Pugsley Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 3. januar 2008 Tusen takk for kjempekoselig hilsen Miss Sunshine!!!!!! Vi får satse alt vi har på at det har gått i boks denne gangen! Magefølelsen min sier vel at det ikke har det, er så redd for å bli skuffet... Men da er det bedre å få en hyggelig overraskelse forhåpentligvis!!!! Er så glad for at dere har kommet dere ordentlig "inn" i systemet nå!!!! Gode greier!!!!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei hei Pugsley! Nå går du spennende dager i møte Jeg håper det klaffer denne pp for dere. Ja, det er viktig å ta vare på mannen om dagen. Tror det kan bli mye "baby" snakk og EL snakk mm. For ikke å snakke om utålmodighet og frustrasjon. Han trenger å fa litt oppmerksomhet og få vite at jeg har det bra sammen med han. Det er lett å glemme de oppi alt dette prøveriet. Takk for lykkeønskninger!!!! Det trengs Det er virkelig sant det du sier... Så han ikke føler seg som en maskin som bare skal gjøre en ting.. Stakkars, tror gullet mitt er verdens mest tålmodige!! Det kommer godt med!!!! ta vare på din kjære Mymio!! Så krysser vi fingrene!!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. januar 2008 #23 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei=) Når var det du hadde IKM igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei hei! Tror det er ca 12 januar. Så vi får vente og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 6. januar 2008 #25 Del Skrevet 6. januar 2008 Her var det en ny dagbok å følge med jo Masse lykke til nå, får håpe spiren sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk for det Tussi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #27 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke lenge til IKM nå da! En ukes tid bare... Kan tenke meg tida går litt sakte da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 7. januar 2008 #28 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, tiden sneeeeegleeeer seg sikkert framover Krysser fingre for at TR ikke kommer om en ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSunshine Skrevet 7. januar 2008 #29 Del Skrevet 7. januar 2008 Innom og leser litt og håper at Pugsley har en strålende mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke lenge til IKM nå da! En ukes tid bare... Kan tenke meg tida går litt sakte da.. heisann!! Nei nå nærmer det seg!! Satser på det beste, men regner ikke med noe!! ha en suveren mandag Imli!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 7. januar 2008 Innom og leser litt og håper at Pugsley har en strålende mandag Tusen takk skal du ha!!!!! Jeg har hatt en glitrende dag!!!! Vi liker jo mandager så godt så Neida, håper du også har det finfint!!!!! klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. januar 2008 #32 Del Skrevet 8. januar 2008 Takk for hyggelig hilsen i boka mi Jeg krysser fingrene for dere, ikke lenge til IKM her skjønner jeg! Tar frem litt og følger spent med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 8. januar 2008 Takk for hyggelig hilsen i boka mi Jeg krysser fingrene for dere, ikke lenge til IKM her skjønner jeg! Tar frem litt og følger spent med videre Tusen takk for det!!!! Nei her nærmer det seg igjen.. Så blir spennende å se! Kjempeglad for at det gikk så fint med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 8. januar 2008 #34 Del Skrevet 8. januar 2008 Heisann, en nesten like fersk frøvedagbok som min Stikker bare nesen inn for å ønske deg lykke til og håper på ønsket svar på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 9. januar 2008 Heisann, en nesten like fersk frøvedagbok som min Stikker bare nesen inn for å ønske deg lykke til og håper på ønsket svar på lørdag! hei!! Skal ta meg en titt i dagboken din nå!!!! Takk for lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. januar 2008 #36 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei Pugsley! Takk for hilsen i dagboka mi. Ja, det er lenge siden.nå.. Så spennende at du er prøver. Jeg er så gammel at jeg ikke skjønner bæret av alle forkortelsene dine. Ønsker deg LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymio Skrevet 12. januar 2008 #37 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei, og takk for hilsen i boken min Ja, det er bare å prøve å fortsette med positive tanker, men merker at det er en skikkelig utfordring for tiden! Jeg har ennå 8 dager igjen til IKM. Du da, synes jeg leste at du hadde IKM i dag? Har du testet ennå?.....spennende. Du få også ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei Pugsley! Takk for hilsen i dagboka mi. Ja, det er lenge siden.nå.. Så spennende at du er prøver. Jeg er så gammel at jeg ikke skjønner bæret av alle forkortelsene dine. Ønsker deg LYKKE TIL! Hei! helt i orden at det er en stund siden! Koselig med hilsen fra deg Tok en stund før jeg kom inni alle forkortelsene også.. forstår ikke alle enda jeg heller... ha en flott helg videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei, og takk for hilsen i boken min Ja, det er bare å prøve å fortsette med positive tanker, men merker at det er en skikkelig utfordring for tiden! Jeg har ennå 8 dager igjen til IKM. Du da, synes jeg leste at du hadde IKM i dag? Har du testet ennå?.....spennende. Du få også ha en fin helg! Det er ikke så enkelt, men er liksom ikke annet å gjøre fortsette med frisk mot Har ikke testet enda, regner med TR kommer snart, så utsetter det litt til Så får vi se hva tiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #40 Del Skrevet 13. januar 2008 Da var spiren ENDELIG på plass!! Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Har tatt to tester for sikkerhets skyld, og begge vviste sterke plusstegn!! jeg er så glaaaaaad!!!!!!!!!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå