Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Venter på en pakke levert via DHL - International. Kom til å skrive feil telefonnummer på bestillingsdelen, så de har kun postadressen min til å kontakte meg på. Hva skjer om jeg ikke er hjemme?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 *phu* Fikk endret det via kundekontakt :-D (tror og håper jeg)
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Hvis du ikke er hjemme setter de en lapp på døren din med et telefonnummer du kan ringe for å få avtalt en ny leveringstid!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Hvis du ikke er hjemme setter de en lapp på døren din med et telefonnummer du kan ringe for å få avtalt en ny leveringstid! Sikker? For jeg begynner bli litt urolig for om jeg har fått endret telefonummeret, og synd om pakken bli returnert pga at jeg er et rotehode
Gjest DHL-ansatt Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Sikker? For jeg begynner bli litt urolig for om jeg har fått endret telefonummeret, og synd om pakken bli returnert pga at jeg er et rotehode Ja, det blir lagt igjen lapp på døren/i postkassen dersom du ikke er hjemme. Hvis du vi ha pakken fortest mulig, anbefaler jeg å ringe kundeservice, opplyse mobilnummer og be om at sjåfør/kjøreleder kontakter deg for å avtale tid/sted for levering. Men det hadde du kanskje gjort allerede? Er heller ikke noe problem å omadressere til en annen adresse, dersom du for eksempel er på jobb på dagtid.
RedFox81 Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 DHL-ansatt/gjest har rett, det har skjedd med meg: jeg var ikke hjemme da pakken kom, fikk en lapp på døra, måtte ringe dem og avtale ny tid for levering. Det gikk fint, det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå