lillesky Skrevet 19. desember 2007 #1 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva ønsker du deg av din samboer/mann i år? Tenker på dere som gir hverandre gaver, og skriver ønskeliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 19. desember 2007 #2 Del Skrevet 19. desember 2007 jeg ønska meg lucy lawless...men pakken jeg fikk tilsvarer ikke størrelsen på lawless...så vi får se =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 19. desember 2007 #3 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg skriver ikke ønskeliste - men jeg ønsker meg svarte skinnhansker til jul iår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. desember 2007 #4 Del Skrevet 19. desember 2007 * smykke med navnet mitt (alà Carrie i Sex og singelliv) * morgenkåpe * sexy undertøy * pasta maskin til Kenwood * weekentur * gavekort på massage (utført av samboer) * symaskin * portfoliomappe som passer til A3 bilder * ryggsekk til laptopen * Dvd: Ugly Betty sessong 1 * Dvd: Friends - alle sessongene * Fotoshop * Gavekort på ynglingsklesbutikken min * Gavekort på senteret jeg handler Sendte listen i en mail med web adresser, bilder og størrelser. Ingen unnskyldning til at han ikke viste hva han skulle finne på iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 19. desember 2007 #5 Del Skrevet 19. desember 2007 Har allerede fått akkurat det jeg ønsket meg av han i år, ny (ROSA) laptop. Fikk den tidlig fordi han holdt på å bli gal av at den gamle bråkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 19. desember 2007 * smykke med navnet mitt (alà Carrie i Sex og singelliv) Sendte listen i en mail med web adresser, bilder og størrelser. Ingen unnskyldning til at han ikke viste hva han skulle finne på iallefall... Lurt. Har også lyst på sånt smykke. Ønsker du deg i sølv eller gull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 19. desember 2007 #7 Del Skrevet 19. desember 2007 gps eller slalomski. Eller en fint smykke selvsagt. Det er jo drømmen å få:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. desember 2007 #8 Del Skrevet 19. desember 2007 Sølv er mest overkommelig prismessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 19. desember 2007 #9 Del Skrevet 19. desember 2007 Sølv er mest overkommelig prismessig. Ja det har ingen betydning;O) Tanken som teller. En kjærlighetsgave er en kjærlighetsgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 19. desember 2007 #10 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg ønsker meg mest av alt at jeg kan flytte sammen med han. Men det går ikke ennå. Ønsker meg småting som shampoo, balsam og andre ting fra body shop og noen andre merker som jeg ikke tar meg råd til å kjøpe selv. Hund eller marsvin, har kjempelyst på kjæledyr. Egentlig så ønsker jeg meg også en skikkelig kjæreste-gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 19. desember 2007 #11 Del Skrevet 19. desember 2007 Ny mobil Spark Den siste Harry Potter boka Aderma Exomega lotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. desember 2007 #12 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har ikke gitt mannen ønskeliste, men han bruker å være flink til å kjøpe flotte gaver uansett Har hintet at jeg ønsker meg kosedress og undertøy, men jeg tror jeg får en hard pakke, han er en kløpper til å kjøpe smykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 20. desember 2007 #13 Del Skrevet 20. desember 2007 Pyjamas og/eller morgenkåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 20. desember 2007 #14 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg ønsker meg mer tid sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 20. desember 2007 #15 Del Skrevet 20. desember 2007 Aner ikke! Mer tid sammen og noe fint til leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 20. desember 2007 #16 Del Skrevet 20. desember 2007 Rettetang Buzz spill til Playstation Hårføner Sølvring Undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happyhappy Skrevet 20. desember 2007 #17 Del Skrevet 20. desember 2007 I år reiser vi til syden sammen i romjula..mmm.. gleder meg!!! I fjor ønsket jeg meg armlenke i sølv--den jeg fikk var kraftig og fiiin... Håper alle der ute får noe de blir glade for!! husk at mannfolka ikke alltid er like flinke til gave-greier...det er tanken som teller:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 21. desember 2007 #18 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg får jaktstøvler. Ikke kjemperomantisk, men jeg har fått masse smykker og annet dill opp gjennom årene, og det er jo kjekt å få noe jeg trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 21. desember 2007 #19 Del Skrevet 21. desember 2007 Canon 400D, og det vet jeg at får. Og så ønsker jeg meg parfymen fra Christina Aguilera - hintet kraftig når vi var på den siste shoppinga i går, men tror ikke han tok hintet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 21. desember 2007 #20 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg ønsker meg smykker eller undertøy, eventuelt gavekort på klær så jeg kan shoppe noe på nyåret. En tur ville vært flott da! Og en god bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå