Gjest Sheira Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Sukk...Vet ikke helt hva som skjer nå egentlig Traff min kjæreste på nett faktisk for snart et år siden. Begge sletta profilene der når vi ble i sammen, samme med andre sider som myspace osv. Bare til opplysning, hadde ALDRI trodd jeg skulle falle for noen på nett! Men plutselig så gjorde jeg det.. Nå for et par måneder siden meldte han seg inn på en side som har msn blockcheker..Greit nok d, sa jeg ingenting til, og jeg selv meldte mg inn på f.book . Er på jobb inatt, meldte mg inn jeg også bare for skoj og fordi jeg kjeder meg ihjel og skulle se hva dette var for noe! Fant siden hans og ble ganske så paff når det var et av hans "frekke" halvnakne bilder som hadde ganske mye kommentarer før jeg traff ham på den andre nettplassen. Han sa tidligere at han bare var der inne en gang for å sjekke hvem så hadde blokka han. Nå var han sist innlogga for en måned siden og vært medlem i 115. Ikke at det gjør noe, mn hvorfor lyver han om det?! I tillegg var det kommentarer av fjortisjenter om hvor deilig han var..stakk litt i hjertet da gitt...Greide ikke å la være, og sendte han en litt spydig sms om bildet..Nå er det full diskusjon.. Han mener at f.book er d samme, og at jeg bør slette mg dr. Har ikke lagt til en eneste der jeg ikke kjenner, og har faktisk funnet igjen mangen gamle kjente+hele familien min er der også.. Legger heller ikke ut halvnakne bilder av meg selv.. Er da denne krangelen min feil? Er det feil av meg å reagere på bildet hans når jeg selv er på f.book? For nå skriver han krasse meldinger om at det handler om å gi og ta, og at jeg driter i hva han synes.. Men for meg så føles det ut som om han driter fullstendig i meg også.. Alltid når det er noe jeg gir beskjed om som gjelder han, sitter jeg alltid igjen med skyldfølelse og tror at det er jeg som har gjort alt galt...ALLTID!! Han snur det om på en slik måte at jeg sitter igjen og føler at jeg ødelegger forholdet pga jeg tar opp ting jeg vil ha orden i...Slitsomt..
Gjest Cienna Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Nå er jo han på en side som er et "sjekkested" og det synes jeg ikke Facebook er...Facebook er et community der gamle kjente treffes igjen, og både jeg og typen min har hver vår profil...det er ingen som har bedt om Friend request av noen av oss som ikke kjenner oss fra før...ingen slibrige meldiger i inboxen om at "Du er deilig" Det vet jeg skjer på disse andre nettsidene...MySpace og diverse fjortissider...hvorfor har han et behov for å fremdeles være på disse type sidene? Og vise seg halvnaken? Høres ut som om han trenger bekreftelse på at han er deilig og fremdeles attraktiv selv om han er i et forhold. Det igjen gir signaler om usikkerhet i mine øyne. Si at du synes det er unødvendig at han har en profil på et sted som er et typisk sjekkested...han ville vel ikke likt om du fikk daglige meldinger på et lignende sted om hvor digg du er? Ønsk ham hjertelig velkommen til Facbook, så vil han fort se at det ikke er samme greien...
Wonders Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Pass bare på at du ikke legger ut noe mye personlig der, som hva du er interisert i, vennskap, menn osv. Ikke ha så masse aktiviteter der, superwall osv....hold det minimalt. Snakk med han om absolutt alt. OXO hva han mener med å legge ut bilder av seg selv,,,halvnaken...???hva er det lissom??? Tilslutt er det ikke så skremmende lenger, og han kanskje sletter dette, oppretter en egen konto på face hvor han poker deg...Pass deg for gutter som er hekta på netdating, som trenger bekreftelese fra ukjente damer om han er kjekk osv, det burde han da ikke holde fra deg. Forstår han ikke at det er sårende?
Gjest Astral Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Sukk...Vet ikke helt hva som skjer nå egentlig Traff min kjæreste på nett faktisk for snart et år siden. Begge sletta profilene der når vi ble i sammen, samme med andre sider som myspace osv. Bare til opplysning, hadde ALDRI trodd jeg skulle falle for noen på nett! Men plutselig så gjorde jeg det.. Nå for et par måneder siden meldte han seg inn på en side som har msn blockcheker..Greit nok d, sa jeg ingenting til, og jeg selv meldte mg inn på f.book . Er på jobb inatt, meldte mg inn jeg også bare for skoj og fordi jeg kjeder meg ihjel og skulle se hva dette var for noe! Fant siden hans og ble ganske så paff når det var et av hans "frekke" halvnakne bilder som hadde ganske mye kommentarer før jeg traff ham på den andre nettplassen. Han sa tidligere at han bare var der inne en gang for å sjekke hvem så hadde blokka han. Nå var han sist innlogga for en måned siden og vært medlem i 115. Ikke at det gjør noe, mn hvorfor lyver han om det?! I tillegg var det kommentarer av fjortisjenter om hvor deilig han var..stakk litt i hjertet da gitt...Greide ikke å la være, og sendte han en litt spydig sms om bildet..Nå er det full diskusjon.. Han mener at f.book er d samme, og at jeg bør slette mg dr. Har ikke lagt til en eneste der jeg ikke kjenner, og har faktisk funnet igjen mangen gamle kjente+hele familien min er der også.. Legger heller ikke ut halvnakne bilder av meg selv.. Er da denne krangelen min feil? Er det feil av meg å reagere på bildet hans når jeg selv er på f.book? For nå skriver han krasse meldinger om at det handler om å gi og ta, og at jeg driter i hva han synes.. Men for meg så føles det ut som om han driter fullstendig i meg også.. Alltid når det er noe jeg gir beskjed om som gjelder han, sitter jeg alltid igjen med skyldfølelse og tror at det er jeg som har gjort alt galt...ALLTID!! Han snur det om på en slik måte at jeg sitter igjen og føler at jeg ødelegger forholdet pga jeg tar opp ting jeg vil ha orden i...Slitsomt..
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Enig i de to andre innleggene. Hva gjør en person som er i et forhold, uansett om det er mann eller kvinne, på et sjekkested på nettet. Facebook går ikke for å være et sjekkested. Dårlig unnskyldning fra hans side. En av ulempene ved å bli sammen på nettet, er at man fort blir avhengig av alle tilbakemeldingene fra andre. Hva så når man finner en og er avhengig av dette? Er man seriøs, klarer man seg med den man er i forhold med, spør du meg.
StSol87 Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Hei! Har sjøl vore borti same greia, møtte typen på nettet sjølv, hvilket eg normalt er veeeldig skeptisk før, og han var nok det fyste og siste tilfellet. Han hadde nettvenninner, nettsex, noget han holdt skjult inntil eg oppdaga det sjøl... Vi møttes altså på nettet, og hadde vore ilag i 6mnd då det gjekk scheizz. 2 av desse mnd budde vi ilag, ettersom alt gjekk så bra, og vi var faktisk superglad i kvarandre;P Så, fann fort ut at det ikkje var uvanlig at han satt heile kvelden foran dataen, og han prata nesten utelukkande med jenter! Det eg trur, er at han har drive denne nettdatinga si for langt i sin 6 års lange ungkarsperiode... Ingen dame å forholde seg til, og fremst av alt hadde han aldri vore sambuar før, så den kritikken eg kom med var heilt "ny" for han... Mitt tips er å ta det opp med han, ver open og sei det du meiner!! Om han ikkje høyrer etter - gjer deg kostbar, og vis at dette er ikkje tolererbart!! Han kan sikkert vere kjekk, og søt og snill og grei, det kunne min eks også - men det viktigaste er å vere OPEN, ikkje halde ting skjult for kvarandre, og for all del vere trufast!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Facebook er ikke bedre enn andre sjekkesteder. Eksen min dumpet meg to uker etter han registrerte seg på facebook. Mange ekser der vet du...
Mrs. Rasoul Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Forstår situasjonen du er i, og jeg må si at jeg har samme syn som deg på saken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå