Gå til innhold

Pugsleys verden

Pugsley

Anbefalte innlegg

Hei Puglsey, hvordan går det med deg? :klem:

Veldig kjedelig å høre at TR kom allikevel.. Æsj assa! Blir så frustert på dine vegne!

Har du noen planer framover som kan få tiden til å gå litt fortere da?

hei SPAqueen :ler: regner med du har hatt det fantastisk!! Utrolig kjedelig, og ondskapsfullt at jeg gikk 3 dager over tiden, det skjer jo aldri... her er det full fart, så hittil har tiden gått veldig fort. Målet er å greie å drite i å telle dager og bare ta det så rolig som mulig (lettere sagt enn gjort).. det var da vi fikk det til sist gang :rødme: men det er utrolig frustrerende at det aldri kan klaffe.. men men, det er mye annet å glede seg over :lur: Nå satser jeg alt jeg har på at andre får det til!!! Tussi feks... :ler::)

så fantastisk at du snart er 9 uker nå!!! :klemmer: dette skal gå så bra så!!

Får oppdatere meg seinere hos andre, må løpe.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Pugsley :)

Nå er det fryktelig lenge siden vi har hørt noe fra deg, hvordan går det egentlig? Har du ferie eller en KG-pause kanskje? Håper uansett at du har det bra og du skal vite at jeg tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pugsley :)

Nå er det fryktelig lenge siden vi har hørt noe fra deg, hvordan går det egentlig? Har du ferie eller en KG-pause kanskje? Håper uansett at du har det bra og du skal vite at jeg tenker på deg :klemmer:

Så fint å høre at du tenker på meg! jeg er litt innom her innimellom jobb og andre saker. Lite ferie her i gården :gjeiper: Oppdaterer meg på deres dagbøker når jeg kan, men har bare ikke kommet meg til å svare så mye, det beklager jeg :sjenert: Tar en liten pause fra hele babysaken, er lei av å bli så skuffet hver mnd. Nærmer seg TR dato igjen nå til uken, prøver heller å tenke litt sånn, så kaaanskje jeg ikke blir lei meg denne gang også. uffda dette ble voldsomt, ikke misforstå, pugsley har det flott for tiden!!! :ler::ler: Du nærmer deg jo allerede de magiske 12!!! DET skal nok bli deilig!! utrolig glad for at dette skal gå så godt for deg denne gangen, det unner jeg deg!!! :klemmer: Nå nærmer det seg helg!!! Ha det fint alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du tenker på meg! jeg er litt innom her innimellom jobb og andre saker. Lite ferie her i gården :gjeiper: Oppdaterer meg på deres dagbøker når jeg kan, men har bare ikke kommet meg til å svare så mye, det beklager jeg :sjenert: Tar en liten pause fra hele babysaken, er lei av å bli så skuffet hver mnd. Nærmer seg TR dato igjen nå til uken, prøver heller å tenke litt sånn, så kaaanskje jeg ikke blir lei meg denne gang også. uffda dette ble voldsomt, ikke misforstå, pugsley har det flott for tiden!!! :ler::ler: Du nærmer deg jo allerede de magiske 12!!! DET skal nok bli deilig!! utrolig glad for at dette skal gå så godt for deg denne gangen, det unner jeg deg!!! :klemmer: Nå nærmer det seg helg!!! Ha det fint alle sammen :klemmer:

Skjønner godt hvordan det er med sommer, sol, ferie og KG - ikke nødvendigvis en så god kombinasjon ;) Jeg også har hatt mange dager denne sommeren der jeg har lest i dagbøkene, men ikke rukket å skrive noe særlig. Sånn får det bare være, og som jeg skrev til smilefjes; vi kommer sterkere tilbake til høsten!

Jeg tenker også at det kanskje må være godt for deg å få litt avstand fra både spørsmål og el og tr og alt det der. Det er godt å få det ut her på KG, samtidig som man kan bli gal av denne tellingen og disse tickerne :ler:

I morgen reiser jeg til Frankrike og gleder meg nooooooe såååå vaaaanvittiiiiig! Ha det fint så lenge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt hvordan det er med sommer, sol, ferie og KG - ikke nødvendigvis en så god kombinasjon ;) Jeg også har hatt mange dager denne sommeren der jeg har lest i dagbøkene, men ikke rukket å skrive noe særlig. Sånn får det bare være, og som jeg skrev til smilefjes; vi kommer sterkere tilbake til høsten!

Jeg tenker også at det kanskje må være godt for deg å få litt avstand fra både spørsmål og el og tr og alt det der. Det er godt å få det ut her på KG, samtidig som man kan bli gal av denne tellingen og disse tickerne :ler:

I morgen reiser jeg til Frankrike og gleder meg nooooooe såååå vaaaanvittiiiiig! Ha det fint så lenge! :klemmer:

Så deilig du kommer til å få det på ferie!! Det er nok varmt og fint der du skal!! Er det syd i Frankrike? eller Paris?? har sikkert lest det, men har glemt det /fortrengt det av misunnelse :gjeiper:

har nok bevisst forsøkt å få litt avstand.. har prøvd i 11 mnd nå.. så synes snart det burde skje noe action her :fnise: Får holde meg tålmodig, så ordner det seg!! Blir greit å få svar til uken hvertfall, uansett resultat..

GOS TUR!!! ha en fabelaktig ferie Aimee!! :klemmer::klemmer:

Lenge siden jeg har besøkt deg nå, men håper du snart får to blå, Pugsley :)

Så hyggelig at småbarnsmammaen har tid til en tur innom siden miN!! Hvordan har du det?? tenker på deg nemlig!! takk for lykkeønskninger!!! Håper det hjelper :klemmer:

jeg venter i spenning! :):popcorn:

Takk det samme du! jeg håper alt jeg har for deg!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Lenge siden jeg har skrevet noe her.. mest fordi det har vært lite å fortelle :sjenert: IKM til helgen og venter da på negativ test igjen :sukk: har lite forhåpninger om noe som helst lenger. Men så skjer det plutselig en dag, og da er jeg back in buisiness her inne også. Følger med dere ellers når jeg er innom. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet noe her.. mest fordi det har vært lite å fortelle :sjenert: IKM til helgen og venter da på negativ test igjen :sukk: har lite forhåpninger om noe som helst lenger. Men så skjer det plutselig en dag, og da er jeg back in buisiness her inne også. Følger med dere ellers når jeg er innom. :jepp:

:hallo:

Har savna deg Pugsley :)

Gjort noe spennende de siste ukene da? Forventer snart en positiv test på deg altså, dere har jo klart det en gang, så en gang til burde dere klare :)

Håper du får en fin dag, husk og komme innom og informere til helga da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Har savna deg Pugsley :)

Gjort noe spennende de siste ukene da? Forventer snart en positiv test på deg altså, dere har jo klart det en gang, så en gang til burde dere klare :)

Håper du får en fin dag, husk og komme innom og informere til helga da :klemmer:

Takk for det :klemmer: Koselig at du har savnet meg :gjeiper: Du er jo over 10 uker allerede! tiden går så fort!!! Skal oppdatere til helgen! Krysser fingrene for gode nyheter. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :klemmer: Koselig at du har savnet meg :gjeiper: Du er jo over 10 uker allerede! tiden går så fort!!! Skal oppdatere til helgen! Krysser fingrene for gode nyheter. :klemmer:

Tiden flyr gitt. Bare håpe du får en positiv test til helga og kan bli med meg i tidsflyvingen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TR skuffer meg aldri desverre, kom til og med før tiden denne gangen :sukk:

Nå har vi prøvd et år, hadde trodd det skulle gå litt enklere enn dette, men vi får samle tålmodigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig. Har du tenkt på å ta kontakt med lege eller venter dere litt til?

Håper dere har klart ha en fin helg uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj!

Dustete TR!!!! :kjefte:

Det er kjipt å vente slik... Jeg håper inderlig du slipper å vente så innmari mye lengre!!!

:klemmer:

Endret av Fisk73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten jenter! Jeg er på nippet til å gi opp hele prosjektet. Men vi får satse på at det blir lettere etterhvert. :) Ellers lite å meddele. Følger med dere i bøkene deres når jeg har tid, men det skorter litt på energi til å skrive hos dere. beklager :lur: Håper alle får en flott helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
Takk for støtten jenter! Jeg er på nippet til å gi opp hele prosjektet. Men vi får satse på at det blir lettere etterhvert. :) Ellers lite å meddele. Følger med dere i bøkene deres når jeg har tid, men det skorter litt på energi til å skrive hos dere. beklager :lur: Håper alle får en flott helg!!

Ikke gi opp nei!!! ikke lov!! jeg holdt på å gjøre det jeg også da, men klarte det ikke... :tunge1:

Endret av AnneBerit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pugsley!

Vil bare si at jeg tenker på deg og håper du har det bra. Jeg også har mine perioder her inne, der jeg ikke klarer å skrive noenting. Men det er fint å oppdatere seg og lese i andres dagbøker da ;)

Ha en fin dag og en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...