Gå til innhold

Dere som har hatt trekant/gruppesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går en debatt her nå om trekant, en i forholdet som vil og mange har tydligvis opplevd dette som en fin erfaring. Jeg har et spørsmål til dere som har gjennomført dette, hvordan "visste" dere at dere var klare for denne utvidelsen av sexlivet deres? Var det helt naturlig eller var det noe dere jobbet med en stund? Noen som tør si det har vært problematisk i ettertid? Jeg er generelt nysgjerrig på om jeg ville klart å gjøre det om fra fantasi til virkelighet og hva som må til... Glad for alle innspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De trekantene jeg har tidligere har vært i såkalt "lette forhold", så det har ikke bydd på noen problemer.

Jeg og sambo vil gjerne inkludere en til part, det er noe vi har vært klar på helt fra begynnelsen. Det være seg begge kjønn. Vi har begge prøvd det før og vet det er noe vi liker. Vi stoler såpass på hverandre at vi vet det vil gå bra og er viktig for samlivet vårt.

Men.. jeg ville ikke hatt med en nær venn. Da er sjangsen for problemer større i ettertid. Etter min erfaring, er det best å bli kjent med 3 part samtidig og sette regler for hvordan man vil ha det, både under og etter, sammen.

Skrevet

Hos oss begynte det med fantasier i senga som over tid utviklet seg til et ønsker om å gjøre dette i praksis. Bruk litt tid på prosessen før dere gjør det i praksis, ellers kan dere gå på en bombe. Mange har et "eierforhold" til sin partner, så om det virker pirrende i senga når man fantaserer om det, er det tross alt noe annet å gjøre det i praksis. Derfor er det viktig å gå gjennom alle eventualiteter før man hopper ut i det. Vi har gjort det med et vennepar en gang og det gikk greit, men jeg er vel enig med henne over at det ikke er en god ide. Finn et par/en ekstra gjennom kontaktannonser. Vi har annonse på Cupido og fått mange svar, men har desverre ikke hatt tid eller mulighet til å gjøre noe med det ennå. Gud osm jeg gleder meg til våren :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...