Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #141 Skrevet 15. juni 2008 Jeg liker høye menn, jo lengre jo bedre. Er selv 180 og fantaserer om et mannebein på over 2meter..2.30 ville være perfekt! Vanskelig å få tak på men..Er noe utrolig opphissende med lange laaaaange menn.. Men skulle jeg forelske meg i en som var lavere enn meg, så måtte det bare bli slik. En forelskelse er en forelskelse og da spiller det ingen rolle om mannen hadde vært lav eller høy
Gjest Fan av høye jenter! Skrevet 24. august 2008 #142 Skrevet 24. august 2008 Det er jo helt forskjellig fra jente til jente om det betyr noe... Det er ikke noe jeg tenker bevisst over, men ser jo tendensen til at jeg blir tiltrukket av gutter over 1.80. Jeg er 1.73, og liker derfor å føle meg litt lav ved siden av en høy gutt:) Men jeg får ofte intrykket av at mange gutter liker lave jenter best! Jeg får hvertfall ofte kommentarer på at jeg er høy, til jente å være... Hater den kommentaren! Synd at du må ha høyere gutter da :\ Mange lave gutter liker høye jenter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå