Gjest Gaselle Skrevet 30. desember 2007 #61 Skrevet 30. desember 2007 Vel, nå er jeg også 181 høy, har vært samboer med en som var 2 cm høyere enn meg, men han hadde feil. Var praktisk talt gift med en på 169, men han hadde feil han og. Nå er jeg sammen med en på 176, jeg går ikke med høye hæler, men satser derimot på å være sjarmerende, snill og god med et "lystig" glimt i øyet. Kunne sikkert hatt hæler på, men pga høyden, som jeg faktisk skjems over tidligere, har jeg frastått fra dem. Han syns jeg er tiltrekkende selv om jeg er høyere, jeg tenner som bare faen på ham selv om han er lavere. Aner ikke hva det er, tipper kjemi jeg. Håper bare at feilene våre tilsammen er forenelige, imotsetning til de andre. Men nå, når jeg har funnet meg en som ikke liker fotball, men som liker bøker og prate om masse ting som interesserer meg, så tror jeg faktisk at gullfuglen er 176 høy! Kanskje blir mine barn litt lavere enn resten av familien min
aline Skrevet 30. desember 2007 #62 Skrevet 30. desember 2007 Skjønner hva du mener... hun jeg "dater" har ikke noe forklaring nei! sikkert sant det at man bør satse på dem som liker denne høyden.. men hvor mange fins det av dem da??? dette er et instinkt... akkurat som små pupper... forelskelse er noe annet enn seksuell tiltrekning egentlig... og vet jo at hun har hatt seg med høyere gutter... er jo ikke sikkert det er det som er problemet.. men meget mulig vel, hvor mange trenger du da? Instinkt eller ei, flere har utviklet seg videre og følger ikke bare instinkt lenger, nyt det gode av det. Om du ikke er ute etter mange, så trenger du altså bare finne den ene. Om jeg mener det er LETT å finne den ene riktige? nope, men det er det faktisk ikke om man har ett hav av riktig høyder og pupper å velge mellom heller. og at du helt tydelig ikke føler deg komfertabel med høyden din selv, ihvertfall ikke i sammenheng med høyere kvinner..... DET er noe du bør gjøre noe med. En lav mann som plages med høyden sin og tror han ikke er bra nok pga den hovedsakelig, er ikke like sjarmerende. Finn din egen sikkerhet på deg selv, akkurat slik du er, for du kan uansett ikke gjøre noe med det. Jeg tror personlig, at når du blir komfertabel med hvem du er og finner ut at du faktisk er mer en bra nok med den høyden du har, så vil du også ha lettere for å treffe likesinnede, altså kvinner som er komfertabel med høyden din og sin i forhold til hverandre. Du må ikke henge deg opp i de som er negative, men fokusere på det positive! Nemlig! For øvrig liker jeg å være høy, men så lenge mannen er komfortabel med ei på over 180 driter jeg i om han er 170 eller 190. Hvis han derimot er ukomfortabel med høydeforskjell "feil" vei, er han også feil for meg. Så enkelt kan det faktisk være! igjen; nemlig. en ting som slår meg, uten å ha noe forskning eller noe å støtte det på så det er bare en undring fra min side: kan det ha seg slik at kvinner som er noe høyere en "gjennomsnittet", er de som synes høyde er mindre viktig i det lange løp? Er man selv høy, så har man måttet finne den tryggheten i seg selv at man må finne en som liker en for slik en er, og at høyde ikke er avgjørende. jeg ser flere par der kvinnen er høyere en mannen, men det er nesten alltid høye kvinner som er sammen med lavere menn, har aldri sett (eller lagt merke til ihvertfall) lave kvinner som er sammen med lave menn... (selv om de sikkert finnes altså)
Gjest Gjest_Tiriltunge_* Skrevet 30. desember 2007 #63 Skrevet 30. desember 2007 en ting som slår meg, uten å ha noe forskning eller noe å støtte det på så det er bare en undring fra min side: kan det ha seg slik at kvinner som er noe høyere en "gjennomsnittet", er de som synes høyde er mindre viktig i det lange løp? Er man selv høy, så har man måttet finne den tryggheten i seg selv at man må finne en som liker en for slik en er, og at høyde ikke er avgjørende. Jeg tror du kan ha rett i det. Vi damer som er over gjennomsnittlige høye har jo ikke så altfor mange å velge mellom hvis vi absolutt "må" ha en mann som er høyere enn oss, mens ei på for eksempel 165 har et atskillig større utvalg hvis kriteriet er så snevert som høyde... Derfor er kanskje også akkurat det utvalgskriteriet mindre viktig for høye damer. Jeg har også lagt merke til at i sånne diskusjoner tidligere har et gjennomgangstema vært at jentene ønsker å føle seg "beskytta" av store, sterke mannfolk. Vel, siden jeg er såpass stor selv, føler jeg ikke det samme behovet for "beskyttelse", og kan dermed trygt velge en som er mindre enn meg...
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #64 Skrevet 30. desember 2007 Tja, som kvinne gidder jeg ikke å ligge en halv meter alene i sengen.
¤Ninj@¤ Skrevet 30. desember 2007 #65 Skrevet 30. desember 2007 Vanskelig å svare på. I teorien har høyde en viss relevans for meg, men jeg ville jammen vært grunn om jeg slo hånda av en fantastisk mann fordi han var lavere enn jeg helst kunne tenkt meg.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #66 Skrevet 31. desember 2007 Mitt problem er at jeg er altfor høy. Jeg er 2.06 m. Og vekten min ligger på 136 kg for tiden. Det er ikke gøy å være altfor stor heller . Er gutt forresten
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #67 Skrevet 5. januar 2008 Mitt problem er at jeg er altfor høy. Jeg er 2.06 m. Og vekten min ligger på 136 kg for tiden. Det er ikke gøy å være altfor stor heller . Er gutt forresten hvor stort er utstyret ditt i lengde og omkrets?
Besson Skrevet 5. januar 2008 #68 Skrevet 5. januar 2008 De fleste har vel alltids noen fysisk ting de legger spesiell vekt på når de velger partner. Flere av mine venninner synes det er viktig at mannen er høyere og kraftigere enn de, for de vil ikke føle seg store og tykke i forhold til typen sin. For meg har høyden aldri betydd noe, men derimot er det veldig viktig at de har smale hofter. Har alltid likt tynne menn, liker ikke store menn. Er selv ti cm høyere enn min mann (han er 162), og nesten alle jeg har vært sammen med har vært like høye eller lavere enn meg.
Gjest Kjedermeg Skrevet 5. januar 2008 #69 Skrevet 5. januar 2008 Jeg så en dame i fjor som var høyere enn meg, jeg er 1897mm og hun må ha vært 193-194 og var lubben. Hjelp, tenkte jeg. Noe så nedverdigende å skulle være mann å være sammen med henne. Vanligvis så slipper jeg jo å bli målt opp og ned mot sånne damer. Skulle gjerne vært 194, helst to meter, men hva kan jeg gjøre med det. Det er forresten rart at lave damer er så keene på høye menn, det har vel kanskje genetisk noe å gjøre med å få avkomet høyere? Anyway, jeg syns ikke det er kult når de er lavere enn 160, det er jo over et hode høydeforskjell. Syns gjennomsnittlig høye damer med C eller D cup og kvinnelige hofter er det beste. Når damene blir 2meter, da er det litt for mye, spør du meg.
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 8. januar 2008 #70 Skrevet 8. januar 2008 Hvis jeg skal gå ut fra hva jeg ville foretrekke rent fysisk ville jeg heller hatt en mann på 170 enn 190. Jeg er ca 167 selv, men blir stort sett tiltrukket av menn som er ca like høye eller litt høyere enn meg. Men dette har selvfølgelig ikke så mye å si når det gjelder hvem man faller for, var sammen med eksen i tre år og han er nærmere 190. Men den beste sexen jeg har hatt, har alltid vært med "lave" menn
DDuck Skrevet 9. januar 2008 #71 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er en type jente som sier jeg liker høye menn... men man blir jo forelsket i en persom ikke høyden. Jeg har vært sammen med en gutt som er lavere enn deg, men vi hadde det fint sammen uansett Jeg har vært sammen med en på nesten 2 meter også, men da følte jeg meg litt dum når jeg gikk ved siden av han... Det ble liksom for mye... Men tror ikke du trenger å bekymre deg der
Gjest ¤bella¤ Skrevet 9. januar 2008 #72 Skrevet 9. januar 2008 jeg har til nå kun vært sammen med gutter på rundt to meter, så jeg tiltrekkes nok først og fremst av høye gutter
Marihata Skrevet 9. januar 2008 #73 Skrevet 9. januar 2008 En her som sa at de ikke ville falt for en som er lavere enn en selv, og jeg lurer på hvordan man kan vite det? Jeg ble kjempeforelsket i kjæresten min og han er 1.68 og jeg 1.74. Det var litt uvant i begynnelsen, men vi brydde oss ikke særlig om det. Tror det har vært rarest for ham faktisk Ikke bekymre deg for det, når man blir forelsket så blir man det, og da blir et slikt "dillemma" veldig irrellevant, kanskje ikke for alle, men for mange vil jeg tro.
Gjest Sweety_184 Skrevet 13. januar 2008 #74 Skrevet 13. januar 2008 En her som sa at de ikke ville falt for en som er lavere enn en selv, og jeg lurer på hvordan man kan vite det? Jeg ble kjempeforelsket i kjæresten min og han er 1.68 og jeg 1.74. Det var litt uvant i begynnelsen, men vi brydde oss ikke særlig om det. Tror det har vært rarest for ham faktisk Ikke bekymre deg for det, når man blir forelsket så blir man det, og da blir et slikt "dillemma" veldig irrellevant, kanskje ikke for alle, men for mange vil jeg tro. Nå synes jeg det begynner å jevne seg litt ut her Typen min er hele 19 cm lavere enn meg - 184cm vs 165cm! Jeg tilhører vel den katogorien som er sjelden eller kanskje ikke finnes. Det høres rart ut, men lave, slanke/tynne, pene menn er absolutt det som tenner meg og det har aldri vært spørsmål om annet. Blir av og til "mobbet" av venninnene mine, og det er vel kanskje ikke så rart egentlig :D At noen kommer med kommentarer bryr vi oss overhodet ikke om, vi har det bra sammen og da spiller det ingen trille om hva som blir sagt. Ps: går selvfølgelig i høye heler også av og til
Gjest Shelob Skrevet 13. januar 2008 #75 Skrevet 13. januar 2008 Personality goes a long way! Jeg ville aldri ha droppet en hot fyr pga høyde! Nei nei nei... Det ville jo være å nekte seg selv godsaker. Jeg tenner mye mer på kul personlighet, glimt i øyet, sjarm, IQ og kanskje litt muskler.
nettvenninnen Skrevet 13. januar 2008 #76 Skrevet 13. januar 2008 Tror jeg ville ha løyet hvis jeg hadde sagt at høyden ikke har litt å si, men på den annen side så er det mange faktorer som kan spille inn. Som et eksempel har jeg "datet" en venn i et par år nå. Han er 1.70 høy, men dog mer mann enn noen andre jeg har vært med. Overgangen slik høydemessig var også temmelig stor, for før han igjen,så datet jeg en som var nøyaktig to meter høy. Fikk kink i nakken av å se opp på han. Slik sammenligningsmessig føler jeg at jeg passer best sammen med vennen min, for han er alikevel høyere enn meg (jeg er 1.66). Og jeg følte meg nesten tryggere ved siden av han enn hos han som var to meter høy. På den annen side,så er det ikke brått sikkert at jeg vil føle det samme hos noen andre som skulle være 1.70 cm høy. Tror det har noe med personlighet å gjøre. Han på to meter var mer en slags pus, mens han på 1.70 var til tider litt for mye mann. Innrømmer at jeg liker følelsen av å være i nærheten av en mannemann mye bedre enn av å være i nærheten av en "pus". Tror også at jeg derfor ubevisst kan tenderer til å tiltrekkes av høye menn, fordi jeg har en ubevisst trang til å føle meg beskyttet. Noe i den dur...
Gjest SMann Skrevet 14. januar 2008 #77 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er selv 190 cm og 105 kilo (atletisk). Jeg har opplevd mye ekstra interesse fra kvinner på grunn av størrelse. Selv har jeg hatt både små og store kvinner uten at dette har betydd det minste. Jeg kan like gjerne like en kvinne på 155 cm som 190 cm.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #78 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er jente og har alltid likt menn som er høyere enn meg, men jeg er så liten og stutt at det skal ikke så mye til for å finne en sånn mann. Noe med det å få være beskyttet tror jeg. Men så traff jeg min første stutte mann for en stund siden,og han er mann han......høyden,hva i alle dager betyr den. Jeg er så forelsket og blitt så glad i ham. Menn med selvtillitt enten de er korte eller lange vokser og blir store i våre sinn, kommer helt ann på hvordan han er. Min er jo bare noen cm høyere enn meg,men guuuuuud for en mann jeg har funnet.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #79 Skrevet 15. januar 2008 brad pitt, bare litt over 180, matt damon under 180, mark wahlberg 175, johnny depp, 172. George Clooney 179. Jack Nicholson 179. Mr.T i A-team 178 og sylvester stallone 174, Vin diesel 182Mike Tyson 178, 105 kg(tipper de hadde levd opp til beskyttelsesinnstiktet dere tydlivis har) hehe
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2008 #80 Skrevet 15. januar 2008 Jeg nærmer meg 180, og har aldri tenkt videre over hvor høy en mann burde være. Jeg har datet menn fra 170 til to meter. Jeg går gjerne med høyhælte sko, og bryr meg ikke om om mannen da eventuelt blir lavere. Kjemi sitter for meg ikke i antall cm over havet. Jeg hadde dog, en kortere periode hvor jeg prøvde nettdating, og de fem mennene jeg drakk kaffe med i den perioden, sa alle at de var 178 og alle var veldig mye lavere enn meg, det syns jeg er teit. Juging er unødvendig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå