Gå til innhold

høyde

Fremhevede innlegg

Skrevet

en gutt på 168 hadde nok ikke hatt sjangs på meg.

tenk på barna våre. da hadde dem blitt lave. jeg er bare 166. :fnise::ler::fnise:

Nei takk!!!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er 195cm og har ikke fått noen komplimenter pga det.. Virker som jeg er for høy :( Er 17år..

Gjest milkyway
Skrevet
Hvor viktig er høyde på en gutt for jenter?

og er det slik at om en gutt er liten (1.68) har han ikke skjans pga høyden?

ærlige svar!

Hadde min kjære vært 1.68, hadde han ALDRI hatt sjans på meg. Heldigvis er han 1.69!

Selv er jeg 1.63 og er så glad for at jeg slipper å stå på tæsen når vi kysser ;D

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

Jeg har alltid blitt tiltrukket av høye gutter, men dette er nok tilfeldig. Gutten jeg er betatt av nå er nemlig 1.68, og jeg digger han ;)

Skrevet

Det er jo helt forskjellig fra jente til jente om det betyr noe...

Det er ikke noe jeg tenker bevisst over, men ser jo tendensen til at jeg blir tiltrukket av gutter over 1.80.

Jeg er 1.73, og liker derfor å føle meg litt lav ved siden av en høy gutt:) :sjenert:

Men jeg får ofte intrykket av at mange gutter liker lave jenter best! Jeg får hvertfall ofte kommentarer på at jeg er høy, til jente å være... :sukk: Hater den kommentaren!

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet
Men jeg får ofte intrykket av at mange gutter liker lave jenter best! Jeg får hvertfall ofte kommentarer på at jeg er høy, til jente å være... :sukk: Hater den kommentaren!

Men selv om de sier at du er høy betyr vel ikke det at de ikke liker høye jenter?

Jeg er 1.80 og liker ikke at jenta er for lav, for da blir det så mye knoting når man skal kysse eller ha sex. Før trodde jeg det var sånn det skulle være, men første gang jeg var sammen med en som var nesten like høy som meg fikk jeg meg en overraskelse: det var perfekt.

Skrevet
Men selv om de sier at du er høy betyr vel ikke det at de ikke liker høye jenter?

Jeg er 1.80 og liker ikke at jenta er for lav, for da blir det så mye knoting når man skal kysse eller ha sex. Før trodde jeg det var sånn det skulle være, men første gang jeg var sammen med en som var nesten like høy som meg fikk jeg meg en overraskelse: det var perfekt.

Hm, skal prøve å tenke sånn på det:) he he, kanskje jeg bare har vært borti noen raringer:P

Skrevet

Samboeren min er 186 (?) cm høy - fin høyde synes jeg. Jeg er 164 cm, og synes jeg er høy nok. Han elsker at jeg er så lav, for da kan han slenge meg rundt og ha kontrollen, som han sier. Vi liker det, vi. :)

Gjest jente på 170
Skrevet
Jeg er 195cm og har ikke fått noen komplimenter pga det.. Virker som jeg er for høy :( Er 17år..

Du er slett ikke for høy!! Jeg ELSKER gutter på 195! 195 er PERFEKT. du burde være stolt av høyden din. :D

Skrevet

Jeg er en mann på 190 cm og liker ofte jenter/damer som er lave. de får meg til å føle meg stor (mange hobby-psykoanalytikere kan hygge seg med den!) og korte kvinner har ofte flott figur.

Skrevet

jeg er 1.80 og kjæresten min er et par centimeter lavere enn meg. helt greit. har alltid likt menn som er høyere enn meg. helt til jeg møtte ham :)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Det er helt uvesentlig. Jeg er selv 1,68 og har hatt to kjærester som er akkurat samme høyde, og det var aldri noe jeg tenkte over. Mannen min er 1,88 og det er fint det også. :)

De som velger bort menn pga høyden er ikke verdt å være sammen med uansett.

hører dere det overfladiske kvinnfolk:)?

Skrevet

Jeg er nok kjip på dette området selv, men så er jeg jo relativt høy også. Jeg er 1.75 og liker hæler på 10 cm, så jeg hadde følt meg som en gigantdame om jeg skulle hatt en lav fyr.. Men heldigvis finnes det jo mange lave jenter også :)

Broren til ei venninne av meg er forresten veldig liten og sammen med ei dame som er enda høyere enn meg og relativt omfangsrik. Så det er jo ikke alle som er så overflatiske som meg sånn sett.. :gjeiper:

Skrevet

Det kommer nok! Kjæresten min er 1.94 og en av grunnene til at jeg falt for ham, var at han var så høy :)

Skrevet

Jeg vet ikke om det har noe å si... :sjenert:

Jeg er 162 og typen ca. 183, jeg synes det er perfekt :)

Skrevet

Høyden er ikke så nøye....så lenge de har store pupper.. :ironi:

Skrevet

Vel, eksen min er 1.81 og jeg er 1.77, men han hadde jeg ikke noe problem med, rett og slett fordi han var veldig MANN i seg selv. Men min nåværende kjæreste er 1.91 og i tillegg veldig maskulin, og jeg må si at jeg foretrekker den siste. Rett og slett fordi jeg føler meg fantastisk feminim sammen med han og kan bruke så høye hæler jeg vil!!!

Gjest tippehøne
Skrevet

Jeg er bare 165 høy og hadde nok ærlig talt friket om typen min var lavere enn meg. Kanskje veldig overladisk og teit, men da får jeg bare være ond. men typen min nå er faktisk 197, og det er kanskje litt i høyete laget igjen. Noen ting blir faktisk litt vanskelig med så stor høydeforskjell, som f.eks. stående stillinger er ren akrobatik på høye heler om vi skal få det til. Men jeg overlever veldig fint likevel. men jeg tror kansje den perfekte høyden måtte vært om typen var 1.80, egentlig. Men når guttene først er høyere enn meg er jeg ikke pirkete, så mr.gigant får gå :)

Gjest Casey
Skrevet

Høyden er nokså viktig. Mannen kan ikke være lavere enn kvinnen, helst merkbart høyere.

Gjest StoreSky
Skrevet

Bare han er høyere er det OK, men jeg er jo bare 158cm så det er ikke noe problem. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...