Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #101 Skrevet 19. mars 2008 Høyden er nokså viktig. Mannen kan ikke være lavere enn kvinnen, helst merkbart høyere. Det er greit at du har dine egne preferanser, men jeg tror nok andre klarer å ta valg på egen hånd.
Gjest Casey Skrevet 19. mars 2008 #102 Skrevet 19. mars 2008 Det er greit at du har dine egne preferanser, men jeg tror nok andre klarer å ta valg på egen hånd. Flott, mer kan man ikke be om!
Gjest Beli Skrevet 20. mars 2008 #103 Skrevet 20. mars 2008 Foretrekker at mannen er høyest. Det var det jeg falt for hos kjæresten min :rødme: han er 190 tror kvinner stort sett synes det er viktig at mannen er større enn henne, for man vil jo ikke føle seg mer maskulin enn mannen. Det handler rett og slett om å føle seg feminin. Tror det ligger instinktivt i at hun vil ha en høy mann for og føle seg underkastet og dominert. Instinktet hennes faller for denne egenskapen fordi hun innerst inne er en liten pike som ønsker å ”fornye” sin egen far. Hun liker ofte at han bestemmer og er dominant, ikke alltid i oppførsel, men indirekte i hans utseende.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #104 Skrevet 16. april 2008 hehe.. nå kan vel ikke dere jenter kritisere gutter for å være overfladiske mer???
Mirabella76 Skrevet 16. april 2008 #105 Skrevet 16. april 2008 Eg må nok innrømma at eg foretrekker menn som er høgare enn meg, same kor overfladisk enkelte måtte meina at det er. Det er jo ikkje slik at eg kan bestemma kva slags menn eg skal lika. Har aldri vore forelska i menn som er like høge eller lavare enn meg. Foretrekker menn som er minst 10 cm høgare enn meg. Faktisk har eg eit lite problem der, sidan eg sjølv er 181 cm høg. Utvalget er ikkje akkurat så veldig stort. Men sånn er det, når eg kun likar menn som er høgare enn meg. Kjæresten min er forresten 197 cm høg, så han er iallfall meir enn høg nok for meg.
Gjest Vimsevas Skrevet 17. april 2008 #106 Skrevet 17. april 2008 Bare han er høyere enn meg på 157 så er han godkjent:) Oki.. hvertfall 170!
skanky Skrevet 19. april 2008 #107 Skrevet 19. april 2008 Jeg er rimelig bestemt på akkurat det området der.. han MÅ være høyere enn meg. Uansett. Helst en del cm og, sånn at jeg kan gå i hæler! Vet ikke hvorfor jeg er så psycho når det gjelder høyde egentlig. Kanskje fordi jeg skjøt i været tidlig og følte meg som et gigantisk tårn hele ungdomsskolen, og liker derfor følelsen av å ikke være den høyeste ved enhver anledning.
DAJMI Skrevet 19. april 2008 #108 Skrevet 19. april 2008 (endret) Hvor viktig er høyde på en gutt for jenter? og er det slik at om en gutt er liten (1.68) har han ikke skjans pga høyden? ærlige svar! nå har jeg ikke lest hele tråden men må nok si at høden teller...i allafall for hvem jeg tiltrekkes av. men personlighet og karisma teller mye det også så har du det og ikke er redd for å flørte og vise at du ikke ser på høden som et problem kan jeg ikke tenke meg at det blir et problem for deg. Endret 19. april 2008 av DAJMI
MarianneE Skrevet 21. april 2008 #109 Skrevet 21. april 2008 Jeg er nok litt dum på det området... jeg hadde aldri falt for en som var lavere enn meg, men det er ikke sånn jo høyere jo bedre heller, bare han er litt høyere enn meg så holer det. Da kan vi være dumme sammen. he he...
Gjest David John jr. Skrevet 22. april 2008 #110 Skrevet 22. april 2008 TS kan ta seg en tur innom noen nettdating sider. Da vil han finne ut at høyde teller og at kvinner generelt sett vil ha menn som er høyere enn gjennomsnittet (det er sikkert heller ingen ulempe om han er penere og rikere en snittet heller).
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2008 #111 Skrevet 22. april 2008 Jeg bryr meg ikke om høyde, som jeg har skrevet tidligere i tråden...
Gjest Venetia Skrevet 23. april 2008 #112 Skrevet 23. april 2008 Kjæresten min er 173 men det gjør meg ingenting for han er fortsatt høyere enn meg, selv når jeg har på høye sko. Også er det mer praktisk når man skal kysse, holde hender osv.
Gjest glamourgirl Skrevet 23. april 2008 #113 Skrevet 23. april 2008 Hvorfor er det mer praktisk? Kan han rekke ned, kan du rekke opp.
flub Skrevet 23. april 2008 #114 Skrevet 23. april 2008 Hvor viktig er høyde på en gutt for jenter? og er det slik at om en gutt er liten (1.68) har han ikke skjans pga høyden? ærlige svar! Jeg synes gutten bør være høyere enn jenta, så om jenta er under 1.68 så synes jeg det er greit. Det er noen for alle der ute. Min mor er sammen med en som er 1.67 og hun er selv 1.61. De passer såå bra sammen!!
Gjest Mann 24 Skrevet 23. april 2008 #115 Skrevet 23. april 2008 Hvorfor er det mer praktisk? Kan han rekke ned, kan du rekke opp. Når det er stor høydeforskjell må mannen bøye seg ned som en krøpling, noe som blir utrolig slitsomt etter hvert.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 24. april 2008 #116 Skrevet 24. april 2008 jeg er selv 157 eller no, så jeg vil helst ha noen som ikke er så høye jeg da. ikkek veldig praktisk med en på to meter kan jeg tenke meg, for stor høydeforskjell begge veier kan virke litt dumt, mel litt gjør ikke noe, det er jo ikke det som betyr noe for folk flest. -jenta
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #117 Skrevet 25. april 2008 Når det er stor høydeforskjell må mannen bøye seg ned som en krøpling, noe som blir utrolig slitsomt etter hvert. Ja, og jeg skjønner ikke at det er verre at dama må bøye seg enn mannen...
viren Skrevet 25. april 2008 #118 Skrevet 25. april 2008 Akkurat det med høyden er ikke et moment i forhold til om jeg blir tiltrukket av noen, overhodet. Det er helt andre ting ved utseende som virker tiltrekkende eller ikke, og jeg kunne ikke vært sammen med noen jeg ikke fant tiltrekkende.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #119 Skrevet 25. april 2008 Ja, og jeg skjønner ikke at det er verre at dama må bøye seg enn mannen... Ingen må jo bøye seg hvis man er omtrent like høye!
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #120 Skrevet 25. april 2008 Nettopp, og å bøye seg litt skader ingen. For meg ligger ikke kjemi i cm over havet. For meg, altså...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå