Tussi! Skrevet 13. januar 2008 #41 Del Skrevet 13. januar 2008 Da var spiren ENDELIG på plass!! Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Har tatt to tester for sikkerhets skyld, og begge vviste sterke plusstegn!! jeg er så glaaaaaad!!!!!!!!!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Hurra!!!! Gratulere så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. januar 2008 #42 Del Skrevet 13. januar 2008 Å gratulerer sååå mye!! Jeg er så glad på dine vegne! Blir du med i septembergjengen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymio Skrevet 13. januar 2008 #43 Del Skrevet 13. januar 2008 Gratulere så mye, Pugsley!!! Så fint å vite at det gikk i pp5 Håper jeg følger etter inni gravid-gjengen snart også Jippi for gravide deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 13. januar 2008 #44 Del Skrevet 13. januar 2008 Gratulere så masse, Pugsley!!! Håper at alt går bra og at du får et flott svangerskap! Blir spennende å følge med på fortsettelsen... Klem fra smilefjes (som håper hun også er gravid uten å vite det, 8 dager igjen til IKM... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 13. januar 2008 Hurra!!!! Gratulere så mye Tusen tusen takk for det!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 13. januar 2008 Å gratulerer sååå mye!! Jeg er så glad på dine vegne! Blir du med i septembergjengen da eller? Tusen takk for det!!!!! Tror jeg er med i septembergjengen deres!! Etter min regning hvertfall!!! men vet ikke sikkert KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 13. januar 2008 Gratulere så masse, Pugsley!!! Håper at alt går bra og at du får et flott svangerskap! Blir spennende å følge med på fortsettelsen... Klem fra smilefjes (som håper hun også er gravid uten å vite det, 8 dager igjen til IKM... ) Heii!!! Hjertens takk skal du ha!!! Vi får krysse alt vi har for at du snart kan joine klubben også!!!!!!!!!!!!!! 8 dager er ikke sååå lenge til!!!!! Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. januar 2008 #48 Del Skrevet 13. januar 2008 GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN=) Det er så utrolig hyggelig når andre også blir gravide! Hvordan fortalte du det til mannen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. januar 2008 #49 Del Skrevet 14. januar 2008 :juhu: Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 14. januar 2008 Tusen takk for det Imli :gjeiper: :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 15. januar 2008 #51 Del Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer med spiren! Av ren nysgjerrighet: drakk du grapefruktjuice og/eller hostesaft? Er så mange som har testet positivt etter dette, og jeg gjorde det nemlig under EL og venter spent på IKM...skal teste på lørdag! (og det er sååå lenge til *utålmodig*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 15. januar 2008 #52 Del Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer med spiren i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 15. januar 2008 #53 Del Skrevet 15. januar 2008 Heii!!! Hjertens takk skal du ha!!! Vi får krysse alt vi har for at du snart kan joine klubben også!!!!!!!!!!!!!! 8 dager er ikke sååå lenge til!!!!! Klem til deg Jepp...bare 6 dager nå...nedtellingen har begynt. Og så er det jo så koselig når andre får det til, da. Kommer til å følge med på deg, ja! Hvordan kjennes det? Begynt å kjenne noen symptomer, eller? Hvordan var det å fortelle mannen? Spennende tid dette, altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #54 Del Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer med spiren! Av ren nysgjerrighet: drakk du grapefruktjuice og/eller hostesaft? Er så mange som har testet positivt etter dette, og jeg gjorde det nemlig under EL og venter spent på IKM...skal teste på lørdag! (og det er sååå lenge til *utålmodig*) Jeg drakk grapefruktjuice LYKKE til med din testing!! !Får håpe det også har funket på deg!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. januar 2008 #55 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg drakk grapefruktjuice LYKKE til med din testing!! !Får håpe det også har funket på deg!!!!!!!!!!! Tror nesten jeg må ta meg en tur på butikken i løpet av uka å kjøpe denna juicen alle prater om plutselig Kanskje det funker på meg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #56 Del Skrevet 15. januar 2008 GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN=) Det er så utrolig hyggelig når andre også blir gravide! Hvordan fortalte du det til mannen da? Tusen takk skal du ha Indo!! Tårene bare trillet mens jeg forsøkte å si at vi skulle ha baby!!! Tror ikke han forstod det så lett nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #57 Del Skrevet 15. januar 2008 Tror nesten jeg må ta meg en tur på butikken i løpet av uka å kjøpe denna juicen alle prater om plutselig Kanskje det funker på meg å Det er bare å løpe og kjøpe... Om det er den som har funket eller ikke spilller ingen rolle så lenge resultatet kommer!!! lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 15. januar 2008 Jepp...bare 6 dager nå...nedtellingen har begynt. Og så er det jo så koselig når andre får det til, da. Kommer til å følge med på deg, ja! Hvordan kjennes det? Begynt å kjenne noen symptomer, eller? Hvordan var det å fortelle mannen? Spennende tid dette, altså!!! Jeg skal nok følge med deg også Nå er det snart bare 5 dager igjen for deg!! Spennende!!!!!! Er litt kvalm innimellom, men stort sett er det ingen tegn.. Bortsettfra at jeg spiser mye mere... Våkner om natten og er sulten, og kan spise 3 måltider før lunsj.. men men, det er et godt tegn!! Og mannen steller sååå godt med meg og magen!! han er så skjønn atte!! unner alle denne følelsen!! lykke til søte deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #59 Del Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer med spiren i magen Tusen tusen takk for det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 16. januar 2008 #60 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg drakk grapefruktjuice LYKKE til med din testing!! !Får håpe det også har funket på deg!!!!!!!!!!! Hum, jeg er så spent på å få testet at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å vente så lenge som til lørdag får håpe denne grapefruktjuicen har gjort underverker her og Så snill mann du har da, det skulle jo bare mangle, men det er jo kjempekoselig når mannfolkene er like happy :-D Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå