Gå til innhold

DHL - International

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på en pakke levert via DHL - International. Kom til å skrive feil telefonnummer på bestillingsdelen, så de har kun postadressen min til å kontakte meg på.

Hva skjer om jeg ikke er hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*phu*

Fikk endret det via kundekontakt :-D (tror og håper jeg)

Skrevet

Hvis du ikke er hjemme setter de en lapp på døren din med et telefonnummer du kan ringe for å få avtalt en ny leveringstid!

Skrevet
Hvis du ikke er hjemme setter de en lapp på døren din med et telefonnummer du kan ringe for å få avtalt en ny leveringstid!

Sikker? For jeg begynner bli litt urolig for om jeg har fått endret telefonummeret, og synd om pakken bli returnert pga at jeg er et rotehode :sjenert:

Gjest DHL-ansatt
Skrevet
Sikker? For jeg begynner bli litt urolig for om jeg har fått endret telefonummeret, og synd om pakken bli returnert pga at jeg er et rotehode :sjenert:

Ja, det blir lagt igjen lapp på døren/i postkassen dersom du ikke er hjemme. Hvis du vi ha pakken fortest mulig, anbefaler jeg å ringe kundeservice, opplyse mobilnummer og be om at sjåfør/kjøreleder kontakter deg for å avtale tid/sted for levering. Men det hadde du kanskje gjort allerede?

Er heller ikke noe problem å omadressere til en annen adresse, dersom du for eksempel er på jobb på dagtid.

Skrevet

DHL-ansatt/gjest har rett, det har skjedd med meg: jeg var ikke hjemme da pakken kom, fikk en lapp på døra, måtte ringe dem og avtale ny tid for levering. Det gikk fint, det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...