslespill som bare er firkanter med bilde på hver side slik at du kan sette dem sammen til 6 forskjellige bilder. eller morsomme figurer som hun kan leke med.. eksempel har jeg sett noen kule små barbapappa figurer. litt morsom kunne være å laget et skattekart til henne der hun finner en liten gave gjemt på rommet sitt?? men da må kartet være lett slik at hun finner fram uten å be voksne om hjelp. ønsker dere en riktig god jul!
Grooo Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Skattekart til en på 1 1/2 tror jeg nok blir "litt" i vanskeligste laget, men tanken er jo god til større barn
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Vi fikk alltid litt godteri, et blad, mandarin og pære
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå