Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hvor viktig er høyde på en gutt for jenter? og er det slik at om en gutt er liten (1.68) har han ikke skjans pga høyden? ærlige svar!
Gjest Evinrude Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Nå er ikke jeg jente, men likevel: Det er flere som sier at de gjerne vil ha høye menn, men det er nok som regel en fordel, og ikke noe krav, om at han skal være høyere enn henne, fra deres synspunkt. Tar du vare på den kroppen du har (god form, frisyre, kler deg med stil) og viser selvtillit og tør å sjekke damer, så blir det noe på deg. Utvalget ditt blir nok litt mindre pga. høyden, men det er ikke sikkert det blir noe dårligere. Det spørs jo også i hvilken setting du møter jenter. Om noen du møter på jobb/skole først blir forelsket i deg, har nok ikke høyden noe å si. På byen, vel der får du passse på det du kan gjøre noe med, som nevnt.
Gjest Catwoman Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er nok litt dum på det området... jeg hadde aldri falt for en som var lavere enn meg, men det er ikke sånn jo høyere jo bedre heller, bare han er litt høyere enn meg så holer det.
aline Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Hvor viktig er høyde på en gutt for jenter? og er det slik at om en gutt er liten (1.68) har han ikke skjans pga høyden? ærlige svar! Jeg tror veldig mange TROR at høyden er viktigere en den egentlig er, mye preget av hva man tror andre vil si og tenke? (bare en tanke jeg har hatt selv) Vet om flere tilfeller der mannen er lavere en damen, og dater selv en mann som er lavere en meg. Men som nevnt over, tar man vare på seg selv og har selvtillit med den man er, på tross av høyde, så tror jeg ikke det egentlig er noe hinder. Men, er også enig i at det nok kommer litt an på hvor/hvordan man møtes, om man har tid til å faktisk bli kjent, eller om man møtes første gang som en date.
Gjest smotti Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Har datet 1 gutt som vare lavere enn meg. Synes ikke det var noe gøy... Føltes som jeg gikk å leide på en lillebror.. Så for min del liker jeg at mannfolka er ett hodet høyere enn meg... Men alle andre damer i min slekt er faktisk gift med lavere menn...
Antoinette Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg foretrekker høye menn, må alltid le når jeg ser bryllupsbilder i aviser hvor bruden er den matronen og mannen er en liten tass i for stor dress. Kjæresten min er 1.98 cm- ingen fare hos meg
Bex Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er 1.80 selv, og skal jeg la høyde avgjøre, er det jo ikke så veldig stort utvalg (liker nemlig å bruke hæler...) Når jeg ser for meg drømmemannen, er jo han høy, men i praksis har det vist seg at det ikke spiller noen rolle. De jeg har vært sammen med har vært rundt min egen høyde. Og det er jo veldig praktisk. Gutten slipper nakkeskade når man kysser, og man er ansikt til ansikt når man har sex... Praktisk! Tror nok ingen forblir single fordi de er lave. Men man må være trygg på seg selv, gjerne morsom og snill (som alle gutter bør!)
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Kjæresten min er bare noen centimeter høyere enn meg (jeg er rundt 165), og det plager meg ikke i det hele tatt. Jeg synes ikke høyde er viktig.
Arkana Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Det er helt uvesentlig. Jeg er selv 1,68 og har hatt to kjærester som er akkurat samme høyde, og det var aldri noe jeg tenkte over. Mannen min er 1,88 og det er fint det også. De som velger bort menn pga høyden er ikke verdt å være sammen med uansett.
FantasDick Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Høyde er ikke viktig for meg. X'n var bare noen cm høyere enn meg, og jeg er 164 cm. Min nåværende kjæreste er 188 cm.
Champagnepiken Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Jeg trodde det var viktig at han skulle være høyere enn meg - jeg er 1.70 og går omtrent konsekvent på høye hæler. Så møtte jeg kjæresten min i sommer, han er 1.73, og det har aldri streifet meg som problematisk at jeg i noen sammenhenger blir litt høyere. Tror han tenker litt på det når jeg tar på meg de høyeste hælene, kanskje, men det får faktisk HAN håndtere når han har valgt ei jente som er omtrent like høy som han selv er.
Gjest En som lurer Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Jeg trodde det var viktig at han skulle være høyere enn meg - jeg er 1.70 og går omtrent konsekvent på høye hæler. Så møtte jeg kjæresten min i sommer, han er 1.73, og det har aldri streifet meg som problematisk at jeg i noen sammenhenger blir litt høyere. Tror han tenker litt på det når jeg tar på meg de høyeste hælene, kanskje, men det får faktisk HAN håndtere når han har valgt ei jente som er omtrent like høy som han selv er. Hvor mye høyere blir man egentlig på høye hæler?
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Jeg skal være helt ærlig og si at jeg i utgangspunktet foretrekker at mannen er like høy eller høyere. Jeg er 1.74, noe som ikke er gigantisk, men i ungdomstiden følte jeg meg som en kjempe siden jeg var den som begynte å vokse først. Jeg syntes dermed at det var deilig med gutter som var høyere enn meg, siden jeg følte meg veldig høy lenge. Dette var kanskje en digresjon, men jeg merker at den følelsen henger litt igjen enda. Men jeg ser absolutt mange attraktive menn som er lave, og det ville ikke vært noe hinder for en forelskelse. Men spør du hva jeg syns er mest attraktivt når jeg skal bedømme en mann helt overfladisk, på avstand, så liker jeg best at de er fra 1,75 og oppover. Likevel tror jeg at lave menn tenker mer over høyden sin enn hva de fleste jenter gjør. Jeg kjenner noen som er i parforhold hvor hun er litt høyere enn ham, og mannen virker mer opptatt av dette enn damene. Jeg vet også om flere lave menn som er skikkelig damemagneter. Så jeg tror det er noe man bare må prøve å ikke tenke så mye på. En lav mann som ikke ser ut til å plages av høyden framstår nok som mer attraktiv enn en som tydelig viser sine komplekser for dette.
Bex Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 Hvor mye høyere blir man egentlig på høye hæler? Det kommer jo an på hvor høye hælene er det, da... Er man 1.65 blir man jo ingen kjempe om man bruker høye hæler. Men om man er høy og bruker hæler, blir man jo fort ganske mye høyere enn en fyr på 1.68 (TS). Liker selv å bruke rundt 8 cm hæler, synes det er lekkert å se på og jeg får fin holdning. Blir jo 1.88 når jeg bruker dem...
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #15 Skrevet 20. desember 2007 jeg er også 180 høy, og trør på meg høye hæler til fest. kjæresten min er to cm lavere, og før det var en 5 cm lavere. har alltid tenkt høye gutter, men i det store og det hele så betyr det lite.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Det kommer jo an på hvor høye hælene er det, da... Er man 1.65 blir man jo ingen kjempe om man bruker høye hæler. Men om man er høy og bruker hæler, blir man jo fort ganske mye høyere enn en fyr på 1.68 (TS). Liker selv å bruke rundt 8 cm hæler, synes det er lekkert å se på og jeg får fin holdning. Blir jo 1.88 når jeg bruker dem... Hvis du sier at du TENKER høye gutter som mange andre også har sagt, så betyr det vel ikke lite da...?
Gjest joje Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 Jeg blir ofte fasinert av menn som er høye. Det kommer sikkert av at jeg er så liten selv (bare 1.62). Kjæresten min er vel nærmere 1.90, og han er utrolig flott. Men i bunn og grunn er det jo ikke høyden som avgjør om jeg blir betatt eller forelsket. Personlighet, sjarm, humor, intelligens osv har mye, mye mer å si.
kim_84 Skrevet 20. desember 2007 #18 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er nærmere 190 høy, men har ikke noe mer sjans på damer for det
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #19 Skrevet 20. desember 2007 Jeg foretrekker høye menn, må alltid le når jeg ser bryllupsbilder i aviser hvor bruden er den matronen og mannen er en liten tass i for stor dress. Kjæresten min er 1.98 cm- ingen fare hos meg Hvor høy er du da ?
Trampe Skrevet 20. desember 2007 #20 Skrevet 20. desember 2007 Min er 1.80, og jeg er veldig fornøyd med akkurat det. Jeg er 1.65 selv. Men jeg var sammen med en på 1,68 i fem år, så her er det ikke høyden det kommer an på! Det var andre grunner til at det ble slutt med oss for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå