Gå til innhold

Nybegynnerproblemer

Fremhevede innlegg

Gjest nybegynner
Skrevet

Jeg og kjæresten min er begge jomfruer, og det er egentlig utrolig fint og spennende å utforske hverandre på "like vilkår". Men så var det dette med selve penetreringen da. Jeg har fingret/slikket henne til orgasme flere ganger, og hun har har både runket og sugd meg. Men sex får vi rett og slett ikke til. Vi klundrer litt frem og tilbake, men jeg får den ikke inn. Det virket som om det skulle gå bedre da hun satt på topp (Da fant vi ihvertfall åpningen ), men den gang ei. det skal nevnes at hun er trang, det er vel egentlig ikke plass til mer enn en finger der. Noen tips?

Det eneste jeg egentlig har tenkt på og passet på, er at hun er klar og våt nok, men det slo meg at jeg kanskje skulle prøve en finger eller to til, for å utvide henne litt først? Dette er kanskje noe hun kan gjøre selv også? Jeg tror hun nøyer seg med å stimulere klitoris når hun onanerer, men det kan jo hende hun skulle prøve med et par fingre først.

Er det noen spesielle tips til hvordan hun kan slappe av også? Hun er jo ganske (an)spent.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er veldig viktig at hun slapper godt av, så skjeden ikke kniper seg sammen. Bruk masse glidemiddel å la henne styre den inn på plass :)

Skrevet

At hun skal slappe av er jo greit nok, men det er jo ikke så helt enkelt tydeligvis. :P Glidemiddel bruker vi forresten. Får vel prøve oss frem til hun slapper av da, men problemet er at jeg og trenger litt "oppvarming" før jeg er klar, noe som gir henne anledning til å bli anspent igjen. Penisen min blir relativt fort litt småslapp så fort den ikke blir stimulert. Nå kan hun egentlig slappe av så mye som bare det, før vi kommer til punktet da penis nærmer seg vagina. Da er det full spenning igjen.

Skrevet

Da jeg var helt fersk likte jeg best å ligge på rygg, og at han var helt i ro. Det var tryggest på rygg, og jeg styrte ham på plass med hånda. Jeg tror det viktigste er at hun får prøve seg frem og styre selv, så får dere det nok til etterhvert!

Så flott at du bryr deg i stedet for bare å "kjøre på", forresten :)

Gjest nybegynner
Skrevet
Da jeg var helt fersk likte jeg best å ligge på rygg, og at han var helt i ro. Det var tryggest på rygg, og jeg styrte ham på plass med hånda. Jeg tror det viktigste er at hun får prøve seg frem og styre selv, så får dere det nok til etterhvert!

Så flott at du bryr deg i stedet for bare å "kjøre på", forresten :)

Takk for tips. Vi får vel bare prøve videre da. Det har egentlig ingen hast. Når vi har klart oss uten sex hittil, så får litt tid til eller fra heller være det samme. Jeg lurer egentlig på om hun ikke er helt komfortabel med at det er hun som styrer den på plass, så jeg tror kanskje vi skal prøve at jeg gjør det. Om jeg tar det med ro bør det vel gå greit allikevel, håper jeg.

Nå bryr jeg meg virkelig om henne ja, så å bare kjøre på var liksom ikke helt aktuelt.

Gjest koosejenta
Skrevet

skjønner at det ikke er bare hun som blir anspendt av dette....

Du sier at du må ha berøring for å holde den stiv og da er det naturligvis ikke bare hun som er spendt...

Normalt når man er kåt så har man reisning uavhengig av stimulering eller ikke...Selvfølgelig er det lettere at den detter ned når både du og hun strever med å få den inn...

Jeg hadde selv store problemer med å få den inn i mitt første forhold...Vi prøvde flere ganger ,det viste seg at jeg hadde en gangske kraftig jomfruhinne så han måtte omentrendt bryte seg gjennom....Jeg styrte kuken din mens jeg lå på rygg og han måtte faktisk trenge hardt på for å komme igjennom...

Jeg kjente at hinna sprakk,det var litt vondt akurat da men så kjente jeg at den gikk inn....

bedre hvis du bretter leppene hennes til side slik at det ikke kommer hudfolder imellom for da gjør det vondt...

Hun kan eventuelt gjøre det selv(holde den åpen)

Bruk masse glidemiddel,og mulig du må presse på før at du trenger gjennom...

Det går nok til slutt skal du se;)

Gjest koosejenta
Skrevet
skjønner at det ikke er bare hun som blir anspendt av dette....

Du sier at du må ha berøring for å holde den stiv og da er det naturligvis ikke bare hun som er spendt...

Normalt når man er kåt så har man reisning uavhengig av stimulering eller ikke...Selvfølgelig er det lettere at den detter ned når både du og hun strever med å få den inn...

Jeg hadde selv store problemer med å få den inn i mitt første forhold...Vi prøvde flere ganger ,det viste seg at jeg hadde en gangske kraftig jomfruhinne så han måtte omentrendt bryte seg gjennom....Jeg styrte kuken din mens jeg lå på rygg og han måtte faktisk trenge hardt på for å komme igjennom...

Jeg kjente at hinna sprakk,det var litt vondt akurat da men så kjente jeg at den gikk inn....

bedre hvis du bretter leppene hennes til side slik at det ikke kommer hudfolder imellom for da gjør det vondt...

Hun kan eventuelt gjøre det selv(holde den åpen)

Bruk masse glidemiddel,og mulig du må presse på før at du trenger gjennom...

Det går nok til slutt skal du se;)

hun kan jo gjøre det lettere ved å selv eller dere sammen bruker dildo for å bryte jomfruhinnen,da er det mye lettere å ha samleie etterpå,men selvfølgelig bare hvis dere er åpen for tanken:) lykke til uansett

Skrevet

Ville bare si at etter mange år med et sexliv (riktignok ikke så lenge med samme partneren, men...) tar jeg selv alltid saken i egen hånd, dvs JEG tar tak i penis og fører den dit den skal. Når mennene kommer meg i forkjøpet, og prøver å gjøre det selv, opplever jeg stort sett alltid at det blir mye fomling, og prøving og feiling før de treffer "inngangen" med penis. Og ikke minst, rett vinkel å føre den inn i.

Det KAN være det er lettere at du lar henne styre deg inn.

Skrevet

Første gangen blir det jo gjerne mye "gjør det vondt nå?" "går det bra nå?" og det er ikke noe særlig godt. Husker at det egentlig føltes mest merkelig for meg. Spesielt og nært, vi hadde vært sammen lenge før vi havnet i seng, men merkelig. Og ja, det var vondt akkurat da han brøt hinna, men det var jo et sekund så var det over.

Skrevet

Hei

Jeg tror det er lurt som du nevner med å bruke litt fingrere på henne først, eventuelt liten dildo.. Grunnen til at jeg tror dette er det jeg selv husker fra da jeg startet å onanere, det var da vansklig å få inn en finger nesten, selv om jeg var kåt. Men etterhvert som jeg koste med en finger eller noe annet tynt i meg, så kunne jeg etterhvert få større ting i meg..

Lykke til begge to:) Og til dere får til dette så er det jo bare å kose seg slik dere gjør i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...