Pugsley Skrevet 22. august 2008 Forfatter #401 Del Skrevet 22. august 2008 Ikke gi opp nei!!! ikke lov!! jeg holdt på å gjøre det jeg også da, men klarte det ikke... Søt du er! jeg gir ikke opp likevel! det bare frister sterkt innimellom. tenker på hvorfor jeg vil utsette meg selv for dette? Men så tenker jeg hvor fantastisk det var/kommer til å bli når jeg endelig er gravid igjen! Jeg heier på deg Anne Berit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 22. august 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 22. august 2008 Hei Pugsley! Vil bare si at jeg tenker på deg og håper du har det bra. Jeg også har mine perioder her inne, der jeg ikke klarer å skrive noenting. Men det er fint å oppdatere seg og lese i andres dagbøker da Ha en fin dag og en god helg Hei! Takk skal du ha!!! Du er snill er du!!! Ha en super helg du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. september 2008 #403 Del Skrevet 4. september 2008 Hei vennen Hvordan står det til hos deg for tiden da? Nærmer deg el eller har det vært allerede? Driver du med noe annet for tiden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå